ITIL® V3 Foundation (ITIL3F)

Niveau
Tijdsduur
Logo van CVA Informatica Opleidingen

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

CVA Informatica Opleidingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amersfoort, Amsterdam, Breda, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

De doelstelling van deze cursus is een kennismaking met de processen en functies van ITIL® versie 3. Deze cursus is bestemd voor alle medewerkers van de IT-afdeling die kennis willen maken met de IT Service Management-processen van ITIL® versie 3. Om succesvol aan deze cursus deel te kunnen nemen is een goede basiskennis van algemene IT-principes en Beheer-processen noodzakelijk. In deze cursus komen de volgende onderwerpen aan de orde: Inleiding, achtergrond en kenmerken van ITIL. Procesmatig werken met ITIL. IT dienstverlening en de Service Lifecycle. Het leveren van toegevoegde waarde aan de klanten van IT Service Management. Service Strategy. - de processen van Service Strategy. Service …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v3, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation examen en ITIL Intermediate.

De doelstelling van deze cursus is een kennismaking met de processen en functies van ITIL® versie 3. Deze cursus is bestemd voor alle medewerkers van de IT-afdeling die kennis willen maken met de IT Service Management-processen van ITIL® versie 3. Om succesvol aan deze cursus deel te kunnen nemen is een goede basiskennis van algemene IT-principes en Beheer-processen noodzakelijk. In deze cursus komen de volgende onderwerpen aan de orde: Inleiding, achtergrond en kenmerken van ITIL. Procesmatig werken met ITIL. IT dienstverlening en de Service Lifecycle. Het leveren van toegevoegde waarde aan de klanten van IT Service Management. Service Strategy. - de processen van Service Strategy. Service Design. - de processen van Service Design. Service Transition. - de processen van Service Transition. Service Operation. - de processen van Service Operation. Continual Service Improvement. - de processen van Continual Service Improvement. Functies binnen Service Operation: de Service Desk, Application Management, IT Operations Management en Technical Management. Voorbereiding op het examen ITIL® V3 Foundation.

Al onze cursussen zijn inclusief lesmateriaal, lunches en examen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met CVA Informatica Opleidingen, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.