Masterclass Marketing Analytics

Niveau
Tijdsduur
Logo van Hogeschool Utrecht Deeltijd ICT Master
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Hogeschool Utrecht Deeltijd ICT Master heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

In de module Marketing Analytics ga je aan de slag met state-of-the-art data analyses die vandaag de dag gebruikt worden in moderne organisaties om betere marketingbeslissingen te nemen. Dit moet onder andere leiden tot meer tevreden klanten en en hogere verkopen. 

Dit doe je door middel van systematische analyses van allerlei klanten data  (Big en Small). Denk hierbij bijvoorbeeld aan segmentatie analyses, conversie-attributie en customer journey analyses. Bij deze module word je zelf aan het werk gezet aan de hand van praktijkopdrachten, onderzoek en literatuur.

In het programma komen qua theorie en aan de hand van een doorlopende praktijkcase o.a. de volgende onderwerpen aan bod:

  • Cro…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing, Marketing en Sales, Python, PHP en Programmeren (algemeen).

In de module Marketing Analytics ga je aan de slag met state-of-the-art data analyses die vandaag de dag gebruikt worden in moderne organisaties om betere marketingbeslissingen te nemen. Dit moet onder andere leiden tot meer tevreden klanten en en hogere verkopen. 

Dit doe je door middel van systematische analyses van allerlei klanten data  (Big en Small). Denk hierbij bijvoorbeeld aan segmentatie analyses, conversie-attributie en customer journey analyses. Bij deze module word je zelf aan het werk gezet aan de hand van praktijkopdrachten, onderzoek en literatuur.

In het programma komen qua theorie en aan de hand van een doorlopende praktijkcase o.a. de volgende onderwerpen aan bod:

  • Cross-industry standard process for data mining
  • Introductie en overzicht van data analytics
  • Segmenteren en doelgroepen clusteren
  • Conversie-attributie
  • Churn predictie en customer lifetime value
  • Social Network Analysis
  • Customer Journey analyse
  • Product Recommendations

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.