ECHT contact met klanten en collega's [ECHT]

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,0 Global Knowledge Network Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,0 (uit 23 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Zoetermeer (Centrum West 21)
4 nov. 2019 tot 5 nov. 2019
Nieuwegein (Iepenhoeve 5)
25 nov. 2019 tot 26 nov. 2019
Groningen (Helperpark 296)
5 dec. 2019 tot 6 dec. 2019
Eindhoven (Evoluon Noord Brabantlaan 1)
18 dec. 2019 tot 19 dec. 2019
Amsterdam (Kingsfordweg 43)
23 jan. 2020 tot 24 jan. 2020
Nieuwegein (Iepenhoeve 5)
27 feb. 2020 tot 28 feb. 2020
Drachten (Lavendelheide 21
26 mrt. 2020 tot 27 mrt. 2020
Eindhoven (Evoluon Noord Brabantlaan 1)
26 mrt. 2020 tot 27 mrt. 2020
Zoetermeer (Centrum West 21)
29 apr. 2020 tot 30 apr. 2020
Nieuwegein (Iepenhoeve 5)
18 mei. 2020 tot 19 mei. 2020
Amsterdam (Kingsfordweg 43)
11 jun. 2020 tot 12 jun. 2020
Eindhoven (Evoluon Noord Brabantlaan 1)
24 jun. 2020 tot 25 jun. 2020
Zwolle (ITPH, Grote Voort 291)
24 jun. 2020 tot 25 jun. 2020

Beschrijving

OVERVIEW

[EXPERIENCE TRAINING] Als IT-professional is communicatie een onmisbare vaardigheid. Je hebt immers contact met steeds meer klanten en collega’s. Sterker nog: van IT-professionals wordt verwacht dat ze een ‘verbindende factor’ zijn. In deze interactieve communicatietraining krijg je persoonlijk maatwerk, zodat je na de training van ‘hart tot hart’ kunt communiceren; je communicatie wordt daarmee merkbaar effectiever!

OBJECTIVES

  • Bewust worden van de eigen communicatie
  • Optimaliseren interne en externe communicatie
  • Comfortabel voelen binnen een nieuwe rol in de organisatie
  • De kracht van non-verbale communicatie
  • Het geven van feedback

AUDIENCE

Alle IT-professionals die hun interne en …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

OVERVIEW

[EXPERIENCE TRAINING] Als IT-professional is communicatie een onmisbare vaardigheid. Je hebt immers contact met steeds meer klanten en collega’s. Sterker nog: van IT-professionals wordt verwacht dat ze een ‘verbindende factor’ zijn. In deze interactieve communicatietraining krijg je persoonlijk maatwerk, zodat je na de training van ‘hart tot hart’ kunt communiceren; je communicatie wordt daarmee merkbaar effectiever!

OBJECTIVES

  • Bewust worden van de eigen communicatie
  • Optimaliseren interne en externe communicatie
  • Comfortabel voelen binnen een nieuwe rol in de organisatie
  • De kracht van non-verbale communicatie
  • Het geven van feedback

AUDIENCE

Alle IT-professionals die hun interne en externe communicatie willen optimaliseren.

 

Bij Global Knowledge worden de klassikale trainingen gegeven door trainers die ook werkelijk expertise hebben: hooggekwalificeerde instructeurs die allen een pedagogische achtergrond hebben en hun praktijkervaring meenemen naar het klaslokaal. Trainers bij Global Knowledge hebben oog voor de persoonlijke leerstijlen om zo de trainingservaring van de cursisten te optimaliseren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.