Customer Journey

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van ICM opleidingen & trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 ICM opleidingen & trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 3.647 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 beste grote opleider.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #3 beste grote opleider en #3 in Opleiding & Onderwijs.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
T. Durlinger
Online Marketeer
9
Customer Journey

"Mooie verdiepende cursus, waarmee je de customer journey methodiek leert toepassen in je eigen praktijk. Wat ik erg goed vind is dat je tijdens de cursus stap voor stap een eigen customer journey maakt. Hierdoor heb je na de cursus direct concrete output. " - 11-10-2018 18:32

"Mooie verdiepende cursus, waarmee je de customer journey methodiek leert toepassen in je eigen praktijk. Wat ik erg goed vind is dat je tijd… alles lezen - 11-10-2018 18:32

Startdata en plaatsen

Amsterdam
17 dec. 2019 tot 28 jan. 2020
Toon rooster
event 17 december 2019, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 28 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Arnhem
17 dec. 2019 tot 28 jan. 2020
Toon rooster
event 17 december 2019, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 28 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Breda
17 dec. 2019 tot 28 jan. 2020
Toon rooster
event 17 december 2019, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 28 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Eindhoven
17 dec. 2019 tot 28 jan. 2020
Toon rooster
event 17 december 2019, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 28 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Groningen
17 dec. 2019 tot 28 jan. 2020
Toon rooster
event 17 december 2019, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 28 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Rotterdam
17 dec. 2019 tot 28 jan. 2020
Toon rooster
event 17 december 2019, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 28 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Utrecht
17 dec. 2019 tot 28 jan. 2020
Toon rooster
event 17 december 2019, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 28 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Zwolle
17 dec. 2019 tot 28 jan. 2020
Toon rooster
event 17 december 2019, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 28 januari 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Amsterdam
11 mrt. 2020 tot 22 apr. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 1 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 22 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Arnhem
11 mrt. 2020 tot 22 apr. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 1 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 22 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Breda
11 mrt. 2020 tot 22 apr. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 1 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 22 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Eindhoven
11 mrt. 2020 tot 22 apr. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 1 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 22 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Groningen
11 mrt. 2020 tot 22 apr. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 1 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 22 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Rotterdam
11 mrt. 2020 tot 22 apr. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 1 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 22 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Utrecht
11 mrt. 2020 tot 22 apr. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 1 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 22 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Zwolle
11 mrt. 2020 tot 22 apr. 2020
Toon rooster
event 11 maart 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 1 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 22 april 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Amsterdam
22 mei. 2020 tot 3 jul. 2020
Toon rooster
event 22 mei 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 12 juni 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 3 juli 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Arnhem
22 mei. 2020 tot 3 jul. 2020
Toon rooster
event 22 mei 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 12 juni 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 3 juli 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Breda
22 mei. 2020 tot 3 jul. 2020
Toon rooster
event 22 mei 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 12 juni 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 3 juli 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03
Eindhoven
22 mei. 2020 tot 3 jul. 2020
Toon rooster
event 22 mei 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 01
event 12 juni 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 02
event 3 juli 2020, 09:30-17:00, Bijeenkomst 03

Beschrijving

Persoonlijk studieadvies? Laat uw telefoonnummer achter bij uw brochure aanvraag.

In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen.

Ben je marketing- of communicatieprofessional en wil je de customer journey-methodiek beheersen? Wil je diepgaand onderzoeken wat een klant drijft, zodat je hem een onvergetelijke ervaring kunt meegeven? In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen. Vervolgens maak je een plan om op die belangrijke momenten klantervaringen te optimaliseren. Hiermee vergroot je het rendement van je marketing- en communicatie-inspanningen, verbeter je klantervaringen en vergroot je de klanttevredenheid. In deze training krijg je alle kennis en vaardigheden aa…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Customer Insight.

Persoonlijk studieadvies? Laat uw telefoonnummer achter bij uw brochure aanvraag.

In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen.

