Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Ivonne van Raaij+7
Startdatum en plaats
Logo van Coach + Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Coach + Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 1.443 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 183 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Cindy Voermans
Administratief medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"De training is zeer professioneel opgezet en op de praktijk gericht. De trainer gaat heel goed in op vragen en cases. Er is voldoende tijd voor vragen en opmerkingen en je wordt voorzien van een goede feedback. Ook de lunch is zeer goed verzorgd. Kortom een aanrader! " - 10-10-2019 14:46

"De training is zeer professioneel opgezet en op de praktijk gericht. De trainer gaat heel goed in op vragen en cases. Er is voldoende tijd v… alles lezen - 10-10-2019 14:46

Startdata en plaatsen

Breda (Ulvenhout)
10 dec. 2019
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Telefoneren, Telefonische verkoop, Accountmanagement en Contractmanagement.

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.

Locatie

Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht. 

Direct inschrijven is mogelijk via onze website.

Trefwoorden: klantgericht telefoneren, service, klantvriendelijk, telefoniste, binnendienst, secretariaat, secretaresse, balie, receptie, receptioniste, inbound.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 183 ervaringen
starstarstarstarstar
Cindy Voermans
Administratief medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"De training is zeer professioneel opgezet en op de praktijk gericht. De trainer gaat heel goed in op vragen en cases. Er is voldoende tijd voor vragen en opmerkingen en je wordt voorzien van een goede feedback. Ook de lunch is zeer goed verzorgd. Kortom een aanrader! " - 10-10-2019 14:46

"De training is zeer professioneel opgezet en op de praktijk gericht. De trainer gaat heel goed in op vragen en cases. Er is voldoende tijd v… alles lezen - 10-10-2019 14:46

starstarstarstarstar
Lisette Noijen
Medewerkster sectretariaat
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Mooie locatie, goede trainer. Fijne tips gekregen om telefoongesprekken goed te laten verlopen en af te sluiten.
De gesprekken worden opgenomen en dat is heel verrassend. Ook individuele vragen worden goed behandeld" - 10-10-2019 14:41

"Mooie locatie, goede trainer. Fijne tips gekregen om telefoongesprekken goed te laten verlopen en af te sluiten. De gesprekken worden opgen… alles lezen - 10-10-2019 14:41

starstarstarstarstar_half
Rianne Nederveen
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Goede en duidelijke training. Met de nodige tips en trucs. Op een plezierige manier gepresenteerd. Leren door middel van spiegelen. Wat fijn is dat steeds benadrukt wordt "doe wat bij jou past, blijf bij jezelf". " - 04-10-2019 07:14

"Goede en duidelijke training. Met de nodige tips en trucs. Op een plezierige manier gepresenteerd. Leren door middel van spiegelen. Wat fijn… alles lezen - 04-10-2019 07:14

Charley Schaubroeck
starstarstarstar_halfstar_border
Charley Schaubroeck
7
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Op voorhand worden een aantal vragen gesteld via het online leerplatform zoals je leerdoelen de dag van de training. Alle drie mijn doelen kwamen aan bod. Ik heb veel opgestoken wat ik nu in de praktijk ga testen. Alleen had ik de indruk dat de trainer redelijk nerveus was op sommige momenten. Teveel vragen stellen werd blijkbaar ook niet geapprecieerd. Daarnaast heb ik ook als enige geen mailtje ontvangen met een overzicht van bezwaren en bijhorende antwoorden hierop. Beetje jammer, maar dus geen 10 wat mij betreft, sorry.
" - 30-09-2019 11:51

"Op voorhand worden een aantal vragen gesteld via het online leerplatform zoals je leerdoelen de dag van de training. Alle drie mijn doelen k… alles lezen - 30-09-2019 11:51

starstarstarstarstar
Menno Bronwasser
Trainee
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ze geeft trainingen op een zeer energieke, enthousiaste en leuke manier. Positief ingestoken door veel tops te benoemen en tips zelf te laten zoeken. Rollenspellen worden goed ingezet, herinneringen tijdens werk zijn ook doordacht." - 05-09-2019 14:15

"Ze geeft trainingen op een zeer energieke, enthousiaste en leuke manier. Positief ingestoken door veel tops te benoemen en tips zelf te late… alles lezen - 05-09-2019 14:15

starstarstarstarstar
Marjolijn van Agt
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ivonne is super enthousiast! Je ziet dat ze passie voor haar vak heeft. Met duidelijke en heldere aanwijzingen en tips zorgt zij er voor dat een gesprek helder en soepel verloopt. Skills die ik dagelijks kan toepassen! " - 22-08-2019 06:47

