Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Ivonne van Raaij+7
Startdatum en plaats
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 1.547 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 210 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Ellen Simonek
apothekers assistente
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Erg leuke training.
Anouk brengt het op een grappige en heel energieke wijze. Ze maakt je erg enthousiast en dat motiveert enorm.
Veel nuttige tips gehad, waardoor mijn werk alleen maar leuker wordt." - 18-11-2019 15:48

"Erg leuke training. Anouk brengt het op een grappige en heel energieke wijze. Ze maakt je erg enthousiast en dat motiveert enorm. Veel nu… alles lezen - 18-11-2019 15:48

Startdata en plaatsen

Breda (Ulvenhout)
23 jan. 2020
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Telefoneren, Telefonische verkoop, Accountmanagement en Contractmanagement.

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.

Locatie

Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht. 

Direct inschrijven is mogelijk via onze website.

Trefwoorden: klantgericht telefoneren, service, klantvriendelijk, telefoniste, binnendienst, secretariaat, secretaresse, balie, receptie, receptioniste, inbound.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 210 ervaringen
starstarstarstarstar
Ellen Simonek
apothekers assistente
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Erg leuke training.
Anouk brengt het op een grappige en heel energieke wijze. Ze maakt je erg enthousiast en dat motiveert enorm.
Veel nuttige tips gehad, waardoor mijn werk alleen maar leuker wordt." - 18-11-2019 15:48

"Erg leuke training. Anouk brengt het op een grappige en heel energieke wijze. Ze maakt je erg enthousiast en dat motiveert enorm. Veel nu… alles lezen - 18-11-2019 15:48

starstarstarstarstar
Jantiene Mohle
Customer Care
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Het was leuk om met Anouk samen te werken. Opbouwend en leerzaam. Ze geeft veel positieve feedback, maar ook goede en duidelijke handvatten voor de onderwerpen waar ik wat meer moeite mee heb." - 18-11-2019 11:08

"Het was leuk om met Anouk samen te werken. Opbouwend en leerzaam. Ze geeft veel positieve feedback, maar ook goede en duidelijke handvatten … alles lezen - 18-11-2019 11:08

starstarstarstarstar
Marry Koesveld
Verpleegkundige
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk weet de trainingen persoonlijk te maken met veel aandacht. Duidelijke aanwijzingen in gebruik van woorden etc. Ook fijn om bevestigd te worden in wat je goed doet. Goede tips gekregen om meer betrokkenheid van de klant te krijgen." - 12-11-2019 15:16

"Anouk weet de trainingen persoonlijk te maken met veel aandacht. Duidelijke aanwijzingen in gebruik van woorden etc. Ook fijn om bevestigd t… alles lezen - 12-11-2019 15:16

starstarstarstarstar
Lynda Jansen
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Positieve manier van coachen!!! Geeft je de ruimte om zelf aan het werk te gaan met je verbeter punten. Heeft een rustige en vriendelijke manier van communiceren. Heb er erg veel van geleerd.
" - 12-11-2019 14:54

"Positieve manier van coachen!!! Geeft je de ruimte om zelf aan het werk te gaan met je verbeter punten. Heeft een rustige en vriendelijke ma… alles lezen - 12-11-2019 14:54

starstarstarstarstar_border
Reinhold Thode
AML analist
8
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Al met al was een het een leuke, interessante en goede training die was gegeven in Zeist door de Rabobank aangeboden door coach en result en de trainer genaamd Koen Faber " - 12-11-2019 14:27

"Al met al was een het een leuke, interessante en goede training die was gegeven in Zeist door de Rabobank aangeboden door coach en result en… alles lezen - 12-11-2019 14:27

starstarstarstarstar
Nita Oemrawsingh
Customer Service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super leuke training! De tips die gegeven worden om nog beter in je vak te worden zijn heel goed. Bedankt Anouk voor deze mooie en leerzame training. Ik heb er vast nog heel lang plezier van. " - 12-11-2019 13:46

"Super leuke training! De tips die gegeven worden om nog beter in je vak te worden zijn heel goed. Bedankt Anouk voor deze mooie en leerzame … alles lezen - 12-11-2019 13:46

starstarstarstarstar
Morena Meilof
project coördinator
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Zeer enthousiaste en bekwame coach. De uitgebreide ervaring ervaar ik als een enorm pluspunt. Persoonlijke aanpak, direct toepasbare handvaten gekregen die ik niet direct verwacht had, maar wel erg positief bijdraagt. Al met al een geweldige, kundige begeleiding en zeker een titel Coach van het jaar waard!!" - 12-11-2019 11:53

"Zeer enthousiaste en bekwame coach. De uitgebreide ervaring ervaar ik als een enorm pluspunt. Persoonlijke aanpak, direct toepasbare handvat… alles lezen - 12-11-2019 11:53

starstarstarstarstar
Nancy van Woudenberg
Custumor Service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super leuke training!!! Helemaal niet erg om te doen omdat het helemaal anders is dan andere telefoon trainingen. Wordt op een leuke en zeer fijne manier gegeven. Anouk is een topper!!!!!" - 12-11-2019 11:35

"Super leuke training!!! Helemaal niet erg om te doen omdat het helemaal anders is dan andere telefoon trainingen. Wordt op een leuke en zeer… alles lezen - 12-11-2019 11:35

starstarstarstarstar
Jose Schoenmakers
Receptioniste/telefoniste
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb een dag training gehad van Anouk en die dag heb ik als zeer positief ervaren. Anouk is een leuke spontane meid die het allemaal lekker kan vertellen.
Een echte aanrader. Heb al eerder een training gehad en die was ongelooflijk vervelend." - 12-11-2019 10:03

