Train-de-trainer VIP

Niveau
Tijdsduur
Logo van Gastvrijheid in Bedrijf

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Succesvol door gastvrijheid

Wij geloven dat gastvrijheid de kracht is achter succesvolle bedrijven en mensen. Gastvrijheid maakt dat gasten niet alleen zeer tevreden zijn, ze komen ook graag terug en worden ambassadeurs van uw organisatie. Gastvrijheid maakt het verschil tussen een gewoon goede en een memorabele beleving. Naast het versterken van het imago en het rendement dat gastvrijheid oplevert, heeft het veel effect op jezelf. Wat je geeft, krijg je terug. Wanneer jij gastvrij bent, zal je nog meer passie, positieve energie, plezier en voldoening ervaren.

Gastvrijheid begint bij gastheerschap

Gastvrijheid is vooral te vinden in het gastheerschap van medewerkers en komt tot uiting in hun passie, motivatie, uitstraling, houding en gedrag. Iedere medewerker die in contact staat met een gast is gastheer. Vandaar dat wij spreken over gastheerschap als tweede beroep, naast je professie.

Gastvrijheid begint intern

Gastvrijheid in bedrijf is meer dan een visie, beleid, aantrekkelijk gebouw of sfeervolle inrichting. Veel organisaties hebben gastvrijheid in hun kernwaarden benoemd maar vinden het lastig om het als zichtbare kernwaarde te ontwikkelen. En daar ligt nou exact onze ervaring en expertise: gastvrijheid in het DNA van de organisatie vastleggen. Een geweldige uitdaging waar wij u graag bij helpen.

Gastvrijheid draait om het creëren van een totaalbeleving, waarbij het gastheerschap van medewerkers een grote rol speelt. Gastvrijheid is in bedrijf wanneer de gast het verschil ervaart en ook medewerkers zich welkom voelen. Wij helpen u daarom te bouwen aan een gastvrije cultuur. Een bedrijf met sterke teams, dienende leiders en medewerkers die werken met passie en plezier. De Mood Makers spelen hierbij een sleutelrol. Maar ook de managers, de grootste cultuurdragers, helpen we bij het ontwikkelen en borgen van gastvrijheid.

De kunst van gastvrijheid

We leren mensen geen trucjes, maar helpen hen om te gaan met belemmeringen en met het vinden van stimulansen waardoor ze intrinsiek gemotiveerd worden om een excellente gastheer te zijn. Ook willen we bereiken dat de organisatie gastvrijheid mogelijk maakt in plaats van belemmert.

Train-de-trainer VIP programma

  • Resultaat: ontwikkel en geef je eigen gastvrijheid training
  • Doelgroep: trainers/coaches/managers
  • Duur: 1,5 dag (1 dag en een terugkombijeenkomst van 1 dagdeel)

VIP

Gastvrijheid in Bedrijf heeft jaren ervaring met het ontwikkelen van gastvrijheid en helpen veel mensen in organisaties om vanuit het “doe-het-zelf” principe aan de slag te gaan en duurzame resultaten te bereiken. Deze begeleiding is één op één en 100% maatwerk. Na een intakegesprek wordt een programma op maat gemaakt. Bijvoorbeeld om een eigen gastvrijheidstraining te geven, een concept te ontwikkelen of een plan van aanpak te maken. In een intensieve masterclass van een dag gaan we aan de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Train de trainer, Coaching, Co-actief coachen, Trainersvaardigheden en Didactische vaardigheden.

Succesvol door gastvrijheid

Wij geloven dat gastvrijheid de kracht is achter succesvolle bedrijven en mensen. Gastvrijheid maakt dat gasten niet alleen zeer tevreden zijn, ze komen ook graag terug en worden ambassadeurs van uw organisatie. Gastvrijheid maakt het verschil tussen een gewoon goede en een memorabele beleving. Naast het versterken van het imago en het rendement dat gastvrijheid oplevert, heeft het veel effect op jezelf. Wat je geeft, krijg je terug. Wanneer jij gastvrij bent, zal je nog meer passie, positieve energie, plezier en voldoening ervaren.

Gastvrijheid begint bij gastheerschap

Gastvrijheid is vooral te vinden in het gastheerschap van medewerkers en komt tot uiting in hun passie, motivatie, uitstraling, houding en gedrag. Iedere medewerker die in contact staat met een gast is gastheer. Vandaar dat wij spreken over gastheerschap als tweede beroep, naast je professie.

Gastvrijheid begint intern

Gastvrijheid in bedrijf is meer dan een visie, beleid, aantrekkelijk gebouw of sfeervolle inrichting. Veel organisaties hebben gastvrijheid in hun kernwaarden benoemd maar vinden het lastig om het als zichtbare kernwaarde te ontwikkelen. En daar ligt nou exact onze ervaring en expertise: gastvrijheid in het DNA van de organisatie vastleggen. Een geweldige uitdaging waar wij u graag bij helpen.

Gastvrijheid draait om het creëren van een totaalbeleving, waarbij het gastheerschap van medewerkers een grote rol speelt. Gastvrijheid is in bedrijf wanneer de gast het verschil ervaart en ook medewerkers zich welkom voelen. Wij helpen u daarom te bouwen aan een gastvrije cultuur. Een bedrijf met sterke teams, dienende leiders en medewerkers die werken met passie en plezier. De Mood Makers spelen hierbij een sleutelrol. Maar ook de managers, de grootste cultuurdragers, helpen we bij het ontwikkelen en borgen van gastvrijheid.

De kunst van gastvrijheid

We leren mensen geen trucjes, maar helpen hen om te gaan met belemmeringen en met het vinden van stimulansen waardoor ze intrinsiek gemotiveerd worden om een excellente gastheer te zijn. Ook willen we bereiken dat de organisatie gastvrijheid mogelijk maakt in plaats van belemmert.

Train-de-trainer VIP programma

  • Resultaat: ontwikkel en geef je eigen gastvrijheid training
  • Doelgroep: trainers/coaches/managers
  • Duur: 1,5 dag (1 dag en een terugkombijeenkomst van 1 dagdeel)

VIP

Gastvrijheid in Bedrijf heeft jaren ervaring met het ontwikkelen van gastvrijheid en helpen veel mensen in organisaties om vanuit het “doe-het-zelf” principe aan de slag te gaan en duurzame resultaten te bereiken. Deze begeleiding is één op één en 100% maatwerk. Na een intakegesprek wordt een programma op maat gemaakt. Bijvoorbeeld om een eigen gastvrijheidstraining te geven, een concept te ontwikkelen of een plan van aanpak te maken. In een intensieve masterclass van een dag gaan we aan de slag met het ontwikkelen van een training. U ontvangt te inzichten en een toolbox om vervolgens zelfstandig als interne trainer gastvrijheid uit te dragen. Het VIP programma is een intensieve één-op-één training van een dag en wordt vervolgd door een terugkom bijeenkomst van een dagdeel.

Resultaat

  • U wordt een experts in gastvrijheid, hospitality en excellent gastheerschap.
  • U leert om te gaan met weerstand.
  • U ontdekt hoe u anderen kunt inspireren en motiveren.
  • U leert welke vaardigheden u tot top trainer maakt.
  • Wij maken of verbeteren samen uw hospitality workshop tot een inspirerende training met impact.

Doelgroep

De training is geschikt voor trainers, coaches en opleiders met enige ervaring in training en gastvrijheid.

Meer informatie? Neem dan contact met ons op: info@gastvrijheidinbedrijf.nl

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Gastvrijheid in Bedrijf, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.