Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

Type product
Tijdsduur
Trainers
Sjoerd Wenselaar+7
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 1.547 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining
Gebaseerd op 88 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Tiddo Hartman
General Manager
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Coach + Result is een hele leuke fanatieke club mensen bij elkaar. Udo is een commercieel kanon die met zijn gedreven houding mensen dusdanig aan het denken zet, dat de resultaten zeer snel zichtbaar zijn. Door mijn persoonlijke ervaringen met hem in een tweetal verschillende trainingen kan ik hem absoluut aanbevelen om binnen een bedrijf de boel eens flink aan te wakkeren." - 24-09-2019 16:16

"Coach + Result is een hele leuke fanatieke club mensen bij elkaar. Udo is een commercieel kanon die met zijn gedreven houding mensen dusdani… alles lezen - 24-09-2019 16:16

Beschrijving

Eerste indruk, krachtig positioneren, efficiënt inventariseren behoeften, klantspecifiek presenteren USP's, commitment krijgen op (aankoop-)beslissing, cross-selling en upgrading, verkoop- en afsluittechnieken. 

Wat is het doel van deze training?
Uw verkooprendement verbeteren? Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en efficiënte wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel uw producten en/of diensten op professionele wijze te verkopen. 

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:

  • Meer omzet te genereren uit telefonische verkoopgesprekken
  • Uw organisatie en zichzelf krachtig te positioneren in de beginfase van het gesprek m…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, Telefonische verkoop, Sales Training, NIMA A Sales en NIMA B Sales.

Eerste indruk, krachtig positioneren, efficiënt inventariseren behoeften, klantspecifiek presenteren USP's, commitment krijgen op (aankoop-)beslissing, cross-selling en upgrading, verkoop- en afsluittechnieken. 

Wat is het doel van deze training?
Uw verkooprendement verbeteren? Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en efficiënte wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel uw producten en/of diensten op professionele wijze te verkopen. 

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:

  • Meer omzet te genereren uit telefonische verkoopgesprekken
  • Uw organisatie en zichzelf krachtig te positioneren in de beginfase van het gesprek met behulp van een one-minute story
  • De eigenschappen van uw producten/diensten op de juiste wijze te vertalen naar specifieke voordelen voor de klant
  • Commitment te verkrijgen op de order en verschillende verkooptechnieken in te zetten om resultaat te boeken
  • Omgaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesrpekken is o.a. bedoeld voor binnen- en buitendienst medewerkers, accountmanagers, verkoop/sales medewerkers, telemarketeers, callcenter medewerkers etc. Voor iedereen die meer omzet wil realiseren met zijn/haar telefonische verkoopgesprekken.

Coaching op de werkplek
Na afronding van de maatwerktraining advisren wij een individuele coachingsessie op de werkplek, om de nieuw aangeleerde vaardigheden binnen uw organisatie te borgen. Tijdens de coachinssessie wordt direct de vertaalslag  gemaakt van de training naar de dagelijkse praktijk van uw medewerkers. Samen met de trainer-coach worden concrete doelen en acties overeengekomen en spreken zij af wanneer zij de voortgang gaan evalueren. Elke deelnemer ontvangt een uitgebreide, individuele rapportage van al wat tijdens de coachingsessie is besproken. Op overeengekomen tijdstippen hebben de deelnemers contact met de trainer-coach, waarin zij hun vorderingen bespreken.

Benieuwd naar de mogelijkheden van training en coaching binnen uw organisatie? Neem contact op met een van onze trainer-coaches voor een vrijblijvend advies!

