Training klantgericht telefoneren

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Peter Dekkers
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van IPV Training & Advies
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 IPV Training & Advies heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 112 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Training klantgericht telefoneren
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Koos Van Driel
Werkvoorbereider
8
Training klantgericht telefoneren

"Goed begeleid, zeer leerzaam en persoonlijk.

Door samen de telefonische klanten te behandelen word je er goed bij stilgezet wat automatisch gaat. hieruit is goed te leren om met bepaalde situaties om te kunne gaan

" - 25-09-2014 09:36

"Goed begeleid, zeer leerzaam en persoonlijk. Door samen de telefonische klanten te behandelen word je er goed bij stilgezet wat automati… alles lezen - 25-09-2014 09:36

Startdata en plaatsen

place's Hertogenbosch
27 okt. 2020 tot 10 nov. 2020
Toon rooster
event 27 oktober 2020, 09:30-16:30, 's Hertogenbosch, KGT20-2 dag 1
event 10 november 2020, 09:30-16:30, 's Hertogenbosch, KGT20-2 dag 2
place's Hertogenbosch
6 apr. 2021 tot 20 apr. 2021
Toon rooster
event 6 april 2021, 09:30-16:30, 's Hertogenbosch, KGT21-1 dag 1
event 20 april 2021, 09:30-16:30, 's Hertogenbosch, KGT21-1 dag 2
place's Hertogenbosch
27 okt. 2021 tot 10 nov. 2021
Toon rooster
event 27 oktober 2021, 09:30-16:30, 's Hertogenbosch, KGT21-2 dag 1
event 10 november 2021, 09:30-16:30, 's Hertogenbosch, KGT21-2 dag 2

Beschrijving

IPV geeft een startgarantie.

IPV Training & Advies is een gespecialiseerd bureau in het ontwikkelen van praktische persoonlijke vaardigheden voor mensen in technische branches. In onze aanpak combineren we bijeenkomsten met digitaal leren en coachen. We sturen op direct leerresultaat en op blijvende ontwikkeling op eigen kracht. Ook voor de langere termijn.

In de training klantgericht telefoneren leer je dat klantgerichtheid meer is dan je klanten vriendelijk te woord staan ✓ Praktische tweedaagse cursus

In de training klantgericht telefoneren leer je dat klantgerichtheid meer is dan je klanten vriendelijk te woord staan ✓ Praktische tweedaagse cursus

Heb je regelmatig telefonisch contact met (potentiële) klanten of relaties? Dan is een professionele houding van belang. Tijdens een telefoongesprek ben je namelijk hét visitekaartje van jouw bedrijf. Tijdens de training klantgericht telefoneren leer je klantvriendelijk, professioneel en doelgericht telefoneren.ResultatenNa het volgen van de training klantgericht telefoneren:Weet je wat er wordt v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

IPV geeft een startgarantie.

IPV Training & Advies is een gespecialiseerd bureau in het ontwikkelen van praktische persoonlijke vaardigheden voor mensen in technische branches. In onze aanpak combineren we bijeenkomsten met digitaal leren en coachen. We sturen op direct leerresultaat en op blijvende ontwikkeling op eigen kracht. Ook voor de langere termijn.

In de training klantgericht telefoneren leer je dat klantgerichtheid meer is dan je klanten vriendelijk te woord staan ✓ Praktische tweedaagse cursus

In de training klantgericht telefoneren leer je dat klantgerichtheid meer is dan je klanten vriendelijk te woord staan ✓ Praktische tweedaagse cursus

