star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 95.000 onafhankelijke ervaringen.

40 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!

Logo van Input Support BV
9 gegarandeerde startdata
placeOp locatie: woensdag 30 september 2020 in Nootdorp en 104 andere datums
computerOnline: woensdag 30 september 2020 en 98 andere datums

Omgaan met klachten Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten …

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

Logo van Van Soest-Koedam
Startgarantie
placeMaandag 5 oktober 2020 in Alkmaar en 46 andere datums

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe …

check_box_outline_blank

De kracht van de klacht

Logo van VerkoopKracht

De kracht van de klacht Open inschrijving workshop Klanten worden steeds mondiger in de winkel. Ze geven steeds duidelijker en dwingender aa…

check_box_outline_blank

Maak van je klacht een compliment (mindset en vaardigheden)

Logo van PiPtraining
place's-Hertogenbosch, Eindhoven en 1 andere regio

Wat hebben klachten en ambassadeurs met elkaar gemeen? Hoe sluit jij aan bij de verwachtingen van je klant? En hoe ga je om met klachten? Wa…

check_box_outline_blank

MBO Workshop - Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Flex Academy BV
placeAlkmaar, Amsterdam en 12 andere regio's

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van omgaan met klachten, emoties en agressie toe t…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van Pure Talent
Startgarantie
placeMaandag 8 februari 2021 in Utrecht en 1 andere datum

Kun je omgaan met boze klanten en samen werken aan een voor beide partijen acceptabele oplossing van een klacht. Kun je in een gesprekssitua…

check_box_outline_blank

Klachtbehandeling

Logo van Move the Crowd

Algemene informatie: Het grootste compliment dat een klant kan maken is het uiten van een klacht. Dat klinkt misschien raar maar een klagend…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van HOBP

Kans en cadeautje Een klacht is een kans om de gast alsnog tevreden naar huis te laten gaan. Je wil liever dat de ontevreden gast het jou ve…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van Studdy

Kans en cadeautje Een klacht is een kans om de gast alsnog tevreden naar huis te laten gaan. Je wil liever dat de ontevreden gast het jou ve…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijke Klachtenafhandeling

Logo van ExplainiT
placeOp locatie: maandag 28 september 2020 in Amsterdam en 121 andere datums
computerOnline: maandag 28 september 2020 en 7 andere datums

In deze training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je professioneel en effectief om te gaan met klachten. Lastige gesprekken met klan…

check_box_outline_blank

Customer care: klachtenmanagement

Logo van Feedback Training & Consulting
placeWoensdag 18 november 2020 in utrecht

Zet klachten om in kansen. Leer omgaan met klachten en ze te voorkomen. Leer je eigen valkuilen rondom klachtenopvang en whoe je samen met j…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling, klachten zijn kansen. Maatwerk-training, min. 5 personen, 1 dag

Logo van Re-Move
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 42 andere regio's

aan bod: • kennismaking en inventariseren leerwensen• gespreksstructuur bij klachten• het “over de rooie” model• emotiereductie• brengen van…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
placeOp locatie: dinsdag 13 oktober 2020 in Groningen en 102 andere datums
computerOnline: dinsdag 13 oktober 2020 en 6 andere datums

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klach…

check_box_outline_blank

Training omgaan met klachten

Logo van Extra Trainers

Vind je het lastig om klachten op een klantvriendelijke wijze af te handelen? Onze training omgaan met klachten is een praktische training w…

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Flex Academy BV
placeAlkmaar, Amsterdam en 12 andere regio's

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe …