Kijken vanuit de Klant: de juiste customer experience

Type product
Tijdsduur
Logo van EarlyBridge BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Beschrijving:

Het gaat niet om de beste klantbeleving, wel om de juiste. Customer experience, oftewel klantbeleving, is de manier om emotioneel verbinding met klanten te ontwikkelen. Bedrijven die in de praktijk de juiste klantbeleving bieden, bouwen aan hun merk en leveren meer organische groei voor een bedrijf. U wilt uw klanten aan uw bedrijf binden, maar hoe gaat u aan de slag?

Deze workshop is ontwikkeld om in kleine groepen de gewenste klantbeleving te ontwikkelen voor klanten.

Resultaat

  • Managers en medewerkers zijn in staat te kijken vanuit de klant en de 5 elementen van de juiste klantbeleving te herkennen.
  • Ze zijn in staat een eenvoudig customer journey te ontwikkelen en de g…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Beschrijving:

Het gaat niet om de beste klantbeleving, wel om de juiste. Customer experience, oftewel klantbeleving, is de manier om emotioneel verbinding met klanten te ontwikkelen. Bedrijven die in de praktijk de juiste klantbeleving bieden, bouwen aan hun merk en leveren meer organische groei voor een bedrijf. U wilt uw klanten aan uw bedrijf binden, maar hoe gaat u aan de slag?

Deze workshop is ontwikkeld om in kleine groepen de gewenste klantbeleving te ontwikkelen voor klanten.

Resultaat

  • Managers en medewerkers zijn in staat te kijken vanuit de klant en de 5 elementen van de juiste klantbeleving te herkennen.
  • Ze zijn in staat een eenvoudig customer journey te ontwikkelen en de gaten en kansen voor de organisatie te bepalen.

Voor wie?

• Marketeers •Formulemanagers •Segmentmanagers •Productmanagers •Kanaal/distributiemanagers •Customerservicemedewerkers •Sales- en binnendienst medewerkers

Inhoud:

  • U krijgt inzicht in de 5 building blocks voor klantbeleving
  • U leert hoe u meer kunt betekenen voor uw klanten door ‘de behoefte achter de vraag’ te ontdekken.
  • U leert hoe u de juiste klantbeleving voor uw klanten kunnen leveren.

De prijs van €2.995,- is de totaalprijs voor maximaal 10 deelnemers voor deze opleidingsdag.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.