Trefwoorden: telefoon, telefoontraining, coaching, on the job, begeleiding, klantcontact, service, advies, klantgericht, klantvriendelijk, commercieel, verkoop, telefonische verkoop, telefonische acquisitie, sales, binnendienst, cross-sell, cross sell, cross-selling, inbound, outbound, acquisitie, incasso, debiteurenbeheer, debiteuren, credit management, callcenter, call center, call-center

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining
Gebaseerd op 88 ervaringen
starstarstarstarstar
Tiddo Hartman
General Manager
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Coach + Result is een hele leuke fanatieke club mensen bij elkaar. Udo is een commercieel kanon die met zijn gedreven houding mensen dusdanig aan het denken zet, dat de resultaten zeer snel zichtbaar zijn. Door mijn persoonlijke ervaringen met hem in een tweetal verschillende trainingen kan ik hem absoluut aanbevelen om binnen een bedrijf de boel eens flink aan te wakkeren." - 24-09-2019 16:16

"Coach + Result is een hele leuke fanatieke club mensen bij elkaar. Udo is een commercieel kanon die met zijn gedreven houding mensen dusdani… alles lezen - 24-09-2019 16:16

starstarstarstarstar
Jan-Willem Van den Broek
Hoofd verkoop binnendienst
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Hele leerzame en praktijk gerichte training die direct toepasbaar is in de praktijk. Docente is erg enthousiast en legt alles helder en duidelijk uit. Zeker een aanrader voor iedereen die in een commeciele functie zit. Echte aanrader" - 29-10-2018 15:09

"Hele leerzame en praktijk gerichte training die direct toepasbaar is in de praktijk. Docente is erg enthousiast en legt alles helder en duid… alles lezen - 29-10-2018 15:09

starstarstarstarstar
Edgar Smilde
Verkoop binnendienst
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ik heb meerder trainingen gevolgd maar deze van Liselot van Gerwen steek er bij wel bovenuit. Deze training sluit super op onze werkzaamheden aan. Het niveau was prima te doen en wij als Groningers hadden niet te klagen daar waar de verkooptraining bij ons in Groningen op de zaak was. Helaas voor de mensen uit Amsterdam.
Al met al een dikke 10." - 24-10-2018 14:26

"Ik heb meerder trainingen gevolgd maar deze van Liselot van Gerwen steek er bij wel bovenuit. Deze training sluit super op onze werkzaamhede… alles lezen - 24-10-2018 14:26

starstarstarstarstar
Mulder
verkoop binnendienst
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Erg veel geleerd van de cursus, we hebben een tweedaagse cursus gehad waarbij de verkoopskills naar een hoger niveau zijn getild. Erg makkelijk was het dat de cursus op onze eigen locatie werd gegeven." - 24-10-2018 14:15

"Erg veel geleerd van de cursus, we hebben een tweedaagse cursus gehad waarbij de verkoopskills naar een hoger niveau zijn getild. Erg makkel… alles lezen - 24-10-2018 14:15

starstarstarstarstar_half
Jalal Arabi
Verkoop binnendienst
9
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Toelichting: Meer zelfvertrouwen tijdens gesprekken.Spreektempo en intonatie beter geworden.Meer opletten ivm affectie.Genoeg pauze tenemen tijdens gesprekken.Ik pas mijn toonhoogte aan.Extra alert met don'ts worden. Ik probeer afsluiting van gesprekken zelf te doen." - 24-10-2018 12:54

"Toelichting: Meer zelfvertrouwen tijdens gesprekken.Spreektempo en intonatie beter geworden.Meer opletten ivm affectie.Genoeg pauze tenemen … alles lezen - 24-10-2018 12:54

starstarstarstarstar_border
Peter van Winden
8
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"een leuke leerzame interessante cursus, voor mij een fijne opfriscursus van eerder gevolgde trainingen. Wij kregen deze cursus van een duidelijke enthousiaste Liselot van Gerwen.
de ruimte vond ik helaas wat te echo gevoelig." - 23-04-2018 13:32

"een leuke leerzame interessante cursus, voor mij een fijne opfriscursus van eerder gevolgde trainingen. Wij kregen deze cursus van een duide… alles lezen - 23-04-2018 13:32

starstarstarstarstar_half
Martijn Lunenborg
Team Leader Sales
9
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"In sneltreinvaart door de stof, compact gebonden en to the point. Liselot triggered en helpt. Prettige ervaring en zie de volgende training graag tegemoed. We gaan meerdere volgen en gaat ons bedrijf vooruit helpen. " - 29-03-2018 14:00

"In sneltreinvaart door de stof, compact gebonden en to the point. Liselot triggered en helpt. Prettige ervaring en zie de volgende training … alles lezen - 29-03-2018 14:00

starstarstarstarstar_border
Tony Bakker
Verkoopspecialist
8
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ik heb een erg leuke training gehad van Koen Faber. Hij maakt er een gezellig dag van en de motivatie is super.
Echt een aanrader !!

