Klantgerichtheid: Customer Champions

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van DenkProducties
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 DenkProducties heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 303 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
20 nov. 2019
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 20 november 2019, 09:30-17:00

Beschrijving

Geheimen en gewoonten van kampioenen in klantgerichtheid

Elke organisatie heeft het in haar top 5 kernwaarden staan: de klant centraal. Alles wat we doen moet goed (nee … geweldig!) zijn voor de klant.

Klanten verwachten sublieme service
Klanten en klantrelaties veranderen voortdurend. Tech-giganten als Amazon en Coolblue zorgen voor sublieme klantervaringen en briljante service. Klanten raken gewend aan maatwerk, snelheid en een service van topniveau. En verwachten dat daarna ook bij jouw organisatie.

Goed is niet goed genoeg, subliem is de nieuwe standaard.

De Champions League van klantgerichtheid
Wat zijn de geheimen en gewoonten van bedrijven in de Champions Leaguevan klantgerichtheid?…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Geheimen en gewoonten van kampioenen in klantgerichtheid

Elke organisatie heeft het in haar top 5 kernwaarden staan: de klant centraal. Alles wat we doen moet goed (nee … geweldig!) zijn voor de klant.

Klanten verwachten sublieme service
Klanten en klantrelaties veranderen voortdurend. Tech-giganten als Amazon en Coolblue zorgen voor sublieme klantervaringen en briljante service. Klanten raken gewend aan maatwerk, snelheid en een service van topniveau. En verwachten dat daarna ook bij jouw organisatie.

Goed is niet goed genoeg, subliem is de nieuwe standaard.

De Champions League van klantgerichtheid
Wat zijn de geheimen en gewoonten van bedrijven in de Champions Leaguevan klantgerichtheid? Wat doen ze écht anders? En wat kun jij daarvan leren? Steven van Belleghem beantwoordt deze vragen in dit fonkelnieuwe seminar van DenkProducties.

Dit is dé stoomcursus sublieme klantgerichtheid met Steven van Belleghem, Jos Burgers, Pieter Zwart (Coolblue) en Duncan Wardle (Disney).

PROGRAMMA

Klantrelaties veranderen... Voorgoed

  • Hoe digitalisering klantrelaties verandert
  • 3 trends waar elk bedrijf nu mee aan de slag moet
  • De gewoonten van Customer Champions

Steven van Belleghem

Creating magic in your customer experience

  • Disney’s customer experience secrets
  • How to discover what customers really want?
  • Creating a culture of customer focused innovation

Duncan Wardle blaast je van je stoel met Disney's klantgeheimen

Customers the day after tomorrow

  • Chatbots & Artificial Intelligence: dit moet je ervan weten.
  • China bonkt op de deur met deze innovaties
  • Hoe speel je hier nu al op in?

Steven van Belleghem

Kampioenen hebben fans. Hoe krijg je die?

  • Met tevreden klanten schiet je weinig op.
  • De twee manieren om fans te maken.
  • Vanaf nu maken we: één fan per dag.

Jos Burgers

De menselijke factor in een AI wereld

  • Digitalisering maakt de menselijke factor belangrijker
  • Hoe maken jouw mensen het verschil?
  • Bedrijven die dit briljant toepassen

Steven van Belleghem

Coolblue's obsessieve focus op klanttevredenheid

  • Hoe bouw je een klantgedreven cultuur
  • Hoe hou je die vast, ook als het bedrijf heel snel groeit
  • Nieuwe kansen zien en verzilveren

Pieter Zwart

DenkProducties is dé specialist in seminars waarin jij van de eerste tot de laatste minuut op het puntje van je stoel zit. Al meer dan 10 jaar produceren we ééndaagse seminars die zowel inhoudelijk als qua vorm boven het maaiveld uitsteken.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.