ZPAUZE In-company training Klantgericht Communiceren

De training van IT Management Group BV is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Goede e-mails tevreden klanten I Klantgericht schrijven

Logo van Molijn Training
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Goede e-mails, tevreden klanten Met een e-mail kun je razendsnel een vraag stellen of beantwoorden. Waarschijnlijk sta je niet altijd stil …

check_box_outline_blank

Masterclass Klantgericht Opereren

Logo van YEARTH Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klanterv…

check_box_outline_blank

Training Persoonlijke effectiviteit

Logo van IMK Opleidingen BV
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Inleiding Persoonlijke effectiviteit Heeft u moeite om u uit te spreken en voor uzelf opkomen? Zonde! Er zit vaak veel meer in dan er nu ui…

check_box_outline_blank

Leiderschap & Management Kweekel

Logo van Kweekel Advies en Training
Startgarantie
|META_INFO|

Tijdens de training geven we je de handvaten om het voortouw te nemen en te blijven groeien op het gebied van leiderschap en management. Va…

check_box_outline_blank

Coachend Leiderschap

Logo van YEARTH Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Coachen is inmiddels een begrip, maar wat maakt juist coachen zo’n effectief middel om het potentieel uit je mensen naar boven te halen? We…

check_box_outline_blank

Beïnvloeden en Effectief Communiceren

Logo van Doomernik Training & Coaching
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Positief beïnvloeden lukt pas nadat je zélf minder beïnvloed wordt! De tools om anderen effectiever te beinvloeden zijn waarschijnlijk ande…

check_box_outline_blank

Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag

Logo van MKB Cursus & Training
|META_INFO|

Tijdens de training Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag leer je de-escalerend en professioneel op te treden in situaties met las…

check_box_outline_blank

Omgaan met agressie en lastig gedrag

Logo van Corpus Sanum
|META_INFO|

Medewerkers in dienstverlenende beroepen lopen kans om in aanraking te komen met lastige klanten en dus lastig gedrag. Mensen worden niet a…

check_box_outline_blank

Resultaat gerichte commerciële binnendienst

Logo van Institute of MicroTraining
|META_INFO|

Intro Als medewerker binnendienst ben jij de spil in het web tussen klant en organisatie. Dit betekent dat je veel ballen hoog moet houden …

check_box_outline_blank

Klantgerichtheid

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processe…