Klant- en servicegericht telefoneren voor Technici

Type product
Tijdsduur
Logo van IPro Training NL
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 IPro Training NL heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 77 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

We maken het allemaal regelmatig mee. Een organisatie die mooie producten heeft met scherpe prijzen maar als het telefonisch contact onplezierig verloopt is er een grote kans dat u afhaakt. En u bent niet de enige, de meeste mensen waarderen vriendelijkheid, duidelijkheid en extra service enorm. Wil je leren hoe je als technisch medewerker een vriendelijk telefoongesprek voert met je klanten en de verwachtingen van die klant kan overtreffen? En er ook nog voor zorgen dat je voldoende mensen in een bepaalde tijd te woord kan staan? Volg dan onze traininge klant- en service gericht telefoneren voor Technici bij IPro Training NL.

Doelgroep

De training is geschikt voor technisch medewekers als…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

We maken het allemaal regelmatig mee. Een organisatie die mooie producten heeft met scherpe prijzen maar als het telefonisch contact onplezierig verloopt is er een grote kans dat u afhaakt. En u bent niet de enige, de meeste mensen waarderen vriendelijkheid, duidelijkheid en extra service enorm. Wil je leren hoe je als technisch medewerker een vriendelijk telefoongesprek voert met je klanten en de verwachtingen van die klant kan overtreffen? En er ook nog voor zorgen dat je voldoende mensen in een bepaalde tijd te woord kan staan? Volg dan onze traininge klant- en service gericht telefoneren voor Technici bij IPro Training NL.

Doelgroep

De training is geschikt voor technisch medewekers als monteurs, programmmeurs en analisten etc. Die hun aanwezige technische kennis en vaardigheden willen combineren met commerciele vaardigheden.

Resultaat na de training

  • Je kent de regels van zakelijk en klantgericht telefoneren
  • Je kan op professionele en vriendelijke manier een telefoongesprek voeren
  • Je vraagt meer door naar wat de klant werkelijk wil
  • Je kan nog meer goede vragen te stellen
  • Je kan (beter) omgaan met veeleisende klanten
  • Je neemt nog zelfverzekerder de telefoon op
  • Je lost snel en accuraat problemen op aan de telefoon
  • Je houdt beter controle in het gesprek
  • Je kan beter omgaan met klanten die lang van stof zijn 

Programma

  • Bellen in de 21e eeuw
  • Videobellen
  • Attractief adviseren
  • Omgaan met klachten
  • Voorwaarden voor klantgericht gedrag
  • Gesprekstructuur in & outbound
  • Structuur in je telefoongesprek
  • Effectieve vraag- en luistertechnieken
  • Klantgerichtheid als attitude
  • Omgaan met verschillende typen klanten
  • Omgaan met weerstand en klachten
  • Je valkuilen aan de telefoon
  • Rollenspellen en oefeningen
  • Praktijksituaties en -voorbeelden
  • Waardebepaling & vraagstructuur
  • Vraagtechnieken basis
  • Slecht nieuws brengen
  • Whatsapp bellen

Onze traininglocaties zijn altijd op loopafstand van een treinstation. Heb je de gehele training gevolgd dan ontvang je het IPro Training NL certificaat.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.