Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden - Doorslaggevend succes behalen met een outside-the-box klantbenadering door jouw personeel

Type product
Niveau
Logo van Icademy
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7,4 Icademy heeft een gemiddelde beoordeling van 7,4 (uit 12 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

De hoogste kwaliteit leveren op het gebied van klantgerichtheid! Dat wil iedereen wel die met zijn of haar organisatie producten en diensten levert aan anderen. Maar waar liggen de ultieme mogelijkheden en de onvermijdelijke grenzen? Volg je deze e-learning, dan weet je precies hoe je samen met je medewerkers doelgericht en effectief kunt werken aan een vijf-sterrendienstverlening vanuit de organisatie, waarin jij een leidinggevende positie hebt!

De e-learning 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' is opgezet in vier hoofdstukken, verdeeld over drie afzonderlijke modules. De onderwerpen zijn gerangschikt rond de volgende vragen: Wie en wat is jouw klant? Wat is extra service en hoe …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

De hoogste kwaliteit leveren op het gebied van klantgerichtheid! Dat wil iedereen wel die met zijn of haar organisatie producten en diensten levert aan anderen. Maar waar liggen de ultieme mogelijkheden en de onvermijdelijke grenzen? Volg je deze e-learning, dan weet je precies hoe je samen met je medewerkers doelgericht en effectief kunt werken aan een vijf-sterrendienstverlening vanuit de organisatie, waarin jij een leidinggevende positie hebt!

De e-learning 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' is opgezet in vier hoofdstukken, verdeeld over drie afzonderlijke modules. De onderwerpen zijn gerangschikt rond de volgende vragen: Wie en wat is jouw klant? Wat is extra service en hoe voer je die uit? Wat is de beste manier om van klachten kansen te maken? Hoe zorg je er voor dat ultieme klantgerichtheid in het DNA van je organisatie gaat zitten? Deze online training is zeer praktisch opgezet en bevat tal van eye-openers die ontleend zijn aan recente onderzoeksresultaten. Alle dynamische voorbeelden die in deze training besproken worden, zijn ontleend aan 'real life' situaties.

Duur

De e-learning 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' duurt ongeveer 90 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 2 weken.

Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die in een leidinggevende functie betrokken is bij het waarborgen van de kwaliteit van de dienstverlening binnen zijn of haar organisatie. Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Beslissen en activiteiten, initiëren, Aansturen, Begeleiden, Aandacht en begrip tonen, Samenwerken en overleggen, Ethisch en integer handelen, Relaties bouwen en netwerken, Overtuigen en beïnvloeden, Presenteren, Vakdeskundigheid toepassen, Materialen en middelen inzetten, Analyseren, Onderzoeken, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten, Kwaliteit leveren, Omgaan met verandering en aanpassen, Met druk en tegenslag omgaan, Gedrevenheid en ambitie tonen, Ondernemend en commercieel handelen, Bedrijfsmatig handelen.

Lesmaterialen

De cursus 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden - Doorslaggevend succes behalen met een outside-the-box klantbenadering door jouw personeel' bestaat uit:

  • Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP)
  • VideoColleges
  • E-books
  • Communicatieopdracht
  • Aanbevolen aanpak
  • Samenvattingen
  • Instructie klachtenbehandeling
  • Plan van aanpak voor ultiem klantgericht beleid

Toetsing

De cursus 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden - Doorslaggevend succes behalen met een outside-the-box klantbenadering door jouw personeel' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.

De garanties van Icademy

  • De meest effectieve manier van leren door een combinatie van beeld, geluid en interactiviteit.
  • Leer in 20% van de tijd 80% van wat je echt moet weten; vandaag leren = vandaag doen.
  • Begin direct en studeer waar en wanneer je maar wilt.
  • Slaag voor de toets en je ontvangt een gewaarmerkt certificaat.
  • Maximaal leerrendement tegen minimale kosten.

Wij zijn er van overtuigd dat je bij Icademy de beste e-learningcursus tegen de beste prijs krijgt. Daarom geven we je je geld terug als je kunt aantonen dat je bij een andere opleider een soortgelijke e-learningcursus hebt gevolgd met een betere prijs/kwaliteitsverhouding.

Het enige wat je hoeft te doen is het aanvraagformulier volledig invullen en dit samen met de factuur en het certificaat van de andere cursus naar ons toe sturen. Je ontvangt dan binnen twee weken je geld terug. Klik hier om gebruik te maken van de Geld Terug Garantie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.