Microsoft Dynamics 365 Business Central Marketing

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van GAC Business Solutions
Opleiderscore: starstarstar_halfstar_borderstar_border 5 GAC Business Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 5 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Oirschot
5 dec. 2019

Beschrijving

Onze deskundige docenten verzorgen trainingen op alle versies van Microsoft Dynamics NAV, gericht op zowel kern- als eindgebruikers. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date Nederlandstalig lesmateriaal. Uiteraard is het ook mogelijk om on-site (maatwerk)trainingen op een voor u geschikte datum en tijdstip te verzorgen.

De cursus Marketing is bedoeld voor kern- en eind gebruikers die verantwoordelijk zijn voor het beheer van Relaties (Contacten) en het versturen en vastleggen van de correspondentie met relaties binnen het bedrijf.

Aan bod komen het vastleggen, wijzigen en verwijderen van contacten en het indelen in groepen, het segmenteren en aanmaken van campagnes en de bijbehorende opvolging daarvan. Tevens wordt de inrichting en het gebruik van opportunities behandeld.

De training bevat naast een theoretisch gedeelte ook een praktisch gedeelte waarin de cursist aan de hand van opdrachten zelfstandig met Microsoft Dynamics NAV aan de slag gaat. Hierbij wordt gebruik gemaakt van Nederlandstalige handleid…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Microsoft CRM/ Dynamics, Marketing, Microsoft Dynamics AX (ERP), Business intelligence en Excel.

Onze deskundige docenten verzorgen trainingen op alle versies van Microsoft Dynamics NAV, gericht op zowel kern- als eindgebruikers. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date Nederlandstalig lesmateriaal. Uiteraard is het ook mogelijk om on-site (maatwerk)trainingen op een voor u geschikte datum en tijdstip te verzorgen.

De cursus Marketing is bedoeld voor kern- en eind gebruikers die verantwoordelijk zijn voor het beheer van Relaties (Contacten) en het versturen en vastleggen van de correspondentie met relaties binnen het bedrijf.

Aan bod komen het vastleggen, wijzigen en verwijderen van contacten en het indelen in groepen, het segmenteren en aanmaken van campagnes en de bijbehorende opvolging daarvan. Tevens wordt de inrichting en het gebruik van opportunities behandeld.

De training bevat naast een theoretisch gedeelte ook een praktisch gedeelte waarin de cursist aan de hand van opdrachten zelfstandig met Microsoft Dynamics NAV aan de slag gaat. Hierbij wordt gebruik gemaakt van Nederlandstalige handleidingen die in eigen beheer ontwikkeld zijn.

Onderwerpen:

  • Toevoegen van contacten (bedrijven en personen)
  • Aanmaken klanten, leveranciers en banken
  • Synchronisatie tussen Contacten en klanten, leveranciers en banken.
  • Traceren (en verwijderen) van dubbele contacten
  • Het handmatig en automatisch indelen van contacten
  • Het aanmaken van interacties (bijv. Word-sjablonen)
  • Het gebruik van interacties bij een individueel contact
  • Het aanmaken en gebruiken van campagnes en segmenten en de koppeling tussen beide
  • Het gebruik van interacties in combinatie met een segment
  • Het aanmaken en verwerken van taken (activiteiten) voor een individueel contact en voor een compleet segment
  • De koppeling en synchronisatie van contacten, taken en agenda met Outlook
  • Het doel, de instellingen en het gebruik van opportunities

Vereist ingangsniveau:

  • Microsoft Dynamics NAV Basis Algemeen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.