Personal/corporate branding: Wie ben ik? Van identiteit tot merk

Niveau
Tijdsduur
Logo van communiKate

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

communiKate biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Rotterdam

Beschrijving

Er komen steeds meer zzp-ers en kleine ondernemingen bij in de markt. Hoe zorg je ervoor dat jij tussen al dat aanbod in beeld komt bij jouw potentiële opdrachtgever? Tijdens de opleiding 'Wie ben ik? Van identiteit tot merk', gaan we daar aan werken.

Het is een praktische opleiding, waarin je aan de slag gaat met jouw identiteit en imago. Waarin je gaat werken aan het onderscheiden van jezelf en jouw onderneming op basis van jouw eigen kracht. Onderscheiden op basis van jouw sterke punten in plaats van je te laten leiden door de acties van de concurrent. 

Duur van de opleiding
De opleiding vindt plaats op zes zaterdagen (van 10.00 tot 16.00 uur). We sluiten af met één terugkomdag (9.30 tot…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Merkontwikkeling, Identiteit, NIMA Marketing-B, Mediaplanning en Marktonderzoek.

Er komen steeds meer zzp-ers en kleine ondernemingen bij in de markt. Hoe zorg je ervoor dat jij tussen al dat aanbod in beeld komt bij jouw potentiële opdrachtgever? Tijdens de opleiding 'Wie ben ik? Van identiteit tot merk', gaan we daar aan werken.

Het is een praktische opleiding, waarin je aan de slag gaat met jouw identiteit en imago. Waarin je gaat werken aan het onderscheiden van jezelf en jouw onderneming op basis van jouw eigen kracht. Onderscheiden op basis van jouw sterke punten in plaats van je te laten leiden door de acties van de concurrent. 

Duur van de opleiding
De opleiding vindt plaats op zes zaterdagen (van 10.00 tot 16.00 uur). We sluiten af met één terugkomdag (9.30 tot 12.00 uur).

Thema's
Elke dag behandelen wij een thema, waar je ook praktisch aan gaat werken. 
Dag 1: Identiteit 
Dag 2: Niche en elevator pitch
Dag 3: Imago 
Dag 4: Doelen
Dag 5: Communicatieplanning
Dag 6: Netwerken
Dag 7: Terugkomdag

Aan het einde van elke opleidingsdag heb je een stap gezet in de uitwerking van jouw wensen, plannen en ideeën om jezelf te onderscheiden. Na elke les volgt ook een huiswerkopdracht ter voorbereiding op de volgende les. Tijdens de terugkomdag evalueren wij de lessen en bespreken we onderwerpen, waarop de deelnemers terug willen komen.

Na aanmelding voor een training nemen wij telefonisch contact met u op om de training toe te lichten en uw leerdoelen te bespreken. Tijdens dit gesprek kunnen we dan afstemmen of de training waar u interesse naar uitgaat ook het meest geschikt voor u is.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met communiKate, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.