Klantgericht verkopen - van Service naar Sales

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van EarlyBridge BV

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
15 jun. 2020
Geannuleerd
cancel Startdatum geannuleerd

Beschrijving

Jij bent een echte servicetopper en je helpt klanten telefonisch binnen no-time met hun vraag. Maar telefonisch verkopen, sales? Brr… dat past niet bij je. De klant zit toch helemaal niet op iets nieuws te wachten?
Tegelijkertijd heb je te maken met salesdoelen en krijg je te horen dat je best wat commerciëler mag zijn. Maar hoe pak je dat aan op een manier die bij je past?

Wat leidt tot succes in een (verkoop)gesprek? Hoe kan ik in mijn aanbod beter aansluiten bij de behoefte van de klant? In een succesvol gesprek is de klant het meest aan het woord. Een gesprek betekent onderzoeken. Achterhalen wat de klant drijft waardoor het makkelijker wordt om te helpen, te verkopen en de verwachtinge…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, Klantgerichtheid, Sales Training, NIMA A Sales en NIMA B Sales.

Jij bent een echte servicetopper en je helpt klanten telefonisch binnen no-time met hun vraag. Maar telefonisch verkopen, sales? Brr… dat past niet bij je. De klant zit toch helemaal niet op iets nieuws te wachten?
Tegelijkertijd heb je te maken met salesdoelen en krijg je te horen dat je best wat commerciëler mag zijn. Maar hoe pak je dat aan op een manier die bij je past?

Wat leidt tot succes in een (verkoop)gesprek? Hoe kan ik in mijn aanbod beter aansluiten bij de behoefte van de klant? In een succesvol gesprek is de klant het meest aan het woord. Een gesprek betekent onderzoeken. Achterhalen wat de klant drijft waardoor het makkelijker wordt om te helpen, te verkopen en de verwachtingen te overtreffen. 

Na deze training ben je in staat om vanuit aansluiten bij de klantbehoefte een passend aanbod te doen. Dit aanbod voegt waarde toe aan de producten/diensten van de klant en vergroot de klantwaarde voor je werkgever. Een gesprek dat bij je past en waarbij je je doelstellingen behaalt:

  • conversieratio gaat omhoog
  • NPS stijgt
  • Fijne gesprekken - meer plezier in je werk

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met EarlyBridge BV, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.