Klantgericht Telefoneren

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van ExplainiT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 ExplainiT heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 986 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
23 okt. 2019 tot 30 okt. 2019
Toon rooster
event 23 oktober 2019
event 30 oktober 2019
Arnhem
23 okt. 2019 tot 30 okt. 2019
Toon rooster
event 23 oktober 2019
event 30 oktober 2019
Den Haag
23 okt. 2019 tot 30 okt. 2019
Toon rooster
event 23 oktober 2019
event 30 oktober 2019
Eindhoven
23 okt. 2019 tot 30 okt. 2019
Toon rooster
event 23 oktober 2019
event 30 oktober 2019
Groningen
23 okt. 2019 tot 30 okt. 2019
Toon rooster
event 23 oktober 2019
event 30 oktober 2019
Hengelo
23 okt. 2019 tot 30 okt. 2019
Toon rooster
event 23 oktober 2019
event 30 oktober 2019
Rotterdam
23 okt. 2019 tot 30 okt. 2019
Toon rooster
event 23 oktober 2019
event 30 oktober 2019
Utrecht
23 okt. 2019 tot 30 okt. 2019
Toon rooster
event 23 oktober 2019
event 30 oktober 2019
Zwolle
23 okt. 2019 tot 30 okt. 2019
Toon rooster
event 23 oktober 2019
event 30 oktober 2019
Amsterdam
15 nov. 2019 tot 22 nov. 2019
Toon rooster
event 15 november 2019
event 22 november 2019
Arnhem
15 nov. 2019 tot 22 nov. 2019
Toon rooster
event 15 november 2019
event 22 november 2019
Den Haag
15 nov. 2019 tot 22 nov. 2019
Toon rooster
event 15 november 2019
event 22 november 2019
Eindhoven
15 nov. 2019 tot 22 nov. 2019
Toon rooster
event 15 november 2019
event 22 november 2019
Groningen
15 nov. 2019 tot 22 nov. 2019
Toon rooster
event 15 november 2019
event 22 november 2019
Hengelo
15 nov. 2019 tot 22 nov. 2019
Toon rooster
event 15 november 2019
event 22 november 2019
Rotterdam
15 nov. 2019 tot 22 nov. 2019
Toon rooster
event 15 november 2019
event 22 november 2019
Utrecht
15 nov. 2019 tot 22 nov. 2019
Toon rooster
event 15 november 2019
event 22 november 2019
Zwolle
15 nov. 2019 tot 22 nov. 2019
Toon rooster
event 15 november 2019
event 22 november 2019
Amsterdam
28 nov. 2019 tot 5 dec. 2019
Toon rooster
event 28 november 2019
event 5 december 2019
Arnhem
28 nov. 2019 tot 5 dec. 2019
Toon rooster
event 28 november 2019
event 5 december 2019

Beschrijving

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN
Neem contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel

Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in de weg en de drempel is soms hoog. Wil jij graag professioneel overkomen en goed omgaan met lastige klanten? Dan is deze training iets voor jou.

De training Klantgericht Telefoneren richt zich op een van de meest belangrijke communicatiemiddelen van het bedrijfsleven namelijk telefonie. Zakelijk communiceren op een enthousiaste en professionele wijze is echter lang niet altijd eenvoudig. Wat betekent klantgerichtheid nu concreet voor jouw handelen? Hoe laat je de klant door de telefoon merken dat je daadwerkelijk geïnteresseerd in hem bent? Hoe overtref je de verw…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

TOT 60% KORTING BIJ GROEPSTRAININGEN
Neem contact op voor een vrijblijvend trainingsvoorstel

Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in de weg en de drempel is soms hoog. Wil jij graag professioneel overkomen en goed omgaan met lastige klanten? Dan is deze training iets voor jou.

De training Klantgericht Telefoneren richt zich op een van de meest belangrijke communicatiemiddelen van het bedrijfsleven namelijk telefonie. Zakelijk communiceren op een enthousiaste en professionele wijze is echter lang niet altijd eenvoudig. Wat betekent klantgerichtheid nu concreet voor jouw handelen? Hoe laat je de klant door de telefoon merken dat je daadwerkelijk geïnteresseerd in hem bent? Hoe overtref je de verwachtingen van je zakelijke klanten? Uit onderzoek blijkt dat een professioneel eerste contact per telefoon zeer belangrijk is voor de beeldvorming van een organisatie. Kortom, een professionele en klantgerichte telefoonbehandeling levert jou en je organisatie veel op!

Doelgroep

De training Klantgericht Telefoneren is ingericht op medewerkers die regelmatig interne of externe klant te woord staat aan de telefoon. Je wil een positieve indruk achterlaten en leren hoe je professioneel en klantgericht te werk gaat. Je wil leren om te gaan met verschillende soorten klanten en lastig gedrag van klanten (bijvoorbeeld een klant die boos wordt).

Programma

ExplainiT hanteert onderstaande onderwerpen voor de training Klantgericht Telefoneren. Op basis van je persoonlijke intake en inbreng is het mogelijk om het programma af te stemmen op je eigen werksituatie.

Verwachting van de klant met betrekking tot telefoonbehandeling
Persoonlijke versus zakelijke benadering
Basis telefoonregels en etiquette
Effectieve vraag- en luistertechnieken
Klantgerichtheid als attitude
Omgaan met lastige klanten
Persoonlijk actieplan

Werkwijze

Als deelnemer krijg je technieken, theoretische handvatten, inzichten en tips aangereikt. Daarnaast is er in deze training veel aandacht aan het vergroten van je persoonlijke kennis- en vaardigheidsniveau. De inspirerende trainer/ coacht zorgt voor een veilig leerklimaat, een prettige sfeer en een goede dynamiek wat persoonlijke zelfreflectie en een optimaal leerproces stimuleert en vergroot.

Resultaat

Tijdens de training Klantgericht Telefoneren:

Leer je de basisvaardigheden voor telefonisch communiceren.
Leer je klantgericht te zijn waarbij het gehele telefoonproces wordt doorlopen.
Leer je effectief om te gaan met verschillende klanttypen, lastig gedrag, bezwaren en klachten.
Leer je om jouw klanten hulpvaardiger, klantgerichter, efficiënter en vriendelijker te woord.
Leer je om jouw werkzaamheden met nog meer zelfvertrouwen en enthousiasme uit te voeren.

Examen & Certificering

Als je de gehele training hebt gevolgd, ontvang je na afloop een certificaat dat je succesvol hebt deelgenomen aan de training.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.