Klacht als kans

Tijdsduur
Logo van Institute of MicroTraining

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Institute of MicroTraining biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Den Haag, Eindhoven, Nijmegen, Rotterdam, Utrecht, Venlo, Zwolle

Beschrijving

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Klacht als kans

“Indien uw organisatie in staat is klachten en bezwaren succesvol op te pakken en af te handelen dragen deze positief bij aan uw klant- of merkloyaliteit. Op basis van dit inzicht is deze training specifiek ontwikkeld voor managers van en verantwoordelijk voor de klantrelaties en in het bijzonder de klachtenafhandeling. U krijgt inzicht in zowel het belang als de organisatorische (rand-)voorwaarden van structurele, systematische en succesvolle klachtenafhandeling. En in strategieën om deze te realiseren.

Leerdoelen

  • Methoden, analyses en technieken voor succesvolle klachtafhandeling.
  • De 10 geboden voor/van klachtafhandeling.
  • Omgang met 'moeilijke' klanten.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Klacht als kans

“Indien uw organisatie in staat is klachten en bezwaren succesvol op te pakken en af te handelen dragen deze positief bij aan uw klant- of merkloyaliteit. Op basis van dit inzicht is deze training specifiek ontwikkeld voor managers van en verantwoordelijk voor de klantrelaties en in het bijzonder de klachtenafhandeling. U krijgt inzicht in zowel het belang als de organisatorische (rand-)voorwaarden van structurele, systematische en succesvolle klachtenafhandeling. En in strategieën om deze te realiseren.

Leerdoelen

  • Methoden, analyses en technieken voor succesvolle klachtafhandeling.
  • De 10 geboden voor/van klachtafhandeling.
  • Omgang met 'moeilijke' klanten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.