Klantgerichtheid

Niveau
Tijdsduur
Logo van DenkProducties
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 DenkProducties heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 303 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

DenkProducties biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Almere / Lelystad, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Delft, Den Haag, Haarlem, Haarlemmermeer, Hilversum, Rotterdam, Utrecht, Zaanstad

Beschrijving

Hoe je jouw organisatie klantgericht maakt

Hoe maak ik fans van mijn klanten?
Hoe overtref ik stelselmatig de verwachtingen?
Hoe creëer ik een klantgerichte bedrijfscultuur?

In dit programma laat Jos Burgers zien hoe je je organisatie (veel) klantgerichter maakt. Structureel en systematisch, tot in alle haarvaten van het kantoor. Je leert hoe je klantverwachtingen overtreft, klanten verrast en klachten subliem oplost. Resultaat: klanten die zó enthousiast zijn dat ze nooit meer weg gaan, méér betalen en spontaan nieuwe klanten aanbrengen.

PROGRAMMA

Openingscollege: Klanten zijn eigenlijk nét mensen

In dit openingscollege leidt Jos Burgers je rond in het klantenbrein. Hoe denkt een klant…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Hoe je jouw organisatie klantgericht maakt

Hoe maak ik fans van mijn klanten?
Hoe overtref ik stelselmatig de verwachtingen?
Hoe creëer ik een klantgerichte bedrijfscultuur?

In dit programma laat Jos Burgers zien hoe je je organisatie (veel) klantgerichter maakt. Structureel en systematisch, tot in alle haarvaten van het kantoor. Je leert hoe je klantverwachtingen overtreft, klanten verrast en klachten subliem oplost. Resultaat: klanten die zó enthousiast zijn dat ze nooit meer weg gaan, méér betalen en spontaan nieuwe klanten aanbrengen.

PROGRAMMA

Openingscollege: Klanten zijn eigenlijk nét mensen

In dit openingscollege leidt Jos Burgers je rond in het klantenbrein. Hoe denkt een klant nou écht en waarom zijn er in elke organisatie (ook die van jou) toch nog zoveel misverstanden over? Waarom is klantvriendelijk zijn niet genoeg, en wat moet je dan extra doen?

  • Klanten willen geen boren, ze willen gaten
  • Begrip tonen voor een klant, ook als je dat eigenlijk niet hebt
  • Waarom veel collega’s per ongeluk hun klanten beledigen

 

Online programma: Klantgerichtheid

Aan de slag met het online programma Klantgerichtheid van Jos Burgers:

  • Track 1: 10 hele goede redenen om klantgerichter te zijn
  • Track 2: De gemiddelde klant bestaat niet
  • Track 3: Van erg goed naar nog beter
  • Track 4: Verwachtingen overtreffen en fans maken
  • Track 5: Beter onecht vriendelijk dan echt onvriendelijk
  • Track 6: Klanten belachelijk goed helpen
  • Track 7: Eén fan per dag

Meetup: Brandende vragen over Klantgerichtheid

Onder leiding van Jos Burgers ga je in gesprek een aantal brandende vragen in over Klantgerichtheid:

  • Hoe krijg je klantgerichtheid ‘tussen de oren’?
  • Wat doe je met klanten die veel tijd kosten en weinig marge opleveren?
  • Hoe laat je zien wat klantgerichtheid écht oplevert?

DenkProducties is dé specialist in seminars waarin jij van de eerste tot de laatste minuut op het puntje van je stoel zit. Al meer dan 10 jaar produceren we ééndaagse seminars die zowel inhoudelijk als qua vorm boven het maaiveld uitsteken.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.