Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Tijdsduur
Logo van Expert Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 Expert Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Expert Academy biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Amsterdam, Antwerpen, Arnhem, Breda, Brugge, Brussel, Den Haag, Eindhoven, Gent, Maastricht, Utrecht

Beschrijving

Groeien door inzicht

Klantvriendelijkheid is belangrijk voor het imago van het bedrijf. Tevreden klanten zijn ook trouwe klanten en zorgen dus voor meer omzet. Maar: hoe buig ik de wensen van de klant om naar de wensen van het bedrijf? Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als u hem niet heeft kunnen helpen? En hoe reageert u op klanten die een klacht hebben of agressief worden?

Deze actieve workshop zorgt er voor dat zelfs in een uitdagende markt uw cliënten tevreden zijn én blijven.

Volgende vragen komen in deze cursus aan bod:

  • Hoe gedraag ik me naar klanten?
  • Hoe buig ik de wensen van de klant om naar de wensen van het bedrijf?
  • Hoe ga ik om met lastige vragen of moeilijke situaties…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Groeien door inzicht

Klantvriendelijkheid is belangrijk voor het imago van het bedrijf. Tevreden klanten zijn ook trouwe klanten en zorgen dus voor meer omzet. Maar: hoe buig ik de wensen van de klant om naar de wensen van het bedrijf? Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als u hem niet heeft kunnen helpen? En hoe reageert u op klanten die een klacht hebben of agressief worden?

Deze actieve workshop zorgt er voor dat zelfs in een uitdagende markt uw cliënten tevreden zijn én blijven.

Volgende vragen komen in deze cursus aan bod:

  • Hoe gedraag ik me naar klanten?
  • Hoe buig ik de wensen van de klant om naar de wensen van het bedrijf?
  • Hoe ga ik om met lastige vragen of moeilijke situaties?
  • Welke vaardigheden heb ik nodig om klantgerichter te handelen?
  • Met welke technieken kan ik het klantengesprek beter leiden?
  • Hoe creëer ik een win-win situatie bij elk klantencontact?

In deze praktijkgerichte workshop gaan we meteen aan de slag. Onze aanpak is zeer pragmatisch en no-nonsense met waardevolle en direct bruikbare inzichten, technieken en vaardigheden.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.