Sales & Service: Extreme klantgerichtheid

Type product
Logo van Faculty of Skills

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Verhoog de klantgerichtheid van je medewerkers en zie resultaten terug in klanttevredenheid en sales. 

Train en toets de vaardigheden van jouw medewerkers: blended of online, met persoonlijke begeleiding. Versterk de klantgerichtheid van jouw organisatie en werk aan de volgende aspecten:

  • Empatisch communiceren
  • Adviserend verkopen
  • Klant begroeten
  • Telefoon- en chatetiquette
  • Empathisch communiceren
  • Duidelijk communiceren
  • Managen van verwachtingen
  • Beïnvloeden
  • Bezwaarhantering
  • Closen
  • Omgaan met klachten
  • Omgaan met emotionele frustratie m.b.v. AHA techniek
  • Omgaan met agressie via de ABC methode

Blended learning: inspirerende live-bijeenkomsten en innovatieve software

Onze aanpa…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Adviserend verkopen, Klantgerichtheid, Sales Training, Telemarketing & telesales en Relatiemanagement.

Verhoog de klantgerichtheid van je medewerkers en zie resultaten terug in klanttevredenheid en sales. 

Train en toets de vaardigheden van jouw medewerkers: blended of online, met persoonlijke begeleiding. Versterk de klantgerichtheid van jouw organisatie en werk aan de volgende aspecten:

  • Empatisch communiceren
  • Adviserend verkopen
  • Klant begroeten
  • Telefoon- en chatetiquette
  • Empathisch communiceren
  • Duidelijk communiceren
  • Managen van verwachtingen
  • Beïnvloeden
  • Bezwaarhantering
  • Closen
  • Omgaan met klachten
  • Omgaan met emotionele frustratie m.b.v. AHA techniek
  • Omgaan met agressie via de ABC methode

Blended learning: inspirerende live-bijeenkomsten en innovatieve software

Onze aanpak is gericht op leren door te doen. We bieden unieke blended learning trajecten, waarbij grote groepen deelnemers efficiënt kunnen trainen en oefenen met onze innovatieve software. Live bijeenkomsten zorgen voor een hoge motivatie en betrokkenheid van de deelnemers. Met herkenbare casuïstiek en de moderne vorm van leren via video rollenspellen bereiken we een grote tevredenheid onder deelnemers. Door middel van coaching, feedback en toetsing werken we aan meetbare verbetering. 

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.