"Ivonne is super enthousiast! Je ziet dat ze passie voor haar vak heeft. Met duidelijke en heldere aanwijzingen en tips zorgt zij er voor dat… alles lezen - 22-08-2019 06:47

starstarstarstarstar
Monique van och
medewerker klantbeheer
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Goede cursus, Eerst veel praktijk, Daarna een paar maanden de tijd om het de praktijk te brengen. Vervolgens komt Ivonne nog een keer langs om te kijken hoe je het in praktijk brengt. Heb veel geleerd en ik kan het aanbevelen." - 20-08-2019 14:11

"Goede cursus, Eerst veel praktijk, Daarna een paar maanden de tijd om het de praktijk te brengen. Vervolgens komt Ivonne nog een keer langs … alles lezen - 20-08-2019 14:11

starstarstarstarstar
bilal inanici
KCC medewerker gemeente Amersfoort
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb een leerzame training van je gehad. Dit was er niet 1 waarbij ik bijna slaap viel. Met jou werkstructuur zal ik de gesprek leiden en goed afsluiten. Top trainer #10!" - 15-07-2019 13:44

"Ik heb een leerzame training van je gehad. Dit was er niet 1 waarbij ik bijna slaap viel. Met jou werkstructuur zal ik de gesprek leiden en … alles lezen - 15-07-2019 13:44

starstarstarstar_borderstar_border
Esther Langhorst
Medewerker KCC
6
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Het is goed dat er aandacht bij Gemeente Amersfoort is voor gesprekstechniek. 1 dag training is niet veel. Verder vind ik de training niet specifiek gericht op een klantenservice, maar meer op een commercieel bedrijf. Vandaar niet zo'n hoog cijfer." - 12-07-2019 14:32

"Het is goed dat er aandacht bij Gemeente Amersfoort is voor gesprekstechniek. 1 dag training is niet veel. Verder vind ik de training niet s… alles lezen - 12-07-2019 14:32

starstarstarstarstar_border
Busstra
8
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Energieke training met veel voorbeelden waardoor theorie goed beklijft. Rollenspellen zijn ook zinvol. Trainer betrekt deelnemers goed en traint goed op specifieke leerpunten van deelnemers Algemeen oordeel: zinvol en leerzaam." - 02-07-2019 13:48

"Energieke training met veel voorbeelden waardoor theorie goed beklijft. Rollenspellen zijn ook zinvol. Trainer betrekt deelnemers goed en tr… alles lezen - 02-07-2019 13:48

starstarstarstarstar_half
Yasmina
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Vandaag heb ik een training gehad in van der Valk te Houten. De training was top. De trainer gaf de training op een hele leuke enthousiaste manier. Ik heb veel geleerd en de sfeer was top. Een aanrader voor iedereen! " - 24-05-2019 14:01

"Vandaag heb ik een training gehad in van der Valk te Houten. De training was top. De trainer gaf de training op een hele leuke enthousiaste… alles lezen - 24-05-2019 14:01

starstarstarstarstar
Mark Houtepen
Inspecteur
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Training gevolgd die gegeven werd door Udo en Maryam Leenheer. Prima cursus, niet langdradig, leerzame handvaten gekregen. Zeker een aanrader voor iedereen die zijn en of haar telefoontechniek wil bij spijkeren." - 21-05-2019 15:00

"Training gevolgd die gegeven werd door Udo en Maryam Leenheer. Prima cursus, niet langdradig, leerzame handvaten gekregen. Zeker een aanrade… alles lezen - 21-05-2019 15:00

starstarstarstarstar
Wassim El Arnabi
medewerker klantcontact
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb recent geleden (ongeveer 2 weken geleden) de training klant - en servicegericht telefoneren afgerond en gegeven door Ivonne van Raaij. Ze is een hele positieve, vrolijke trainer met veel kennis over het onderwerp. Ze neemt op een enthousiaste manier de stof door, waardoor het fijn is om naar haar te kijken en te luisteren. Je merkt dat ze plezier haalt uit het geven van trainingen, waardoor ik deze training ook met plezier heb afgerond. Ivonne, super bedankt voor de gezelligheid en de tips. Ik ga ze zeker meenemen om mezelf nog beter te ontwikkelen! Je bent een topper en daarom krijg je van mij een dikke 10! :)

