Great Relations - klantgerichtheid, service en communicatieve vaardigheden

Type product
Tijdsduur
Logo van Jobtraining
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Jobtraining heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 115 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Great Relations - klantgerichtheid, service en communicatieve vaardigheden
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Tim Verweij
10
Great Relations - klantgerichtheid, service en communicatieve vaardigheden

"De energie van de trainer was goed. Verder was de trainer goed in staat zich in te leven in onze dagelijkse praktijk, waardoor de training niet alleen maar een saaie opsomming van theorie werd, maar daadwerkelijk een handige tool om verder te gebruiken." - 23-11-2018 15:03

"De energie van de trainer was goed. Verder was de trainer goed in staat zich in te leven in onze dagelijkse praktijk, waardoor de training n… alles lezen - 23-11-2018 15:03

Beschrijving

Wij houden van sterke innovatieve bedrijven. Dit zijn blije bedrijven. Organisatiesucces begint bij mensen die werken vanuit hun talent, de verbinding opzoeken en een positieve mind-set delen. Wij faciliteren dit met high impact workshops, talks, challenges en out of the box leerconcepten. Wij zijn ervan overtuigd dat plezier werkt.

GREAT RELATIONS 

Verras jouw klant met baanbrekende service 

Je kunt baanbrekende service bieden door in te spelen op de core concerns van een klant (Harvard business). Dit zijn zorgen als: Heb ik invloed? Voel ik warmte? Word ik gezien? Zijn ze bekwaam? Je kunt deze zorgen wegnemen door er proactief op in te spelen. Uit onderzoek blijkt dat betrokken medewerkers, met plezier in hun werk, enthousiaster zijn naar klanten toe. En hoe beter de klanten behandeld worden, hoe loyaler en enthousiaster zij weer zijn over jouw jouw organisatie of product. Bouw jij proactief persoonlijke relaties op? Neem je zorgen weg en vraag je om feedback? In deze learning track leer je dit allemaal. Klanten voe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Wij houden van sterke innovatieve bedrijven. Dit zijn blije bedrijven. Organisatiesucces begint bij mensen die werken vanuit hun talent, de verbinding opzoeken en een positieve mind-set delen. Wij faciliteren dit met high impact workshops, talks, challenges en out of the box leerconcepten. Wij zijn ervan overtuigd dat plezier werkt.

GREAT RELATIONS 

Verras jouw klant met baanbrekende service 

Je kunt baanbrekende service bieden door in te spelen op de core concerns van een klant (Harvard business). Dit zijn zorgen als: Heb ik invloed? Voel ik warmte? Word ik gezien? Zijn ze bekwaam? Je kunt deze zorgen wegnemen door er proactief op in te spelen. Uit onderzoek blijkt dat betrokken medewerkers, met plezier in hun werk, enthousiaster zijn naar klanten toe. En hoe beter de klanten behandeld worden, hoe loyaler en enthousiaster zij weer zijn over jouw jouw organisatie of product. Bouw jij proactief persoonlijke relaties op? Neem je zorgen weg en vraag je om feedback? In deze learning track leer je dit allemaal. Klanten voelen zich geen klanten meer maar ‘friends’.

Een klant is een breed begrip: elke medewerker heeft wel een klant. Dit kan een externe klant zijn of een interne klant uit een ander team.

Resultaat

  • Je bent je bewust van jouw werkplezier en daarmee van jouw klantgerichte instelling, houding en uitstraling
  • Je weet hoe je proactief kunt inspelen op de 4 core concerns van jouw klant: Invloed, Waardering, Warmte en Bekwaamheid
  • Je weet hoe je met het managen van verwachtingen en feedback kunt bouwen aan gelijkwaardige relaties
  • Je hebt geoefend met het voeren van positieve klantgesprekken zonder aannames en met veel open vragen

Competenties

Klantgerichtheid
Communicatie
Inlevingsvermogen

Jouw learning track

De klassikale training wordt gecombineerd met challenges. Dit noemen wij een learning track. Challenges zijn korte opdrachten die je ontvangt na de training die jou activeren om nieuw gedrag in de praktijk te oefenen. In een learning track leer je van een expert, leer je door te doen en leer je van elkaar.

Algemeen

Heb je vragen over deze training of wil je even met ons sparren? We zijn elke dag bereikbaar tussen 9:00 - 17:30 uur. We zien je bericht of belletje graag tegemoet. Tot snel!

Team Jobtraining

9,5
Gemiddeld cijfer voor Great Relations - klantgerichtheid, service en communicatieve vaardigheden
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar
Tim Verweij
10
Great Relations - klantgerichtheid, service en communicatieve vaardigheden

"De energie van de trainer was goed. Verder was de trainer goed in staat zich in te leven in onze dagelijkse praktijk, waardoor de training niet alleen maar een saaie opsomming van theorie werd, maar daadwerkelijk een handige tool om verder te gebruiken." - 23-11-2018 15:03

"De energie van de trainer was goed. Verder was de trainer goed in staat zich in te leven in onze dagelijkse praktijk, waardoor de training n… alles lezen - 23-11-2018 15:03

starstarstarstarstar_half
Arnold Bosch
9
Great Relations - klantgerichtheid, service en communicatieve vaardigheden

"Enthousiaste trainer, veel opgestoken en direct in de praktijk gebracht. Vooral het oefenen met een acteur was zeer waardevol. Rob is een ervaren en enthousiaste trainer die met leuke en eenvoudige oefeningen je aan het denken zet." - 23-11-2018 07:27

"Enthousiaste trainer, veel opgestoken en direct in de praktijk gebracht. Vooral het oefenen met een acteur was zeer waardevol. Rob is een er… alles lezen - 23-11-2018 07:27

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.