Klantgericht telefoneren inbound

Type product
Tijdsduur
Logo van het Klantenbedrijf BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Aan de slag met de procedures voor inkomend telefoonverkeer, waaronder de etiquette met eenduidig opnemen, doorverbinden, in de wacht zetten, terugbelverzoeken en eenduidige afsluiting. Werken aan de juiste klantbeleving (stem, enthousiasme en positief taalgebruik) en het inzetten van goede gesprekstechnieken (LSD) komen uitgebreid aan bod.

Over ons:

Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!

Trainen is ons vak en dat snappen …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Aan de slag met de procedures voor inkomend telefoonverkeer, waaronder de etiquette met eenduidig opnemen, doorverbinden, in de wacht zetten, terugbelverzoeken en eenduidige afsluiting. Werken aan de juiste klantbeleving (stem, enthousiasme en positief taalgebruik) en het inzetten van goede gesprekstechnieken (LSD) komen uitgebreid aan bod.

Over ons:

Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!

Trainen is ons vak en dat snappen we, daarin maken wij het verschil!

Het draait om resultaat in:

  • het verbeteren van vaardigheden
  • zelfvertrouwen vergroten
  • alert en scherp houden
  • inspelen op & omgaan met verandering
  • managen van verwachtingen
  • afspreken regels en procedures
  • formuleren doelstellingen
  • maken (actie)plannen
  • aanzetten creativiteit

Onze trainingen:

  • zijn bijzonder praktijkgericht en to-the-point
  • geven deelnemers energie, enthousiasme en nieuwe inzichten
  • spelen in op de actuele situatie binnen jullie organisatie
  • zijn een platform waar deelnemers zowel kennis en ervaringen halen als brengen
  • bieden verdieping op bestaande vaardigheden en kennis
  • laten medewerkers ervaren dat ‘het werkt!’
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.