Klantgerichte communicatie

Type product
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van ISA Training & Coaching B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 ISA Training & Coaching B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 4 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

10
Gemiddeld cijfer voor Klantgerichte communicatie
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Hasina Kamal
Klantencontact specialist
10
Klantgerichte communicatie

"Training was erg leuk en leerzaam. Alles ging vlot verveelde mij niet. Koen trok ons allemaal actief mee in zijn gesprek. Hij praat goed en duidelijk. Voorbeelden waren goed het is zeker voor herhaling vatbaar. " - 24-05-2019 14:00

"Training was erg leuk en leerzaam. Alles ging vlot verveelde mij niet. Koen trok ons allemaal actief mee in zijn gesprek. Hij praat goed en … alles lezen - 24-05-2019 14:00

Beschrijving

EFFECTIEVER IN KLANTCONTACT

“Vanuit aandacht en bewustzijn effectiever in contact met klanten 

Bestemd voor

De training is geschikt voor jou wanneer je zowel telefonisch als ‘face to face’ klantcontact hebt en je communicatieve vaardigheden wilt verbeteren om meer uit de communicatie met jouw klanten te halen. Bijvoorbeeld: binnendienst medewerkers, service adviseurs, service monteurs, planners en customer service medewerkers.  

Doel

De training ‘Effectiever in klantcontact’ heeft tot doel kennis en vaardigheden op het gebied van communicatie te ontwikkelen, zodat jij effectiever kunt inspelen op de verwachtingen en behoeften van klanten. Met als gevolg een hogere klanttevredenheid, kl…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Communiceren, Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

EFFECTIEVER IN KLANTCONTACT

“Vanuit aandacht en bewustzijn effectiever in contact met klanten 

Bestemd voor

De training is geschikt voor jou wanneer je zowel telefonisch als ‘face to face’ klantcontact hebt en je communicatieve vaardigheden wilt verbeteren om meer uit de communicatie met jouw klanten te halen. Bijvoorbeeld: binnendienst medewerkers, service adviseurs, service monteurs, planners en customer service medewerkers.  

Doel

De training ‘Effectiever in klantcontact’ heeft tot doel kennis en vaardigheden op het gebied van communicatie te ontwikkelen, zodat jij effectiever kunt inspelen op de verwachtingen en behoeften van klanten. Met als gevolg een hogere klanttevredenheid, klantloyaliteit en mogelijk een hoger verkoop resultaat. Subdoel is dat hierdoor ook de interne communicatie zal verbeteren.

Opbouw

De training is opgebouwd uit twee losse trainingsdagen. Hier is bewust voor gekozen zodat jij in de praktijkperiode tussen de twee trainingsdagen in, volop in je eigen praktijk kunt oefenen met het geleerde tijdens de eerste trainingsdag. Tijdens de tweede trainingsdag kan dan ook aandacht worden gegeven aan de praktijkervaringen uit de voorgaande periode.

Werkwijze

De werkwijze tijdens de trainingsdagen heeft een stevig doe karakter. Opdrachten, praktijkcases en praktijkopdrachten staan centraal. Elke trainingsdag wordt afgesloten met een Persoonlijk Actie Plan, een belangrijk hulpmiddel dat de deelnemer helpt zijn/haar voornemens waar te maken. Dit plan is tevens de basis wanneer je graag verder begeleid wil worden door jouw manager in de praktijk

Inhoud dag 1

Wat is klantgerichte communiceren?

Bewust positief beïnvloeden

Gespreksvaardigheden:

  • Contact maken en vertrouwen winnen.

  • Vraagtechnieken en actief luisteren.

  • Signalen oppakken en doorvragen.

  • Selectief argumenteren.

  • Afsluiten en SMART afspraken maken.

  • Praktijkopdracht

Inhoud dag 2

  • Terugblik op praktijkervaringen naar aanleiding van dag 1

    Verdieping op gespreksvaardigheden:

  • Inspelen op klantverwachtingen.

  • Omgaan met bezwaren en lastige situaties.

  • Sturen in gesprekken

Commercieel signaleren:

  • Herkennen van koopsignalen.

  • Up- en cross selling.

  • Verkopen van alternatieven. 

Omgaan met klachten: van klacht naar kans

Groepsgrootte

Gezien het interactieve karakter van deze training hanteren wij een groepsgrootte van maximaal 8 deelnemers.

Intake manager

De training wordt vooraf gegaan door een telefonische intake met jouw manager. Tijdens deze intake wordt met de manager doorgenomen wat zijn/haar rol is voor, tijdens en na de trainingsdagen en geven we de manager praktische tools ten aanzien van jouw begeleiding bij het toepassen van het geleerde in de praktijk.

Trainingsdata en locatie

Donderdag 31 oktober 2019, 09.00 - 17.00 uur
Dinsdag 26 november 2019, 09.00 - 17.00 uur

Beide trainingsdagen vinden plaats bij ISA op landgoed Leusderend in Leusden. 

Investering

€ 1.495,- per deelnemer (inclusief materialen en verblijfsarrangementen, exclusief BTW). 

10
Gemiddeld cijfer voor Klantgerichte communicatie
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Hasina Kamal
Klantencontact specialist
10
Klantgerichte communicatie

"Training was erg leuk en leerzaam. Alles ging vlot verveelde mij niet. Koen trok ons allemaal actief mee in zijn gesprek. Hij praat goed en duidelijk. Voorbeelden waren goed het is zeker voor herhaling vatbaar. " - 24-05-2019 14:00

"Training was erg leuk en leerzaam. Alles ging vlot verveelde mij niet. Koen trok ons allemaal actief mee in zijn gesprek. Hij praat goed en … alles lezen - 24-05-2019 14:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.