Klantgerichtheid

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Gert-Jan Piksen
Startdatum en plaats
Logo van Feedback Training & Consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Feedback Training & Consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 91 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

3511 PD, Utrecht
24 sep. 2019 tot 25 sep. 2019
3511 PD, Utrecht
5 dec. 2019 tot 6 dec. 2019

Beschrijving

Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processen die daarbij een rol spelen. Je leert proactief klanten voor je te winnen en te behouden. Ook leer je optimaal samenwerken met zowel interne als externe klanten en andere belangrijke partijen.

Onderwerpen

  • Doelstellingen van jouw bedrijf of afdeling.
  • Soorten klanten.
  • De schriftelijke, persoonlijke en telefonische klantcontactmomenten zijn er in jouw functie.
  • Klantverwachtingen overtreffen.
  • De behoeften van je klant vaststellen.
  • De sterke punten van je bedrijf, product of dienst vertalen in voordelen voor de klant.
  • Partner of business worden.
  • Ee…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processen die daarbij een rol spelen. Je leert proactief klanten voor je te winnen en te behouden. Ook leer je optimaal samenwerken met zowel interne als externe klanten en andere belangrijke partijen.

Onderwerpen

  • Doelstellingen van jouw bedrijf of afdeling.
  • Soorten klanten.
  • De schriftelijke, persoonlijke en telefonische klantcontactmomenten zijn er in jouw functie.
  • Klantverwachtingen overtreffen.
  • De behoeften van je klant vaststellen.
  • De sterke punten van je bedrijf, product of dienst vertalen in voordelen voor de klant.
  • Partner of business worden.
  • Een win-win situatie creeren.
  • Een klantgerichte samenwerking.


Verankering

Tijdens de training ontvang je een handboek dat je als naslagwerk kunt gebruiken.

Doelgroep

Voor iedereen die intensief contact met klanten heeft en hier meer resultaat uit wil halen. 


Investering

Voor deze tweedaagse open inschrijvingstraining Klantgericht denken en doen investeer je € 990,-. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief telefonische intake, materiaalkosten, certificaat van deelname en verzorging.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Gert-Jan Piksen - Enthousiaste trainer/coach die mensen en teams op creatieve wijze laat groeien
Gert-Jan Piksen
Enthousiaste trainer/coach die mensen en teams op creatieve wijze laat groeien

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.