Training Klantgericht telefoneren in 1 dag

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van GITP Organisatieontwikkeling & Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 GITP Organisatieontwikkeling & Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 59 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

AMSTERDAM
21 nov. 2019
Toon rooster
event 21 november 2019, 09:00-17:00, Dag 1 KT
EINDHOVEN
21 nov. 2019
Toon rooster
event 21 november 2019, 09:00-17:00, Dag 1 KT
ROTTERDAM
21 nov. 2019
Toon rooster
event 21 november 2019, 09:00-17:00, Dag 1 KT
UTRECHT
21 nov. 2019
Toon rooster
event 21 november 2019, 09:00-17:00, Dag 1 KT
ZWOLLE
21 nov. 2019
Toon rooster
event 21 november 2019, 09:00-17:00, Dag 1 KT
ARNHEM
14 feb. 2020
Toon rooster
event 14 februari 2020, 09:00-17:00, Dag 1 KT
Utrecht
14 feb. 2020
Toon rooster
event 14 februari 2020, 09:00-17:00, Dag 1 KT
ROTTERDAM
11 mei. 2020
Toon rooster
event 11 mei 2020, 09:00-17:00, Dag 1 KT
UTRECHT
11 mei. 2020
Toon rooster
event 11 mei 2020, 09:00-17:00, Dag 1 KT
GRONINGEN
12 aug. 2020
Toon rooster
event 12 augustus 2020, 09:00-17:00, Dag 1 KT
UTRECHT
12 aug. 2020
Toon rooster
event 12 augustus 2020, 09:00-17:00, Dag 1 KT
ARNHEM
3 dec. 2020
Toon rooster
event 3 december 2020, 09:00-17:00, Dag 1 KT
UTRECHT
3 dec. 2020
Toon rooster
event 3 december 2020, 09:00-17:00, Dag 1 KT

Beschrijving

Profiteer van onze last minute korting.

Hoe geeft u in een telefoongesprek klanten het gevoel dat ze echt geholpen zijn? In de training Klantgericht telefoneren krijgt u in 1 dag meer zelfvertrouwen en regie in het telefoongesprek.

met meer zelfvertrouwen en regie het telefoongesprek in de echte klantvraag of het probleem helder krijgen effectieve klacht- en slechtnieuwsgesprekken voeren soepel omgaan met emoties van klanten klantgericht inzetten van telefoonetiquette

competenties

klantgerichtheid, communiceren, luisteren en resultaatgerichtheid

resultaat

U voert met meer zekerheid en regie uw telefoongesprekken met interne en externe klanten. U bent in staat uw klanten beter te helpen omdat u de vraag achter de vraag helder weet …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Profiteer van onze last minute korting.

Hoe geeft u in een telefoongesprek klanten het gevoel dat ze echt geholpen zijn? In de training Klantgericht telefoneren krijgt u in 1 dag meer zelfvertrouwen en regie in het telefoongesprek.

met meer zelfvertrouwen en regie het telefoongesprek in de echte klantvraag of het probleem helder krijgen effectieve klacht- en slechtnieuwsgesprekken voeren soepel omgaan met emoties van klanten klantgericht inzetten van telefoonetiquette

competenties

klantgerichtheid, communiceren, luisteren en resultaatgerichtheid

resultaat

U voert met meer zekerheid en regie uw telefoongesprekken met interne en externe klanten. U bent in staat uw klanten beter te helpen omdat u de vraag achter de vraag helder weet te krijgen. U weet de binding tussen klanten en uw organisatie te verstevigen omdat klanten zich beter gehoord en geholpen voelen U kunt de 3 verschillende typen telefoongesprekken voeren: een vraag verkennend-, slechtnieuws- en klachtgesprek. U kent de telefoonetiquette en past deze klantgericht toe.

programma

In de training Klantgericht telefoneren wordt klantgericht telefoneren behandeld als een volwaardig vak. U leert in de korte tijd die u in een telefoongesprek heeft de klant het gevoel te geven dat er naar hem wordt geluisterd en dat zijn vraag of probleem wordt aangekaart en opgelost. Theorie en praktijk wisselen elkaar af en u oefent lastige telefoongesprekken uit uw eigen praktijk met een trainingsacteur. Zo kunt u het geleerde direct toepassen in uw praktijk

Doelgroep

De training Klantgericht telefoneren is bestemd voor iedereen bij wie 20 tot 90% van het werk uit telefoongesprekken met interne en externe klanten bestaat.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.