E-mail Marketing en Local Based Marketing (met certificaat)

Type product
Logo van Interplein

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

*** Bij deze cursus krijg je een gratis Bol.com cadeaukaart van 10 euro. Deze is vrij te besteden en wordt na je aanvraag naar je thuisgestuurd. ***

Er gaat steeds meer budget van bedrijven naar online marketing. Dit is begrijpelijk, want al jaren achter elkaar stijgen de online verkopen ten koste van traditionele marketing. Veel bedrijven en traditionele marketeers hebben te weinig kennis om mee te groeien in deze snelle ontwikkeling.

In een tijd waarin heel Nederland last heeft van dichtslibbende mailboxen, is het een uitdaging voor marketeers om te zorgen dat hun mails niet meteen in de prullenbak verdwijnen.

Maar met behulp van onze tips is het nog steeds mogelijk om te scoren met e-m…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: E-mail, E-mail marketing, Marketing, Schrijven voor het web en B2B-Communicatie.

*** Bij deze cursus krijg je een gratis Bol.com cadeaukaart van 10 euro. Deze is vrij te besteden en wordt na je aanvraag naar je thuisgestuurd. ***

Er gaat steeds meer budget van bedrijven naar online marketing. Dit is begrijpelijk, want al jaren achter elkaar stijgen de online verkopen ten koste van traditionele marketing. Veel bedrijven en traditionele marketeers hebben te weinig kennis om mee te groeien in deze snelle ontwikkeling.

In een tijd waarin heel Nederland last heeft van dichtslibbende mailboxen, is het een uitdaging voor marketeers om te zorgen dat hun mails niet meteen in de prullenbak verdwijnen.

Maar met behulp van onze tips is het nog steeds mogelijk om te scoren met e-mail!

  • Hoe bouw je een persoonlijke relatie op met je lezers?
  • Voor- en nadelen van html-berichten versus tekstberichten
  • Wat is een goede afzender?
  • Hoe bepaal ik een sterke onderwerp-regel?
  • Voor- en nadelen van het gebruik van plaatjes
  • Hoe vaak moet ik mailen?
  • Hoe analyseer ik het effect?
  • Hoe krijg ik meer inschrijvingen?
  • Waarom je bezoekers in twee seconden moet overtuigen
  • Verleiden met een call-to-action
  • De perfecte opmaak van een call-to-action
  • De juiste plaats voor een call-to-action
  • Een duidelijke tekst in een call-to-action

Gratis Bol cadeaubon bij iedere bestelling

Zie voor een overzicht van al onze trainingen: 

https://www.springest.nl/interplein/kies-1-cursus-met-keuze-uit-200-trainingen

https://www.springest.nl/interplein/kies-6-cursussen-met-keuze-uit-200-trainingen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.