Klantadviseur met kwaliteit KSF A certificering

Type product
Tijdsduur
Trainer
Frank de Klerk
Logo van HDLG Groep
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 HDLG Groep heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 18 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

8
Gemiddeld cijfer voor Klantadviseur met kwaliteit KSF A certificering
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Nienke Pot
Telefonisch Consulent
8
Klantadviseur met kwaliteit KSF A certificering

"Informatieve en enthousiaste training. Erg leuke dag gehad. Genoeg gehoord wat ik nog niet wist en dit is goed teken tav training. Nu het examen nog ;-)Eigenlijk geen aanvullingen, behalve dat wij het examen nog niet gedaan hebben maar dit ligt waarschijnlijk niet aan jullie." - 25-07-2017 06:15

"Informatieve en enthousiaste training. Erg leuke dag gehad. Genoeg gehoord wat ik nog niet wist en dit is goed teken tav training. Nu het ex… alles lezen - 25-07-2017 06:15

Beschrijving

Kwaliteit in het klantcontact center wordt steeds belangrijker. De eisen die gesteld worden aan de klantadviseurs in een contact center gaan daardoor ook razend snel omhoog. Zowel voor de (interne)klanten, de organisatie als de medewerker is het goed wanneer aantoonbaar de vereiste basis kennis en vaardigheden bij de klantadviseur aanwezig is.

De branche-organisatie KSF heeft hiervoor een branchecertificaat ontwikkeld. Het certificaat wordt verkregen nadat de klantadviseur is geslaagd voor een kennis- en vaardigheidstoets.

HDLG ondersteunt de klantadviseurs die het branchecertificaat willen behalen met een eendaagse training. De training  bestaat uit:

  • Kennis en vaardigheden
    • Klantgedr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Conflicthantering, Persoonlijke ontwikkeling, Leiderschap, Persoonlijke effectiviteit en Beïnvloeden.

Kwaliteit in het klantcontact center wordt steeds belangrijker. De eisen die gesteld worden aan de klantadviseurs in een contact center gaan daardoor ook razend snel omhoog. Zowel voor de (interne)klanten, de organisatie als de medewerker is het goed wanneer aantoonbaar de vereiste basis kennis en vaardigheden bij de klantadviseur aanwezig is.

De branche-organisatie KSF heeft hiervoor een branchecertificaat ontwikkeld. Het certificaat wordt verkregen nadat de klantadviseur is geslaagd voor een kennis- en vaardigheidstoets.

HDLG ondersteunt de klantadviseurs die het branchecertificaat willen behalen met een eendaagse training. De training  bestaat uit:

  • Kennis en vaardigheden
    • Klantgedragsstijlen herkennen en succesvol op inspelen
    • Slecht nieuws goed brengen
    • Succesvol omgaan met weerstand en bezwaren
    • Met praktijksituaties wordt er intensief op de belangrijkste vaardigheden getraind.
  • Begrippen en wetgeving
    • Op een actieve en plezierige manier wordt de theorie, zoals die door KSF, getoetst wordt, behandeld.
  • Formele toetsing
    • De officiële kennistoets kan meteen na afloop van de training worden gemaakt. Hierdoor is de eerste stap direct gezet en kan de praktijktoets ingepland worden.

Waarom kiezen voor de training?

  • De klant adviseur slaagt gegarandeerd voor het KSF branchecertificaat. Bij het niet behalen mag de klant adviseur de training nogmaals bijwonen totdat het certificaat is behaald
  • De trainingsdag is leerzaam en leuk. De klant adviseurs beleven een fantastische dag en zijn daarnaast intensief met hun vakbekwaamheid bezig
  • Voor de klant adviseurs is het een mooi cadeau om de opgedane kennis en vaardigheden vertaald te zien in een officieel erkend certificaat.

HDLG staat voor Het Doen Laten Gebeuren omdat wij geloven dat mensen zich het best ontwikkelen door te DOEN. Elk programma staat in het teken van DOEN. DOEN in de training, tijdens de coaching, in de praktijk. Met persoonlijk succes als beste beloning. HDLG gaat uit van jouw persoonlijke kracht en daagt je altijd uit het beste uit jezelf, je team en je bedrijf te halen. Op een duurzame en plezierige manier.

8
Gemiddeld cijfer voor Klantadviseur met kwaliteit KSF A certificering
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Nienke Pot
Telefonisch Consulent
8
Klantadviseur met kwaliteit KSF A certificering

"Informatieve en enthousiaste training. Erg leuke dag gehad. Genoeg gehoord wat ik nog niet wist en dit is goed teken tav training. Nu het examen nog ;-)Eigenlijk geen aanvullingen, behalve dat wij het examen nog niet gedaan hebben maar dit ligt waarschijnlijk niet aan jullie." - 25-07-2017 06:15

"Informatieve en enthousiaste training. Erg leuke dag gehad. Genoeg gehoord wat ik nog niet wist en dit is goed teken tav training. Nu het ex… alles lezen - 25-07-2017 06:15

Frank de Klerk - Haalt meer uit jouw talent!
Frank de Klerk
Haalt meer uit jouw talent!
9,1

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.