Training helpdesk- en supportwerk

De training van Extra Trainers is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Hoffelijke communicatie: klantvriendelijk 2.0

Logo van FlirtManagement
|META_INFO|

Deze probleemstelling van een zakelijke relatie van mij, inspireerde mij tot het ontwikkelen van de training Hoffelijk communiceren, klantv…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Trainingen
|META_INFO|

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Hospitality

Logo van Hospitality Trainingen
|META_INFO|

Hospitality training - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Voor wie? Alle functies, van medewerkers tot …

check_box_outline_blank

Music Producer

Logo van NHBO thuiscursus
|META_INFO|

Jij kunt niet luisteren naar muziek zonder er in je hoofd meteen een vette mix van te maken. Wil je weten wat je allemaal nodig hebt om van…

check_box_outline_blank

Agile Bootcamp - Agile PMO

Logo van WIN
|META_INFO|

AGILE BOOTCAMP: IN DRIE DAGEN FIT VOOR AGILE Om mee te blijven doen in een steeds sneller en wendbaar wordende organisatie heb je skills en…

check_box_outline_blank

Boek Diederick Janse als spreker over zelforganisatie en Holacracy

Logo van Energized.org
|META_INFO|

Diederick Janse is expert op het gebied van Holacracy, zelforganisatie en purpose-driven organiseren, en auteur van het boek Getting Teams …

check_box_outline_blank

Klantgerichte servicedesk

Logo van Pure Talent
Startgarantie
|META_INFO|

Na de training: Ben je je bewust van hetgeen een klant van je verwacht en ben je in staat daaraan tegemoet te komen op een klantgerichte, e…

check_box_outline_blank

MBO Workshop - Communicatieve Vaardigheden

Logo van Flex Academy BV
Startgarantie
|META_INFO|

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…

check_box_outline_blank

Citrix XenApp and XenDesktop 7.6 Helpdesk Support

Logo van @The Academy
|META_INFO|

Deze zeer op de praktijk gerichte training is bedoeld voor Service Desk medewerkers en stelt hen in staat om te troubleshooten en support t…

check_box_outline_blank

Klantgericht en servicegericht werken

Logo van GRAS training & coaching
|META_INFO|

Klantgericht en servicegericht werken Bij dienstverlening is het belangrijk om alle boodschappen van de klant waar te nemen en te begrijpen…