Heb je regelmatig telefonisch contact met (potentiële) klanten of relaties? Dan is een professionele houding van belang. Tijdens een telefoongesprek ben je namelijk hét visitekaartje van jouw bedrijf. Tijdens de training klantgericht telefoneren leer je klantvriendelijk, professioneel en doelgericht telefoneren.ResultatenNa het volgen van de training klantgericht telefoneren:Weet je wat er wordt verstaan onder klantgerichtheid, service verlenen en klantvriendelijk telefonerenKen je de hedendaagse telefoonregels (etiquette) en kun je ze toepassenKen je de standaardstructuur van een professioneel telefoongesprek en kun je dit toepassen naar de wens van je eigen bedrijfKun je doelgericht en klantgericht een telefoongesprek voerenKun je op een plezierige manier verschillende typen klanten professioneel te woord te staanVoor wieDeze training is voor iedereen die in zijn/haar functie regelmatig telefonisch contact heeft met (potentiële) klanten en relaties. Denk aan medewerkers van een klantenservice of helpdesk en planners. Je wilt op een plezierige en professionele manier leren omgaan met uiteenlopende telefonische vragen, wensen, eisen en klachten. Het niveau van deze training is MBO/HBO. Een specifieke vooropleiding is niet nodig.Over de training klantgericht telefonerenVeel klantcontact verloopt telefonisch en klanten bellen steeds makkelijker en sneller. Ze verwachten direct een actief luisterend oor en snel een oplossing voor hun probleem. In de cursus klantgericht telefoneren ontdek je dat klantgerichtheid meer is dan alleen je klanten vriendelijk te woord staan.Telefonisch contact verloopt anders dan een face-to-face ontmoeting. Gesprekken zijn korter, je hoort alleen elkaars stem en je mist non-verbale signalen zoals mimiek, handgebaren en lichaamshouding. Wat je zegt en hoe je het het zegt is daardoor extra belangrijk. Tijdens de training leer je hoe je hier het best mee omgaat.Wil je jouw klanten effectief en met plezier te woord staan? In onze tweedaagse cursus klantgericht telefoneren ontwikkel je de juiste communicatieve vaardigheden om professionele klantgerichtheid nog meer kleur te geven. Zo wordt een telefoongesprek het visitekaartje van jezelf, je afdeling en je organisatie.De training vindt op locatie plaats in een praktische, resultaatgerichte tweedaagse workshop. Incompany behoort ook tot de mogelijkheden.

Na deze training klantgericht telefoneren: Weet je wat er wordt verstaan onder klantgerichtheid en service verlenen Ken je de moderne telefoonregels (etiquette) en kun je die toepassen Ben je geïnformeerd over de standaardstructuur van een gesprek en kun je die toepassen naar de wens van je eigen bedrijf Kun je doelgericht én klantgericht een telefoongesprek voeren Kun je op een plezierige manier verschillende typen klanten professioneel te woord te staan

De training bestaat uit twee dagen waarin je verschillende modellen en theorieën krijgt uitgelegd en daar zelf actief mee aan de slag gaat. Dag 1: Klantgericht telefoneren en de verwachtingen van de klant Onderwerpen die aan de orde komen: Klantgerichtheid/klantvriendelijkheid en verwachtingen van de huidige klant De do’s en don’ts van klantgericht telefoneren; etiquetteregels anno nu Telefonisch relatiebeheer en klantloyaliteit De structuur van een telefoongesprek: de 5 A’s Verbale en non-verbale communicatieve vaardigheden. Dag 2: Klantgericht telefoneren en inspelen op de klant Onderwerpen die aan de orde komen: Vraagtechnieken en positief taalgebruik Signalen van klanten herkennen en hierop inspelen Omgaan met emoties en klachten Inspelen op verschillende typen klanten: Platina-model Klantgericht, professioneel en plezierig werken. Competenties Je versterkt de volgende competenties: Klantgerichtheid Luisteren Gespreksvaardigheden. CertificaatJe ontvangt het IPV-certificaat Klantgericht telefoneren als je beide trainingsdagen aanwezig bent geweest en actief hebt meegedaan.

In de training werk je gericht aan het verbeteren van je gespreks- en telefoonvaardigheden. Dat doen we met afwisselende praktijkgerichte oefeningen, rollenspellen en persoonlijke feedback op je werkwijze en gedrag. Tijdens het oefenen zetten we de casuïstiek van de deelnemer centraal. We maken opnamen van je gesprekken en luisteren terug wat goed gaat en wat nog beter zou kunnen. Dat maakt het oefenen heel realistisch. Tijdens de training besteden we veel aandacht aan jouw persoonlijke ontwikkeling en ontvang je tips om ook na afloop van de training met leren aan de gang te blijven. Studiebelasting Naast de twee trainingsdagen moet je rekening houden met ongeveer twee uur zelfstudie per week gedurende de doorlooptijd van de training.

8
Gemiddeld cijfer voor Training klantgericht telefoneren
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Koos Van Driel
Werkvoorbereider
8
Training klantgericht telefoneren

"Goed begeleid, zeer leerzaam en persoonlijk.

Door samen de telefonische klanten te behandelen word je er goed bij stilgezet wat automatisch gaat. hieruit is goed te leren om met bepaalde situaties om te kunne gaan

" - 25-09-2014 09:36

"Goed begeleid, zeer leerzaam en persoonlijk. Door samen de telefonische klanten te behandelen word je er goed bij stilgezet wat automati… alles lezen - 25-09-2014 09:36

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met IPV Training & Advies, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.