ZPAUZE In-company Klantgericht communiceren

De training van IT Management Group BV is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Facilitair Zintuig

Logo van Possible.
|META_INFO|

Facilitair Zintuig Algemeen Je bent medewerker van de facilitaire dienst en je verstaat je vak. Met de behoeften en wensen van de klanten g…

check_box_outline_blank

Facilitair Servicedesk Coördinator

Logo van Possible.
|META_INFO|

Facilitair Servicedesk Coördinator Algemeen Je staat voor de taak om de werkzaamheden van de servicedesk te coördineren. Dit houdt in dat j…

check_box_outline_blank

Sales training Consultative Selling

Logo van Beerschot & Simons
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Consultative Selling: Kom in de regie van het verkoopproces en krijg grip op de besluitvormers. De doelstelling van deze training is het aa…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten

Logo van Input Support BV
4 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Omgaan met klachten Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten…

check_box_outline_blank

PCF (Professionele Communicatie Foundation)

Logo van D-ICT Solutions
|META_INFO|

PCF (Professionele Communicatie Foundation) Doelgroep Deze 2-daagse module Professionele Communicatie Foundation is een basis voor iedere e…

check_box_outline_blank

Facilitair Servicedesk Medewerker

Logo van Possible.
|META_INFO|

Facilitair Servicedesk Medewerker Algemeen Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst wo…

check_box_outline_blank

Medewerker Klantenservice

Logo van Fabius Opleidingen
|META_INFO|

De functie Medewerker Klantenservice Heb jij graag klantcontact? Ben jij iemand voor wie service verlenen vanzelfsprekend is? En werk je gr…

check_box_outline_blank

Masterclass Facilitaire Servicedesk

Logo van F-Academy
|META_INFO|

Bent u bezig met het opzetten, doorontwikkelen en optimaliseren van uw facilitaire servicedesk? Zit u in de spagaat van maximale interne di…

check_box_outline_blank

Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.

Logo van Icademy
|META_INFO|

Als je iets verkoopt, krijg je te maken met mondige klanten. Waren afnemers vroeger meer terughoudend met het ventileren van hun klachten, …

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van Mofundus BV
Startgarantie
|META_INFO|

Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de…