Klantgerichtheid: Een fan per dag

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van DenkProducties
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 DenkProducties heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 303 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Klantgerichtheid: Een fan per dag
Gebaseerd op 5 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Danielle de Jonge
starstarstarstarstar_half
Danielle de Jonge
maak jezelf zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk! | trainer | spreker | auteur Verleid de klant en Human2Human
9
Klantgerichtheid: Een fan per dag

"Humor, energie en volop tips: het was weer een feestje om de ervaringen van mijn vakgenoot Jos Burgers te horen. Met alle mooie voorbeelden een waardevolle avond. Fijne toevoeging aan zijn verhaal is de stap naar verandermanagement, om klantgerichtheid daadwerkelijk door te voeren binnen organisaties." - 23-05-2017 06:58

"Humor, energie en volop tips: het was weer een feestje om de ervaringen van mijn vakgenoot Jos Burgers te horen. Met alle mooie voorbeelden … alles lezen - 23-05-2017 06:58

Startdata en plaatsen

Eindhoven
27 jan. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 27 januari 2020, 19:00-22:00
Da Vinci Theater, Leusden
28 jan. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 28 januari 2020, 18:30-22:00

Beschrijving

ALS IEDEREEEN ELKE DAG ÉÉN KLANT BELACHELIJK GOED HELPT, ZIJN DE GEVOLGEN NIET TE OVERZIEN!

De snelste weg om je organisatie te laten groeien is: door fans te maken van je bestaande klanten. Verwachtingen te overtreffen. Ambassadeurs te maken. Dat klinkt heel lastig en bewerkelijk. Zeker als je het al druk hebt. Maar uit eigen ervaring weet je: met één persoonlijke, kleine actie bereik je meer dan met een dure anonieme marketingcampagne.

- Hoe zorg je ervoor dat iedereen één klant per dag ongelofelijk goed helpt?
- Hoe zorg je dat je mensen ook de bevoegdheid hebben om dat te doen? En dat ze het ook zelf willen?
- Wat moet je zelf doen om het goede voorbeeld te geven? 

De antwoorden op dez…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

ALS IEDEREEEN ELKE DAG ÉÉN KLANT BELACHELIJK GOED HELPT, ZIJN DE GEVOLGEN NIET TE OVERZIEN!

De snelste weg om je organisatie te laten groeien is: door fans te maken van je bestaande klanten. Verwachtingen te overtreffen. Ambassadeurs te maken. Dat klinkt heel lastig en bewerkelijk. Zeker als je het al druk hebt. Maar uit eigen ervaring weet je: met één persoonlijke, kleine actie bereik je meer dan met een dure anonieme marketingcampagne.

- Hoe zorg je ervoor dat iedereen één klant per dag ongelofelijk goed helpt?
- Hoe zorg je dat je mensen ook de bevoegdheid hebben om dat te doen? En dat ze het ook zelf willen?
- Wat moet je zelf doen om het goede voorbeeld te geven? 

De antwoorden op deze vragen krijg je in dit bijzondere avondseminar Eén fan per dag van Jos Burgers. Daarin deelt hij de inzichten uit zijn laatste boek. Speciaal voor jou.

PROGRAMMA

1: Van klanten naar fans

  • De twee routes naar abnormaal tevreden klanten
  • Fans maken in je dagelijkse routine inbakken
  • De exponentiële kracht van dit principe
  • Zes goede redenen om hiermee aan de slag te gaan

#2: De gereedschapskist

  • Manieren om klanten te overdonderen
  • Eerste hulp bij klachten. En bij complimenten
  • Benut de momenten van de waarheid!
  • Doe iets met klantvragen waar je van baalt

#3: Elke medewerker, elke dag, één fan. Dat moet toch kunnen?