Overigens is het erg goed verzorgt wat betreft het eten en het parkeergelegenheid.

Bedankt !" - 01-03-2018 15:27

"Ik heb een erg leuke training gehad van Koen Faber. Hij maakt er een gezellig dag van en de motivatie is super. Echt een aanrader !! Ov… alles lezen - 01-03-2018 15:27

starstarstarstarstar
Melih Koc
Sales Executive
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Super leuke training gehad van Liselot. Heel veel tips en tricks om nog méér te verkopen! Owja vergeet even niet te vragen aan je directeur of wij nog zaken kunnen doen wat betreft zonnepanelen :)

Merci Liselot " - 27-02-2018 15:48

"Super leuke training gehad van Liselot. Heel veel tips en tricks om nog méér te verkopen! Owja vergeet even niet te vragen aan je directeur… alles lezen - 27-02-2018 15:48

starstarstarstarstar_border
Tiemo Abbing
Service monteur bij Pirtek
8
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Training Service + verkoop een maatwerktraining voor Pirtek gedaan. Voor nieuwe mensen binnen ons bedrijf een goede en leerzame training . Voor de mensen die al lang in dienst zijn is het een opfris training " - 14-06-2017 15:30

"Training Service + verkoop een maatwerktraining voor Pirtek gedaan. Voor nieuwe mensen binnen ons bedrijf een goede en leerzame training . V… alles lezen - 14-06-2017 15:30

starstarstarstarstar
Jeroen Jacobs
Franchisenemer
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Goede training, overzichtelijk trainingsboek met een hoop "tips and trics" om in de praktijk te gebruiken. Liselot geeft meer dan 100% energie tijdens het geven van deze training, werkt zeer motiverend!
" - 17-05-2017 18:19

"Goede training, overzichtelijk trainingsboek met een hoop "tips and trics" om in de praktijk te gebruiken. Liselot geeft meer dan 100% energ… alles lezen - 17-05-2017 18:19

starstarstarstarstar
Prosper Nieuwenhuijsen
accountmanager
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"ondanks dat ik dacht een goede verkoper te zijn heeft Liselot me nog erg veel geleerd.Het was dus zeer leerzaam en aan te raden voor iedereen.Dus ook als je al denkt een volmaakte verkoper te zijn.." - 13-12-2016 16:16

"ondanks dat ik dacht een goede verkoper te zijn heeft Liselot me nog erg veel geleerd.Het was dus zeer leerzaam en aan te raden voor iederee… alles lezen - 13-12-2016 16:16

starstarstarstarstar
Paul van Egmond
Verkoop CC
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ik moest zelf in het begin er een beetje aan wennen maar! toen ik me zelf er voor opstelde heb ik er heel veel aangehad top Liselot!.
Liselot had ook zeker de juiste antwoorden en kan alles onderbouwen wat ze zij.
Vond ik zeker prettig" - 13-12-2016 13:31

"Ik moest zelf in het begin er een beetje aan wennen maar! toen ik me zelf er voor opstelde heb ik er heel veel aangehad top Liselot!. Lisel… alles lezen - 13-12-2016 13:31

starstarstarstar_halfstar_border
Jan Lange
Sales accountmanager
7
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Interessant verkoop te bekijken met iemand buiten je eigen branche. Enkele hulpmiddelen opgestoken die je in de praktijk kan toepassen.Liselotte is een enthousiaste spring in het veld met passie voor haar vak" - 13-12-2016 13:28

