ITIL Service Lifecycle: Service Design + examen [ILLCS]

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,7 Global Knowledge Network Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 7,7 (uit 30 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeNieuwegein (Iepenhoeve 5)
7 sep. 2020 tot 9 sep. 2020

Beschrijving

  • Vrijwel iedere training die op een onze locaties worden getoond zijn ook te volgen vanaf huis via Virtual Classroom training. Dit kunt u bij uw inschrijving erbij vermelden dat u hiervoor kiest.

Bij Global Knowledge worden de klassikale trainingen gegeven door trainers die ook werkelijk expertise hebben: hooggekwalificeerde instructeurs die allen een pedagogische achtergrond hebben en hun praktijkervaring meenemen naar het klaslokaal. Trainers bij Global Knowledge hebben oog voor de persoonlijke leerstijlen om zo de trainingservaring van de cursisten te optimaliseren.

OVERVIEW

Deze cursus zal ingaan op de algemene concepten, processen, strategieën en methoden die in verband staan met de Service Design fase van de Service Lifecycle. Deze cursus behandelt het management en beheer van de activiteiten en technieken binnen het Service Design stadium maar zal niet verder ingaan op de details van elk ondersteunend proces.

Deze cursus maakt gebruik van een boeiende, op case study-gebaseerde, aanpak voor het leren van de kerndisciplines van de ITIL ® “best practices”. Ook wordt er gezorgd dat u voldoende kennis en vaardigheden opdoet om te slagen voor het bijbehorende examen.

OBJECTIVES

In deze cursus zal een cursist de volgende dingen leren:

  • Het belang van Servi…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Service Manager, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, PRINCE2 Foundation en PRINCE2 Practitioner.

  • Vrijwel iedere training die op een onze locaties worden getoond zijn ook te volgen vanaf huis via Virtual Classroom training. Dit kunt u bij uw inschrijving erbij vermelden dat u hiervoor kiest.

Bij Global Knowledge worden de klassikale trainingen gegeven door trainers die ook werkelijk expertise hebben: hooggekwalificeerde instructeurs die allen een pedagogische achtergrond hebben en hun praktijkervaring meenemen naar het klaslokaal. Trainers bij Global Knowledge hebben oog voor de persoonlijke leerstijlen om zo de trainingservaring van de cursisten te optimaliseren.

OVERVIEW

Deze cursus zal ingaan op de algemene concepten, processen, strategieën en methoden die in verband staan met de Service Design fase van de Service Lifecycle. Deze cursus behandelt het management en beheer van de activiteiten en technieken binnen het Service Design stadium maar zal niet verder ingaan op de details van elk ondersteunend proces.

Deze cursus maakt gebruik van een boeiende, op case study-gebaseerde, aanpak voor het leren van de kerndisciplines van de ITIL ® “best practices”. Ook wordt er gezorgd dat u voldoende kennis en vaardigheden opdoet om te slagen voor het bijbehorende examen.

OBJECTIVES

In deze cursus zal een cursist de volgende dingen leren:

  • Het belang van Service Management en het doel, de uitgangspunten en de principes van Service Design.
  • De samenwerking tussen de (Service Design) processen.
  • De subprocessen, activiteiten, methodes en functies die gebruikt worden in elk van de Service Design processen.
  • De rollen en verantwoordelijkheden binnen Service Design en de activiteiten en functies waarmee operational excellence kan worden bereikt.
  • Het bepalen van de Service Design performance.
  • De technologie en implementatie-eisen die Service Design processen ondersteunen.
  • De uitdagingen, kritische succes factoren en risico’s van Service Design.

AUDIENCE

  • IT-personeel op het gebied van design, operations, management en techniek, dat meer informatie nodig heeft over ITIL ® best practices.
  • Iedereen die verantwoordelijk is voor het managen, implementeren of consulten van ITIL ® processen binnen de, of in combinatie met, IT.

CERTIFICATION

Na afloop van de cursus wordt u de mogelijkheid aangeboden om het officiële examen te maken. Echter is dit optioneel en indien u dit examen wilt maken dient u dit aan te geven bij uw boeking. De prijs van dit examen is € 345,-.

Het behalen van dit examen levert u 3 credits op.

Na het behalen van het examen ontvangt u het certificaat digitaal.

NEXT STEP

  • ILLCSS, ITIL ® Service Lifecycle: Service Strategy
  • ILLCST, ITIL ® Service Lifecycle: Service Transition
  • ILLCSO, ITIL ® Service Lifecycle: Service Operation
  • ILLCCSI, ITIL ® Service Lifecycle: Continual Service Improvement
  • ILPPO, ITIL ® Service Capability: Planning, Protection, and Optimization
  • ILSOA, ITIL ® Service Capability: Service Offerings and Agreements
  • ILRCV, ITIL ® Service Capability: Release, Control, and Validation
  • ILOSA, ITIL ® Service Capability: Operational Support and Analysis
  • ILLCMA, ITIL ®: Managing Across the Lifecycle
  • GCCE100, Helder Leren Communiceren
  • GSEE100, Klantgericht Handelen

CONTENT

1. Introductie

2. Service Design principes

3. Service Design processen

4. Service Design technologiegerelateerde activiteiten

5. Het organiseren van Service Design

6. Het bepalen van de juiste technologie

7. Het implementeren en verbeteren van Service Design

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.