  • Jij kunt in je eentje het verschil maken
  • Goed voorbeeld doet goed volgen, slecht voorbeeld ook!
  • Mogen je mensen wel echt fans maken?
  • Prioriteit voor meer tijd voor klanten

#4: Laat je elke dag beter maken

  • Zet door, ook als het een keer tegen zit
  • Hoe reken je af met weerstand tegen je plannen?
  • Vraag vaker naar wat je liever niet hoort
  • Beloon je ambassadeurs (als ze het niet verwachten)

DenkProducties is dé specialist in seminars waarin jij van de eerste tot de laatste minuut op het puntje van je stoel zit. Al meer dan 10 jaar produceren we ééndaagse seminars die zowel inhoudelijk als qua vorm boven het maaiveld uitsteken.

9
Gemiddeld cijfer voor Klantgerichtheid: Een fan per dag
Gebaseerd op 5 ervaringen
Danielle de Jonge
starstarstarstarstar_half
Danielle de Jonge
maak jezelf zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk! | trainer | spreker | auteur Verleid de klant en Human2Human
9
Klantgerichtheid: Een fan per dag

"Humor, energie en volop tips: het was weer een feestje om de ervaringen van mijn vakgenoot Jos Burgers te horen. Met alle mooie voorbeelden een waardevolle avond. Fijne toevoeging aan zijn verhaal is de stap naar verandermanagement, om klantgerichtheid daadwerkelijk door te voeren binnen organisaties." - 23-05-2017 06:58

"Humor, energie en volop tips: het was weer een feestje om de ervaringen van mijn vakgenoot Jos Burgers te horen. Met alle mooie voorbeelden … alles lezen - 23-05-2017 06:58

starstarstarstarstar_half
Henk Hemink
Facilitair manager
9
Klantgerichtheid: Een fan per dag

"Jos was zeer inspirerend en had een geloofwaardig verhaal. Hij leert anders te denken en klein te beginnen wat tot grote resultaten kan leiden. Ik kan niets bedenken wat nog beter kan. " - 22-05-2017 19:55

"Jos was zeer inspirerend en had een geloofwaardig verhaal. Hij leert anders te denken en klein te beginnen wat tot grote resultaten kan leid… alles lezen - 22-05-2017 19:55

starstarstarstarstar_half
Madelon Lap
moodmaker
9
Klantgerichtheid: Een fan per dag

"Ik vond de spreker heel inspirerend met duidelijke voorbeelden die te gebruiken zijn in de praktijk. Fijn dat je de aantekeningen gelijk toegestuurd krijgt en zelfs het boek. Mooie locatie. " - 22-05-2017 11:04

"Ik vond de spreker heel inspirerend met duidelijke voorbeelden die te gebruiken zijn in de praktijk. Fijn dat je de aantekeningen gelijk toe… alles lezen - 22-05-2017 11:04

Herman De Wild RM EMP
starstarstarstarstar
Herman De Wild RM EMP
Directeur Dyade Academy / Directieteam Dyade
10
Klantgerichtheid: Een fan per dag

"Top presentatie. Strategie 'Too small to fail' werkt inderdaad. We hebben het direct toegepast. Gewoon elke dag iets extra's doen voor een klant, een collega of business partner. Een echte aanrader!" - 22-05-2017 11:03

"Top presentatie. Strategie 'Too small to fail' werkt inderdaad. We hebben het direct toegepast. Gewoon elke dag iets extra's doen voor een k… alles lezen - 22-05-2017 11:03

starstarstarstarstar_border
M. Claase
8
Klantgerichtheid: Een fan per dag

"Jos Burgers is een top spreker, hij geeft veel praktijkvoorbeelden. Ik vond het een speciale locatie waar je niet snel zit met een seminar -> lekkere stoelen.
Ik heb het boek met plezier gelezen!
" - 22-05-2017 09:15

"Jos Burgers is een top spreker, hij geeft veel praktijkvoorbeelden. Ik vond het een speciale locatie waar je niet snel zit met een seminar -… alles lezen - 22-05-2017 09:15

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.