Strategisch communiceren

Tijdsduur
Logo van Institute of MicroTraining

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Institute of MicroTraining biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Den Haag, Eindhoven, Nijmegen, Rotterdam, Utrecht, Venlo, Zwolle

Beschrijving

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Strategisch communiceren

Deze training is gebaseerd op de inzichten van Customer Relationhip Quality- theorie en is met name toepasbaar voor communicatie in (hoog) professionele omgeving. U leert welke kenmerken van belang zijn m.b.t een professionele attitude en hoe deze te gebruiken om het voor uw gewenste resultaat te bereiken. De nadruk ligt hierbij meer op de cognitieve dan op de relationele aspecten van de (klant-) communicatie. De training is met name geschikt voor ervaren (account-, sale en marketing) managers die op tactisch niveau relaties onderhouden.

Leerdoelen

  • Inzicht in methodiek van Solution Focussed Consulting (SFC)
  • Problemen e.d. oplossen d.m.v. SFC.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Strategisch communiceren

Deze training is gebaseerd op de inzichten van Customer Relationhip Quality- theorie en is met name toepasbaar voor communicatie in (hoog) professionele omgeving. U leert welke kenmerken van belang zijn m.b.t een professionele attitude en hoe deze te gebruiken om het voor uw gewenste resultaat te bereiken. De nadruk ligt hierbij meer op de cognitieve dan op de relationele aspecten van de (klant-) communicatie. De training is met name geschikt voor ervaren (account-, sale en marketing) managers die op tactisch niveau relaties onderhouden.

Leerdoelen

  • Inzicht in methodiek van Solution Focussed Consulting (SFC)
  • Problemen e.d. oplossen d.m.v. SFC.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.