Klantgerichtheid

Tijdsduur
Logo van HRD Groep

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Klanten hebben in de 21e eeuw meer macht naar zich toegetrokken: ze zijn mondiger, beter geïnformeerd en verwachten exceptionele service van professionals. Dit vraagt van professionals dat ze zich anders opstellen tegenover de klant: in plaats van expert zijn ze nu adviseurs die samen met de klant naar oplossingen zoeken. En deze rol vraagt een andere aanpak. In deze training leer je o.a. hoe je op een empathische manier om gaat met de emoties van de klant en aansluit bij hun verhaal door te luisteren, samen te vatten en door te vragen.

  • Je ontwikkelt inzicht in je eigen verbale en non-verbale communicatiestijl richting klanten, en bent je bewust van het effect dat dat heeft in het gesprek…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Communicatiestijlen, Klantgerichtheid, NLP, Effectief communiceren en Communiceren.

Klanten hebben in de 21e eeuw meer macht naar zich toegetrokken: ze zijn mondiger, beter geïnformeerd en verwachten exceptionele service van professionals. Dit vraagt van professionals dat ze zich anders opstellen tegenover de klant: in plaats van expert zijn ze nu adviseurs die samen met de klant naar oplossingen zoeken. En deze rol vraagt een andere aanpak. In deze training leer je o.a. hoe je op een empathische manier om gaat met de emoties van de klant en aansluit bij hun verhaal door te luisteren, samen te vatten en door te vragen.

  • Je ontwikkelt inzicht in je eigen verbale en non-verbale communicatiestijl richting klanten, en bent je bewust van het effect dat dat heeft in het gesprek.
  • Je communiceert als adviseur met klanten: dus open, transparant, daadkrachtig en doelgericht.
  • Je herkent lastige gesprekssituaties met klanten en kan ook deze gesprekken tot een goed einde brengen.

HRD Groep - We believe in Human Capital growth

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.