Training Klantgericht telefoneren

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Harry de Lange
Logo van de Lange-Partners
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 de Lange-Partners heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 10 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

de Lange-Partners biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

KLANTGERICHT TELEFONEREN

Vandaag al starten met deze PERSOONLIJKE training KLANTGERICHT TELEFONEREN, DEZE TRAINING GAAT ALTIJD DOOR!

GEEN wachttijden.

GEEN annuleringen zoals veelvuldig bij open inschrijvingen.

GEEN reistijd naar een trainingslocatie maar trainen op jouw werkplek.                  

Er wordt in het face tot face dagdeel specifiek ingaan op jouw leerdoelen.  

PERSOONLIJK, dus alle AANDACHT en optimaal RESULTAAT!   

 

Zó houd je klanten tevreden! In deze training leer je alles over het voeren van een klantgericht telefoongesprek. Bekwaam 1 dag.

 

Neem jij op je werk regelmatig de telefoon op? Moet je af en toe een klant telefonisch te woord staan. Misschien heb je …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

KLANTGERICHT TELEFONEREN

Vandaag al starten met deze PERSOONLIJKE training KLANTGERICHT TELEFONEREN, DEZE TRAINING GAAT ALTIJD DOOR!

GEEN wachttijden.

GEEN annuleringen zoals veelvuldig bij open inschrijvingen.

GEEN reistijd naar een trainingslocatie maar trainen op jouw werkplek.                  

Er wordt in het face tot face dagdeel specifiek ingaan op jouw leerdoelen.  

PERSOONLIJK, dus alle AANDACHT en optimaal RESULTAAT!   

 

Zó houd je klanten tevreden! In deze training leer je alles over het voeren van een klantgericht telefoongesprek. Bekwaam 1 dag.

 

Neem jij op je werk regelmatig de telefoon op? Moet je af en toe een klant telefonisch te woord staan. Misschien heb je wel eens via de telefoon contact gezocht met nieuwe klanten. Of heb je wel eens klagende klant aan de lijn gehad. Dan weet je dat ‘een goed telefoongesprek voeren’ een hele kunst is!
In de online training Klantgericht telefoneren leer je alles wat nodig is voor het voeren van een professioneel telefoongesprek. Je gaat praktisch aan de slag met klantgericht telefoneren. Je zult merken dat jouw telefoongesprekken steeds doelgerichter zullen zijn, met een betere sfeer en meer effect!

ONDERWERPEN

Een goed telefoongesprek

De leiding nemen

Echt luisteren

Omgaan met klagende klanten

Tips en trucs

Tijdsduur: doorlooptijd online deel ca. 2,5 uur, face to face 1 dagdeel(3 uur)                                           Doelgroep: VMBO/MBO/HBO/WO                                                                                                        Vooropleiding: Online training Klantgerichtheid telefoneren van Good Habitz. 100% voltooid                                                                                                                                                  Opleidingsplaats: werklocatie van de deelnemer                                                                             Programma: Een individuele training met een hoog ‘doe-gehalte’ waarin diverse gespekstechnieken in rollenspellen geoefend en nabesproken worden. De trainer geeft feedback op de oefeningen en concrete tips ter verbetering.                                                 

Annulering:   Bij annulering binnen één week voor de overeengekomen uitvoeringsdatum wordt het volledige bedrag in rekening gebracht

De Lange & Partners is al sinds 1998 een ervaren en betrouwbare meedenkende gesprekspartner voor opdrachtgevers die in staat is om op flexibele wijze de juiste partners in te zetten bij specifieke ontwikkelvraagstukken. Voor de MKB sector (midden- en kleinbedrijven) zijn we een praktijkgerichte sparringpartner bij het maken van strategische keuzes. Geheel passend binnen de actualiteit en nog steeds met de vertrouwde no nonsens mensgerichte benadering.  Laagdrempelig, korte lijnen,concreet en resultaatgericht.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Harry de Lange - Inzetbaarheidstrainer en coach
Harry de Lange
Inzetbaarheidstrainer en coach
8,8

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.