Klantgericht klachtenafhandeling

Type product
Tijdsduur
Logo van EarlyBridge BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Klachten zijn kansen, kansen om de klant serieus te nemen, te waarderen en weer te binden aan uw bedrijf! Klachten effectief afhandelen vereist inlevingsvermogen, probleemoplosingsvermogen en effectief omgaan met emoties. Vaak zijn klantfrustraties geuit als een klacht, maar een echte klacht kan vermijden worden met de juiste aanpak en afhandeling.  Hoe krijgt u uw medewerkers zo ver dat ze elke klacht als een kans zien?

Deze workshop is ontwikkeld om in kleine groepen de waarde van klachten te herkennen en klantgericht te gaan oplossen.

Resultaat:

  • Medewerkers zijn in staat klachten te differentiëren van klantfrustraties.
  • Ze kunnen herkennen hoe ze het beste kunnen omgaan met verschill…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Klachten zijn kansen, kansen om de klant serieus te nemen, te waarderen en weer te binden aan uw bedrijf! Klachten effectief afhandelen vereist inlevingsvermogen, probleemoplosingsvermogen en effectief omgaan met emoties. Vaak zijn klantfrustraties geuit als een klacht, maar een echte klacht kan vermijden worden met de juiste aanpak en afhandeling.  Hoe krijgt u uw medewerkers zo ver dat ze elke klacht als een kans zien?

Deze workshop is ontwikkeld om in kleine groepen de waarde van klachten te herkennen en klantgericht te gaan oplossen.

Resultaat:

  • Medewerkers zijn in staat klachten te differentiëren van klantfrustraties.
  • Ze kunnen herkennen hoe ze het beste kunnen omgaan met verschillende klanten en verschillende klantemoties.
  • Ze leren klachten te vermijden door klantemoties te managen.
  • Medewerkers kunnen klachten vermijden of ombuigen via een positief contact met uw klant.
  • Medewerkers kunnen door het leveren van de juiste klantbeleving voor uw klanten de klant real-time terugwinnen.

Voor wie?

• Customer care medewerkers •Call center medewerkers •Verkoop medewerkers •Retail en winkel verkopers •Binnendienst en buitendienst •Accountmanagement medewerkers •Ander medewerkers met direct klantcontact

Inhoud:

  • U krijgt inzicht in de motivatie en emotie achter de klachten en wat de verwachtingen van verschillende klanten kunnen zijn.
  • U leert het belang van uw rol en hoe u uw rol kunt invullen om de klantrelatie te repareren.

De prijs van €2.995,- is de totaalprijs voor maximaal 10 deelnemers voor deze opleidingsdag.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.