Service verlenen - Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kun je leren!

Type product
Niveau
Logo van Icademy
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7,4 Icademy heeft een gemiddelde beoordeling van 7,4 (uit 12 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Iedereen heeft wel zo ongeveer in beeld wat bedoeld wordt met 'service'. Maar wat er precies bij komt kijken, wat 'goede service' is, en onder welke voorwaarden er precies van jou verwacht wordt om concreet service te verlenen...? Genoeg open vragen dus. Via deze cursus krijg je in iets meer dan een kwartier op een rij gezet wat de voornaamste punten van service verlenen zijn, en vooral hoe jij op een zelfverzekerde manier daarmee kunt werken.

In de e-learning 'Service verlenen' leer je kijken naar service als al het extra's dat door jou als verkoper aan de klant geboden wordt. Al dat extra's heeft diverse dimensies die stuk voor stuk op een overzichtelijke en praktische manier worden bespro…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Iedereen heeft wel zo ongeveer in beeld wat bedoeld wordt met 'service'. Maar wat er precies bij komt kijken, wat 'goede service' is, en onder welke voorwaarden er precies van jou verwacht wordt om concreet service te verlenen...? Genoeg open vragen dus. Via deze cursus krijg je in iets meer dan een kwartier op een rij gezet wat de voornaamste punten van service verlenen zijn, en vooral hoe jij op een zelfverzekerde manier daarmee kunt werken.

In de e-learning 'Service verlenen' leer je kijken naar service als al het extra's dat door jou als verkoper aan de klant geboden wordt. Al dat extra's heeft diverse dimensies die stuk voor stuk op een overzichtelijke en praktische manier worden besproken in deze online training, zoals persoonlijke en niet-persoonlijke service, voor- en nazorg, en het werken met regels. Ondertussen worden ook de voornaamste begrippen besproken en uitgelegd die voor de verkoopmedewerker onder service aan de klant, zoals korting, aanbetaling en verschillende betalingsvormen. Leuk om een nieuwe baan mee te beginnen! Maar misschien ook aardig om jouw eigen - misschien wel jarenlang vertrouwde - stijl van service verlenen van een update te voorzien.

Duur

De e-learning 'Service verlenen' duurt ongeveer 25 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1 uur.

Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor verkoopmedewerkers; winkelmedewerkers. Als je deze online training wilt inzetten voor de opleiding die je volgt, werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten.

Werkplekleren

Deze training is prima geschikt binnen MKB Werkplekleren. Bij MKB Werkplekleren volg je de belangrijkste theorie online, en word je in de praktijk begeleid door een ervaren collega, je mentor. Voor de mentor is een gratis Icademy training beschikbaar.

Lesmaterialen

De cursus 'Service verlenen - Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kun je leren!' bestaat uit:

  • VideoCollege
  • E-Book
  • Begrippenlijst
  • Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP)
  • Leerjournaal
  • Samenvatting
  • Overzicht service
  • Aanbevolen aanpak

Toetsing

De cursus 'Service verlenen - Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kun je leren!' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.

De garanties van Icademy

  • De meest effectieve manier van leren door een combinatie van beeld, geluid en interactiviteit.
  • Leer in 20% van de tijd 80% van wat je echt moet weten; vandaag leren = vandaag doen.
  • Begin direct en studeer waar en wanneer je maar wilt.
  • Slaag voor de toets en je ontvangt een gewaarmerkt certificaat.
  • Maximaal leerrendement tegen minimale kosten.

Wij zijn er van overtuigd dat je bij Icademy de beste e-learningcursus tegen de beste prijs krijgt. Daarom geven we je je geld terug als je kunt aantonen dat je bij een andere opleider een soortgelijke e-learningcursus hebt gevolgd met een betere prijs/kwaliteitsverhouding.

Het enige wat je hoeft te doen is het aanvraagformulier volledig invullen en dit samen met de factuur en het certificaat van de andere cursus naar ons toe sturen. Je ontvangt dan binnen twee weken je geld terug. Klik hier om gebruik te maken van de Geld Terug Garantie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.