Guerrilla Marketing

Tijdsduur
Logo van IFBD - Institute for Business Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 IFBD - Institute for Business Development heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

IFBD - Institute for Business Development biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Antwerpen

Beschrijving

Guerrillamarketing stond in de jaren tachtig bekend als een soort poor man’s advertising. Soms verrassende euro-slimme marketingtrucjes voor starters en kleine bedrijven. Dat onverwachte werd jaren later opgepikt door reclamebureaus. Omdat ze jongeren niet meer via traditionele middelen konden bereiken. Aldus bleef guerrillamarketing een speels wapentje aan de marketingperiferie, een sluiproute die enkel merken met hoge nood durfden in te slaan. 

Guerrilla marketing: een noodzakelijke strategie in uw communicatiemix

Vandaag zien bedrijven guerrillamarketing vooral als een kans. Guerrillamarketing is uitgegroeid van marge tot mainstream. Van noodgreep naar noodzaak. Van underground naar urg…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing, Marketing en Sales, Roos van Leary, Communicatieve vaardigheden en Communicatiestijlen.

Guerrillamarketing stond in de jaren tachtig bekend als een soort poor man’s advertising. Soms verrassende euro-slimme marketingtrucjes voor starters en kleine bedrijven. Dat onverwachte werd jaren later opgepikt door reclamebureaus. Omdat ze jongeren niet meer via traditionele middelen konden bereiken. Aldus bleef guerrillamarketing een speels wapentje aan de marketingperiferie, een sluiproute die enkel merken met hoge nood durfden in te slaan. 

Guerrilla marketing: een noodzakelijke strategie in uw communicatiemix

Vandaag zien bedrijven guerrillamarketing vooral als een kans. Guerrillamarketing is uitgegroeid van marge tot mainstream. Van noodgreep naar noodzaak. Van underground naar urgentie. 

  • Omdat traditionele marketingtechnieken zijn uitgewerkt.
  • Omdat het medialandschap is versnipperd. 
  • Omdat mensen reclame amper nog geloven.
  • Omdat marketing is verworden tot open conversaties.
  • Omdat guerrillamarketing een prima gangmaker is voor verhalen.
  • Omdat guerrilla-acties zich via sociale media in sneltreinvaart kunnen verspreiden.
  • Omdat guerrillamarketing impact heeft.
  • Omdat guerrilla wint. En daarmee de nieuwe standaard wordt. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze training. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Marketing.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.