Krachtig contact met je klant - Hoe je je optimaal kunt richten op effectieve communicatie in de ontmoeting met je klanten

Type product
Niveau
Logo van Icademy
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7,4 Icademy heeft een gemiddelde beoordeling van 7,4 (uit 12 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Communicatie, daar draait het om in de ontmoeting tussen jou als verkoopmedewerker en de klant. In deze training word je binnen een week volledig bijgepraat over de voornaamste wetenswaardigheden van de communicatie in een winkelsituatie. De bedoeling is natuurlijk dat die communicatie zich op een krachtige manier ontwikkelt. Daar is het kennen van bepaalde, onmisbare vaardigheden voor nodig. Deze online training gaat jou daar zeker bij helpen.

De e-learning 'Krachtig contact met je klant' gaat in het bijzonder in op de communicatiekant van het verkoopproces. Zaken als luisteren, vraagtechnieken en het belang van non-verbale communicatie worden stapsgewijs en op een praktische manier behande…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Effectief communiceren, Mondelinge communicatie, Communicatieve vaardigheden, Communicatietechnieken en NLP.

Communicatie, daar draait het om in de ontmoeting tussen jou als verkoopmedewerker en de klant. In deze training word je binnen een week volledig bijgepraat over de voornaamste wetenswaardigheden van de communicatie in een winkelsituatie. De bedoeling is natuurlijk dat die communicatie zich op een krachtige manier ontwikkelt. Daar is het kennen van bepaalde, onmisbare vaardigheden voor nodig. Deze online training gaat jou daar zeker bij helpen.

De e-learning 'Krachtig contact met je klant' gaat in het bijzonder in op de communicatiekant van het verkoopproces. Zaken als luisteren, vraagtechnieken en het belang van non-verbale communicatie worden stapsgewijs en op een praktische manier behandeld. Al deze en andere op zichzelf bekend klinkende begrippen en uitdrukkingen worden van een heldere inhoud voorzien en op een rijtje gezet. De moeite waard voor iedereen die in een winkel werkt.

Duur

De e-learning 'Krachtig contact met je klant' duurt ongeveer 30 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1 week.

Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor verkoopmedewerkers. Als je deze online training wilt inzetten voor de opleiding die je volgt, werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Overtuigen en beïnvloeden, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten, Ondernemend en commercieel handelen.

Werkplekleren

Deze training is prima geschikt binnen MKB Werkplekleren. Bij MKB Werkplekleren volg je de belangrijkste theorie online, en word je in de praktijk begeleid door een ervaren collega, je mentor. Voor de mentor is een gratis Icademy training beschikbaar.

Lesmaterialen

De cursus 'Krachtig contact met je klant - Hoe je je optimaal kunt richten op effectieve communicatie in de ontmoeting met je klanten' bestaat uit:

  • VideoCollege
  • E-Book
  • Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP)
  • Communicatieopdracht
  • Slim formuleren-kaart
  • Leerjournaal
  • Samenvatting
  • Aanbevolen aanpak

Toetsing

De cursus 'Krachtig contact met je klant - Hoe je je optimaal kunt richten op effectieve communicatie in de ontmoeting met je klanten' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.

De garanties van Icademy

  • De meest effectieve manier van leren door een combinatie van beeld, geluid en interactiviteit.
  • Leer in 20% van de tijd 80% van wat je echt moet weten; vandaag leren = vandaag doen.
  • Begin direct en studeer waar en wanneer je maar wilt.
  • Slaag voor de toets en je ontvangt een gewaarmerkt certificaat.
  • Maximaal leerrendement tegen minimale kosten.

Wij zijn er van overtuigd dat je bij Icademy de beste e-learningcursus tegen de beste prijs krijgt. Daarom geven we je je geld terug als je kunt aantonen dat je bij een andere opleider een soortgelijke e-learningcursus hebt gevolgd met een betere prijs/kwaliteitsverhouding.

Het enige wat je hoeft te doen is het aanvraagformulier volledig invullen en dit samen met de factuur en het certificaat van de andere cursus naar ons toe sturen. Je ontvangt dan binnen twee weken je geld terug. Klik hier om gebruik te maken van de Geld Terug Garantie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.