" - 08-05-2019 09:12

"Ik heb recent geleden (ongeveer 2 weken geleden) de training klant - en servicegericht telefoneren afgerond en gegeven door Ivonne van Raaij… alles lezen - 08-05-2019 09:12

starstarstarstarstar
Paul Murris
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"2 daagse training telefonie Onwijs nuttige training, waarin je specifieke casussen oefent die voor mijn werkgebied relevant zijn. De training wordt direct toegepast op de praktijk. Ivonne zelf is erg enthousiast en zorgt ervoor dat je met een hoop energie de training verlaat. Ik kijk terug op een leerzame, leuke en nuttige training" - 30-04-2019 14:10

"2 daagse training telefonie Onwijs nuttige training, waarin je specifieke casussen oefent die voor mijn werkgebied relevant zijn. De trainin… alles lezen - 30-04-2019 14:10

Daniel Bonsu
starstarstarstarstar
Daniel Bonsu
Compliance
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb vandaag met een aantal collega's deelgenomen aan de training.Ivonne was zeer vakkundig en wist theorie te vertalen naar het praktische aspect van het lesmaterieel(naar mijn mening haar droombaan!). De technieken en gestructureerd opbouw hebben mij wat rijker gemaakt! Weer een geslaagd training!" - 12-04-2019 14:04

"Ik heb vandaag met een aantal collega's deelgenomen aan de training.Ivonne was zeer vakkundig en wist theorie te vertalen naar het praktisch… alles lezen - 12-04-2019 14:04

starstarstarstarstar
Sarah Labanowski
Sales executive
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk is een echte topper. Enorm veel geleerd van haar. Iedere keer weer zin in de training gehad. Ze doet het op een super leuke manier. Heerlijk mens. Ik kijk met een grote glimlach terug op deze sessies. " - 10-04-2019 14:26

"Anouk is een echte topper. Enorm veel geleerd van haar. Iedere keer weer zin in de training gehad. Ze doet het op een super leuke manier. He… alles lezen - 10-04-2019 14:26

starstarstarstarstar
Arjan Zweers
Project Manager
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik kijk tevreden terug op een intensieve dag trainen op onze locatie. In een ontspannen sfeer gecreëerd door onze bekwame trainer/Coach. Veel toepasbare praktijk situaties geoefend. Zeker voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen. " - 04-04-2019 13:55

"Ik kijk tevreden terug op een intensieve dag trainen op onze locatie. In een ontspannen sfeer gecreëerd door onze bekwame trainer/Coach. Ve… alles lezen - 04-04-2019 13:55

starstarstarstarstar
Vince PADMOS
Planner
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Goede training, veel geleerd bedankt Udo tot de volgende!👍😁 thanks voor de fijne dag. En me 30 worden vol maken haha haha haha tot snel snel snel snel snel snel" - 04-04-2019 13:52

"Goede training, veel geleerd bedankt Udo tot de volgende!👍😁 thanks voor de fijne dag. En me 30 worden vol maken haha haha haha tot snel snel… alles lezen - 04-04-2019 13:52

starstarstarstarstar_half
Lucy ter Huerne
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"2 leerzame cursusdagen gevolgd door een persoonlijke coaching gegeven door Esther Noordhoek die je, door haar persoonlijke aanpak en enthousiasme, bij de les weet te houden van begin tot eind." - 27-02-2019 18:54

"2 leerzame cursusdagen gevolgd door een persoonlijke coaching gegeven door Esther Noordhoek die je, door haar persoonlijke aanpak en enthous… alles lezen - 27-02-2019 18:54

Dank je wel Lucy, graag gedaan. Veel succes en plezier met toepassen!

- 27-02-2019 18:54
starstarstarstarstar_half
Elise Swam
planner
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"2 fijne trainingsdagen gehad en een persoonlijke coaching. Esther is een energiek persoon die maakt dat je enthousiast aan de slag gaat! Een zeer leerzame training die ik met plezier gevolgd heb!" - 25-02-2019 14:40

"2 fijne trainingsdagen gehad en een persoonlijke coaching. Esther is een energiek persoon die maakt dat je enthousiast aan de slag gaat! Een… alles lezen - 25-02-2019 14:40

Graag gedaan Elise! Dank voor je mooie review en blijf doorvragen in de breedte!

- 25-02-2019 14:40
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,4
Udo Heesen - ‘Een doel zonder plan is gewoon een wens'
Udo Heesen
‘Een doel zonder plan is gewoon een wens'
9,5

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.