ITIL ® FOUNDATION In-company

Type product
Tijdsduur
Logo van Davidson Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Davidson Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Het officiele ITIL® Foundation certificaat heeft een grote meerwaarde voor de professionele ICT’er.Information Technology Infrastructure Library®, meestal afgekort tot ITIL®,is het referentiekader voor het inrichten van de ICT-servicemanagementprocessen binnen een ICT-organisatie.

ITIL® is geen methode of model, maar biedt een framework dat uitgaat van een reeks ‘best practices’. Dit betekent dat men uitgaat van een professionele benadering die gebaseerd is op het streven naar maximale kwaliteit. Mede doordat dit framework gebaseerd is op succesvolle ervaringen uit de dagelijkse praktijk is deze “best practice” uitgegroeid tot dewereldwijde norm in service management.

Onderwerpen

Services…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Foundation, ITIL Overzicht, ITIL Service Manager, ITIL Practitioner en PRINCE2.

Het officiele ITIL® Foundation certificaat heeft een grote meerwaarde voor de professionele ICT’er.Information Technology Infrastructure Library®, meestal afgekort tot ITIL®,is het referentiekader voor het inrichten van de ICT-servicemanagementprocessen binnen een ICT-organisatie.

ITIL® is geen methode of model, maar biedt een framework dat uitgaat van een reeks ‘best practices’. Dit betekent dat men uitgaat van een professionele benadering die gebaseerd is op het streven naar maximale kwaliteit. Mede doordat dit framework gebaseerd is op succesvolle ervaringen uit de dagelijkse praktijk is deze “best practice” uitgegroeid tot dewereldwijde norm in service management.

Onderwerpen

Servicestrategie

  • Demand Management
  • Portfoliomanagement
  • Financial Management
  • Business Relationship Management
  • Strategy Management

Serviceontwerp

  • Service Level Management
  • Supplier Management
  • Service Catalogue Management
  • Capacity Management
  • Availability Management
  • Continuity Management
  • Security Management

Service Transitie

  • Change Management
  • Release and Deployment Management
  • Knowledge Mangement
  • Service Validation Management
  • Planning and Support

Service Operatie

  • Incidentenmanagement
  • Problem Management
  • Request Management
  • Access Management
  • Event Management

Continual Service Improvement

  • De Deming-cyclus
  • Service Improvement Model
  • Rapporteren

waardevolle diploma's: de basis voor uw loopbaan

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.