Ben je marketing- of communicatieprofessional en wil je de customer journey-methodiek beheersen? Wil je diepgaand onderzoeken wat een klant drijft, zodat je hem een onvergetelijke ervaring kunt meegeven? In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen. Vervolgens maak je een plan om op die belangrijke momenten klantervaringen te optimaliseren. Hiermee vergroot je het rendement van je marketing- en communicatie-inspanningen, verbeter je klantervaringen en vergroot je de klanttevredenheid. In deze training krijg je alle kennis en vaardigheden aangereikt om morgen het verschil te maken.

Student profile

Deze training is geschikt voor alle marketing- en communicatieprofessionals die met de customer journey-methodiek de klantervaring willen optimaliseren.

Objectives

  • Je kent relevante theorieën die nodig zijn voor het in kaart brengen, optimaliseren en analyseren van de customer journey
  • Je kunt de touchpoints (klantcontactmomenten; van potentiële klant naar loyale klant) voor je organisatie in kaart brengen
  • Je hebt customer insights (inzicht in de behoefte van je klant) in relatie tot wat je organisatie kan bieden
  • Je hebt de juiste handvatten om de customer experience te verbeteren
  • Je weet hoe je verbeteringen kunt doorvoeren die tot een hogere klantwaarde leiden
  • Je hebt een plan geschreven voor het optimaliseren van de klantreis

Curriculum

  • Customer journey mapping (oriëntatieproces, transactieproces en relatieproces)
  • Touchpoints analyseren en verbeteren
  • Klantwaarde in kaart brengen per relevant stadium van de customer journey
  • Klantinzichten benutten
  • Customer journey optimalisatie
  • Validatie van optimalisatievoorstellen
  • Implementatie van een geoptimaliseerde customer journey
  • Persoonlijke leervragen en opdrachten
  • Persoonlijk plan schrijven

Instruction modes

VVoorafgaand aan de training krijg je toegang tot de interactieve ICM-leeromgeving en vindt een online intake plaats. Hierin breng je je persoonlijke leerdoelen in kaart, voor jezelf én voor de docent. Deze leerdoelen staan centraal tijdens de bijeenkomsten.

Op de leeromgeving vind je bovendien waardevolle artikelen en video’s om je inhoudelijk voor te bereiden.

Tijdens de drie bijeenkomsten leer je hoe je de huidige en gewenste klantreis in kaart brengt. Daarnaast leer je een plan formuleren en krijg je handvatten voor de implementatie. De maximale groepsgrootte draagt bij aan een veilige sfeer en biedt veel ruimte om ervaringen uit te wisselen.

Tussen de bijeenkomsten door breng je aan de hand van opdrachten het geleerde direct in de praktijk. Belangrijk is dat je hiervoor voldoende tijd reserveert. Je sluit de training af met een concreet plan voor het optimaliseren van de klantreis in je organisatie.

De training wordt verzorgd door een ervaren deskundige. Heb je de gehele training gevolgd, dan ontvang je het ICM-certificaat.

9
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_half
T. Durlinger
Online Marketeer
9
Customer Journey

"Mooie verdiepende cursus, waarmee je de customer journey methodiek leert toepassen in je eigen praktijk. Wat ik erg goed vind is dat je tijdens de cursus stap voor stap een eigen customer journey maakt. Hierdoor heb je na de cursus direct concrete output. " - 11-10-2018 18:32

"Mooie verdiepende cursus, waarmee je de customer journey methodiek leert toepassen in je eigen praktijk. Wat ik erg goed vind is dat je tijd… alles lezen - 11-10-2018 18:32

Willem Vellinga
starstarstarstarstar_half
Willem Vellinga
Commercieel Coördinator en Studieadviseur
9
Customer Journey

"Vanuit mijn functie ben ik bezig geweest om de klantreis in kaart te brengen. Zelf zit ik niet op de marketingafdeling, dus ben ik deze training gaan volgen. De training heeft mij geholpen om een goed beeld te krijgen van hoe de klantreis van onze organisatie is en hoe wij kunnen inspelen op de 'moments of truth'. Een hele waardevolle training die mij hele praktische tools heeft gegeven! " - 25-07-2018 07:31

"Vanuit mijn functie ben ik bezig geweest om de klantreis in kaart te brengen. Zelf zit ik niet op de marketingafdeling, dus ben ik deze trai… alles lezen - 25-07-2018 07:31

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met ICM opleidingen & trainingen, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.