Telefonische verkoop

Niveau
Tijdsduur
Logo van Extra Trainers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Extra Trainers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 34 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Voor wie

Wil je proactief de markt benaderen? En is de telefoon hierbij een belangrijk middel? Of wil je klanten die jou te woord staan beter benaderen en actief adviseren? Vind je het lastig om te gaan met bezwaren?

Onze training telefonische verkoop is een praktische training waarin je verkoopvaardigheden kunt verhogen. Denk daarbij aan het opbouwen van een succesvolle relatie, de klantbehoefte analyseren, initiatief nemen, jouw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiële) klanten overtuigen. Je leert hoe je op een effectieve manier klanten kunt benaderen en je verkoopresultaten kunt verbeteren.

De onderwerpen

  • communicatieve vaardigheden
  • gesprekstechnieken
  • telefoonetiquette

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefonische verkoop, Verkoopmethoden, Verkoopstrategie, Verkoopgesprek en Verkoopvaardigheden.

Voor wie

Wil je proactief de markt benaderen? En is de telefoon hierbij een belangrijk middel? Of wil je klanten die jou te woord staan beter benaderen en actief adviseren? Vind je het lastig om te gaan met bezwaren?

Onze training telefonische verkoop is een praktische training waarin je verkoopvaardigheden kunt verhogen. Denk daarbij aan het opbouwen van een succesvolle relatie, de klantbehoefte analyseren, initiatief nemen, jouw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiële) klanten overtuigen. Je leert hoe je op een effectieve manier klanten kunt benaderen en je verkoopresultaten kunt verbeteren.

De onderwerpen

  • communicatieve vaardigheden
  • gesprekstechnieken
  • telefoonetiquette
  • gesprekstructuur (CAPA)
  • opvangen van koopsignalen
  • koopmotieven en verkoopargumenten
  • omgaan met bezwaren
  • de verschillende klanttypes (DAS)
  • onderhandelen
  • omgangsvormen / lichaamstaal.

Duur

De training Telefonische verkoop in ons open rooster duurt een dag. Liever korter of juist langer? Vraag gerust een offerte aan voor een individuele of incompany training. Samen bepalen we dan de duur en de onderwerpen.

Gerelateerde trainingen

Onderhandelen, telefonische klachtafhandeling, helpdesk- en supportmedewerker.

Wij helpen mensen en organisaties sneller, beter en leuker te werken. Al sinds 1998. We zijn professionals in training en coaching van mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, commerciële vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling.

Schakel ons in voor effectiever en klantgerichter klantcontact. Of bijvoorbeeld betere aansturing of samenwerking binnen teams. We leveren uitstekende kwaliteit. Onze klanten evalueren onze trainers en trainingen erg positief.

Wij zijn echte samenwerkers en gericht op lange termijn relatie. Door flexibel en scherp te zijn en met goede ideeën te komen. Of soms mee te investeren in verbetering voor onze klanten. Dit geldt voor trainers, acteurs én onze mensen op kantoor. Volgens onze klanten en partners is onze praktische manier van samenwerken waardevol.

Onze klanten zijn onder andere: Drukwerkdeal, Luxottica Nederland, Brilservice, Albert Heijn, KLM Catering Services, Fleurop Interflora, Interparking, Randstad, NIBC Direct, Pantar, Stichting De Schoor Welzijnswerk Almere, CNV, Maastricht University, KRVE, Dierenapotheker, CCV, Mooiland, De Bouwvereniging, Hallmark, Catawiki, Woonzorg Nederland, Rabobank, BSGW, Rechtbank Limburg, V-Consyst, Energiewacht, De Meerlanden, Bugaboo, Rederij Doeksen, Klingel, Vivium, Feyenoord, Travelbags, Riviera Maison, Shoeby, Meuubelboulevard Eijerkamp, Axians en Almeerse Scholengroep.

Specialismen: training, coaching, tekstschrijven, e-commerce, klantcontact, chat, klantgerichtheid, webteksten, FAQ's, online communicatie, klantloyaliteit, klantenservice, verkoop, advies, mindmappen, onderhandelen, presentatietechnieken, verkoopvaardigheden, offerte schrijven, communicatieve vaardigheden, schriftelijke vaardigheden, sollicitatiegesprekken voeren, klantgericht telefoneren, assertiviteit, schrijven voor kennisbanken en intranet, omgaan met agressie, leidinggeven, snellezen, timemanagement, efficiënt werken, notuleren, gesprekstechnieken, webcare, performance support.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.