Advanced marketing analytics

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Emerce opleidingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Emerce opleidingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

In Amsterdam, Leusden of Utrecht
3 apr. 2020 tot 24 apr. 2020
Toon rooster
event 3 april 2020, 13:00-17:00, Dag 1
event 10 april 2020, 13:00-17:00, Dag 2
event 17 april 2020, 13:00-17:00, Dag 3
event 24 april 2020, 13:00-17:00, Dag 4
In Amsterdam, Leusden en Utrecht
5 jun. 2020 tot 26 jun. 2020
Toon rooster
event 5 juni 2020, 13:00-17:00, Dag 1
event 12 juni 2020, 13:00-17:00, Dag 2
event 19 juni 2020, 13:00-17:00, Dag 3
event 26 juni 2020, 13:00-17:00, Dag 4
In Amsterdam, Leusden en Utrecht
18 sep. 2020 tot 9 okt. 2020
Toon rooster
event 18 september 2020, 13:00-17:00, Dag 1
event 25 september 2020, 13:00-17:00, Dag 2
event 2 oktober 2020, 13:00-17:00, Dag 3
event 9 oktober 2020, 13:00-17:00, Dag 4

Beschrijving

Je weet wat ROI, eCPM en een customer journey is. Maar je wilt meer invloed op marketing beslissingen binnen je organisatie of je eigen beslissingen meer ‘fact based’ maken. De opleiding Advanced marketing analytics geeft je die mogelijkheid. Ga in 4 losse dagdelen aan de slag met je eigen praktijkcase. Analyseer en visualiseer data, en presenteer je nieuwe inzichten en acties aan je medecursisten en aan je collega’s.

De opleiding Advanced marketing analytics is voor specialisten en managers. Je hebt een rol als bijvoorbeeld online marketeer, web analist of customer insight Manager. Ervaring met data analyse en web analytics tools als Google Analytics is noodzakelijk. Kennis van business an…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Multichannel Management, QlikView, Marketing, Business intelligence en Datavisualisatie.

Je weet wat ROI, eCPM en een customer journey is. Maar je wilt meer invloed op marketing beslissingen binnen je organisatie of je eigen beslissingen meer ‘fact based’ maken. De opleiding Advanced marketing analytics geeft je die mogelijkheid. Ga in 4 losse dagdelen aan de slag met je eigen praktijkcase. Analyseer en visualiseer data, en presenteer je nieuwe inzichten en acties aan je medecursisten en aan je collega’s.

De opleiding Advanced marketing analytics is voor specialisten en managers. Je hebt een rol als bijvoorbeeld online marketeer, web analist of customer insight Manager. Ervaring met data analyse en web analytics tools als Google Analytics is noodzakelijk. Kennis van business analytics tools als QlikView of Tableau is handig, maar geen must.

Haal meer inzichten en acties uit je data

De opleiding is interactief met aardig wat huiswerk. Na de opleiding heb je van begin tot eind je eigen case doorlopen. Dit biedt je een framework voor vergelijkbare vraagstukken in de toekomst. Daarnaast haal je inspiratie uit de theorie, en leer je van de ervaringen van andere deelnemers.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.