"Interessant verkoop te bekijken met iemand buiten je eigen branche. Enkele hulpmiddelen opgestoken die je in de praktijk kan toepassen.Lisel… alles lezen - 13-12-2016 13:28

starstarstarstarstar
WJ de Bloois
Operation Manager Services A.I.
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Voor Kwantum heeft Coach en Result de medewerkers van de afdeling Services geholpen op een zeer professionele en inspirerende wijze. Er was een zeer fijne en open sfeer welke Ivonne zeer goed wist te bereiken. Ik ben er van overtuigd dat elke deelnemer zeer waardevolle aspecten meeneemt naar de toekomst, zowel in de huidige functie alsook in toekomstige functies. Dank voor de uitstekende invulling van de door ons gestelde vraag." - 22-10-2016 19:29

"Voor Kwantum heeft Coach en Result de medewerkers van de afdeling Services geholpen op een zeer professionele en inspirerende wijze. Er was … alles lezen - 22-10-2016 19:29

Romano Snellen
starstarstarstarstar
Romano Snellen
Hoofd Services at Homefashion Group B.V.
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Zinvolle training door een energieke trainer. Het was een positieve en professionele ervaring waarmee ons team naar een hoger niveau kunnen brengen. De theorie is goed toepasbaar in de praktijk." - 22-10-2016 07:14

"Zinvolle training door een energieke trainer. Het was een positieve en professionele ervaring waarmee ons team naar een hoger niveau kunnen … alles lezen - 22-10-2016 07:14

Manon van Scheepstal
starstarstarstarstar
Manon van Scheepstal
bij
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Wat een toffe training! Goede begeleiding bij coaching on the spot! Heel veel nuttige tips die vervolgens meteen toe te passen zijn. Dat werkt erg prettig. Ik heb er heel veel aan gehad. Ik moet nog beginnen met telefoondienst maar zal dit nu al met vertrouwen kunnen doen! " - 21-10-2016 16:41

"Wat een toffe training! Goede begeleiding bij coaching on the spot! Heel veel nuttige tips die vervolgens meteen toe te passen zijn. Dat wer… alles lezen - 21-10-2016 16:41

starstarstarstarstar
Irma Tuijtelaars
Medewerker services
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Heel goede training, leerzaam maar ook leuk om te doen. Alle collega's kijken met een goed gevoel terug op de training. Ik weet zeker dat ik toekomstige klanten beter te woord kan staan dan voor de training." - 20-10-2016 14:19

"Heel goede training, leerzaam maar ook leuk om te doen. Alle collega's kijken met een goed gevoel terug op de training. Ik weet zeker dat ik… alles lezen - 20-10-2016 14:19

starstarstarstarstar
Linda Peer
Medewerker Services
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Wat doe je dat leuk Ivonne!
Met super veel enthousiasme heb je mij een hele hoop bijgeleerd. Bruikbare tips die al meteen in de praktijk gebracht kunnen worden. Deze training is een echte aanrader!!!" - 19-10-2016 21:29

"Wat doe je dat leuk Ivonne! Met super veel enthousiasme heb je mij een hele hoop bijgeleerd. Bruikbare tips die al meteen in de praktijk g… alles lezen - 19-10-2016 21:29

starstarstarstarstar
Adinda van Bree
medewerker services
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Echt een super goede coaching gehad ga er zeker mee aan de slag. Is echt een aanradervoor mensen die het mmoeilijk vinden met gesprekken! Ik raad dit echt aan je krijgt een goede basis om dit in de praktijk uit te werken. En het werkt echt!" - 19-10-2016 17:02

"Echt een super goede coaching gehad ga er zeker mee aan de slag. Is echt een aanradervoor mensen die het mmoeilijk vinden met gesprekken! Ik… alles lezen - 19-10-2016 17:02

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,8
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Udo Heesen - ‘Een doel zonder plan is gewoon een wens'
Udo Heesen
‘Een doel zonder plan is gewoon een wens'
9,5

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.