Customer care: klachtenmanagement

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Hanneke van Winkelen-Geleijns
Startdatum en plaats
Logo van Feedback Training & Consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Feedback Training & Consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 112 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

utrecht
21 mei. 2020
utrecht
9 jun. 2020
utrecht
4 sep. 2020
utrecht
18 nov. 2020

Beschrijving

Zet klachten om in kansen. Leer omgaan met klachten en ze te voorkomen. Leer je eigen valkuilen rondom klachtenopvang en whoe je samen met je klant tot een oplossing komt.

Onderwerpen

  • Klachten herkennen.
  • Waarom klachten geuit worden.
  • Waarom klachten als lastig ervaren worden.
  • Do's en don'ts.
  • Klachtenopvanggesprekken voeren.
  • Reageren op een klacht.
  • Omgaan met reacties.
  • Slecht nieuws brengen.
  • Samen met de klant tot een oplossing komen.
  • Afspraken concreet maken.
  • Leren van klachten.


Verankering

Je ontvangt een handboek met daarin de theorie van de training en handvatten voor klachtenopvang in de praktijk.


Doelgroep

Iedereen die in zijn of haar functie regelmatig te maken he…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Zet klachten om in kansen. Leer omgaan met klachten en ze te voorkomen. Leer je eigen valkuilen rondom klachtenopvang en whoe je samen met je klant tot een oplossing komt.

Onderwerpen

  • Klachten herkennen.
  • Waarom klachten geuit worden.
  • Waarom klachten als lastig ervaren worden.
  • Do's en don'ts.
  • Klachtenopvanggesprekken voeren.
  • Reageren op een klacht.
  • Omgaan met reacties.
  • Slecht nieuws brengen.
  • Samen met de klant tot een oplossing komen.
  • Afspraken concreet maken.
  • Leren van klachten.


Verankering

Je ontvangt een handboek met daarin de theorie van de training en handvatten voor klachtenopvang in de praktijk.


Doelgroep

Iedereen die in zijn of haar functie regelmatig te maken heeft met situaties als klachten, slecht nieuws verkopen en lastige kritische gesprekspartners.

Investering

Voor deze eendaagse open inschrijvingstraining Klachtenopvang investeer je € 495,-. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief materiaalkosten en verzorging.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Hanneke van Winkelen-Geleijns - Training, Coaching en Consulting
Hanneke van Winkelen-Geleijns
Training, Coaching en Consulting
10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.