"Ik heb een dag training gehad van Anouk en die dag heb ik als zeer positief ervaren. Anouk is een leuke spontane meid die het allemaal lekke… alles lezen - 12-11-2019 10:03

starstarstarstarstar
Martijn Duinker
Medewerker Customer service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Heel duidelijke en prettige training. Persoonlijke benadering en heel begripvol. Direct toepasbaar in de praktijk. Echt de beste training die ik heb gehad. Ook heel leerzaam en ik raad het iedereen aan. " - 07-11-2019 15:35

"Heel duidelijke en prettige training. Persoonlijke benadering en heel begripvol. Direct toepasbaar in de praktijk. Echt de beste training di… alles lezen - 07-11-2019 15:35

starstarstarstarstar
Rene Zuurmond
Service Planner
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Was een goede training. Was duidelijk en zeker leervol. Nieuwe inzichten gekregen in het omgaan van gesprekken met klanten. De trainster was goed voorbereid en was op de hoogte van de wensen van de deelnemers." - 07-11-2019 15:27

"Was een goede training. Was duidelijk en zeker leervol. Nieuwe inzichten gekregen in het omgaan van gesprekken met klanten. De trainster was… alles lezen - 07-11-2019 15:27

starstarstarstarstar
Soraya Akkermans
Projectcoördinator
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk is een topper. Leerzame en leuke training. De tips die gegeven worden om nog beter in je vak te worden zijn super. De on the spot coaching vond ik een echt een pluspunt. Zij heeft waardevolle tips gegeven. Deze ga ik zeker toepassen in mijn werk.

" - 07-11-2019 12:20

"Anouk is een topper. Leerzame en leuke training. De tips die gegeven worden om nog beter in je vak te worden zijn super. De on the spot coac… alles lezen - 07-11-2019 12:20

starstarstarstarstar_half
Laura C.
Dietiste Eurocept Homecare
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Professionele dame, die veel van haar vak weet. Ze stelt je op je gemak. Vertrouwelijk en prettige persoonlijkheid. Ze heeft me enorm geholpen bij het uitvoeren van een efficiënt en professioneel telefoongesprek." - 07-11-2019 11:09

"Professionele dame, die veel van haar vak weet. Ze stelt je op je gemak. Vertrouwelijk en prettige persoonlijkheid. Ze heeft me enorm geholp… alles lezen - 07-11-2019 11:09

starstarstarstarstar
Laura Zwamborn
Medewerker Customer Service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk is echt een topper. Er word goed aandacht besteed aan de individuen en ik voel me ook echt goed gecoacht. De tips die gegeven worden om nog beter in je vak te worden zijn on-point. Fijn in de omgang, professioneel maar toch ook wel gezellig. Ik raad het zeker aan om een training bij haar te volgen. Anouk, bedankt!" - 07-11-2019 10:44

"Anouk is echt een topper. Er word goed aandacht besteed aan de individuen en ik voel me ook echt goed gecoacht. De tips die gegeven worden o… alles lezen - 07-11-2019 10:44

starstarstarstarstar
Tito Bynoe
Cloudsupport
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Heel leuke manier van trainen georganiseerd door Maryam. Komt zeer professioneel over en is zeker een aanwinst voor dit bedrijf. De training was erg interessant en leerzaam en voegt zeker iets toe aan je persoonlijke ontwikkeling" - 05-11-2019 15:11

"Heel leuke manier van trainen georganiseerd door Maryam. Komt zeer professioneel over en is zeker een aanwinst voor dit bedrijf. De training… alles lezen - 05-11-2019 15:11

starstarstarstarstar
Jarno de Theije
Teamleader
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Positieve aanpak met continue connectie met de praktijk. Heel sterk in het voordeel voor de cursist, wat betekent dit voor mij in positieve zin? Dat maakt de drive om het te gaan toepassen groter." - 05-11-2019 15:11

"Positieve aanpak met continue connectie met de praktijk. Heel sterk in het voordeel voor de cursist, wat betekent dit voor mij in positieve … alles lezen - 05-11-2019 15:11

starstarstarstarstar_half
Tanja Noordermeer
planner verpleegkundigen
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"leuke leerzame training van Anouk. Mooi om handvatten te krijgen voor een goede communicatie. Anouk is zeer enthousiast en doet het super leuk! zeker voor herhaling vatbaar. uiteraard van Anouk!" - 05-11-2019 11:49

"leuke leerzame training van Anouk. Mooi om handvatten te krijgen voor een goede communicatie. Anouk is zeer enthousiast en doet het super le… alles lezen - 05-11-2019 11:49

starstarstarstarstar_half
Sandra Ringes
Customer service
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Leerzame en leuke training, mede door het enthousiasme waarmee Anouk de training geeft.
De coaching op de werkplek als prettig ervaren, je krijgt hierbij feedback op je werk en tips voor verbetering, nu aan de slag met de tips!" - 05-11-2019 11:08

"Leerzame en leuke training, mede door het enthousiasme waarmee Anouk de training geeft. De coaching op de werkplek als prettig ervaren, je … alles lezen - 05-11-2019 11:08

starstarstarstarstar_border
Bianca van leeuwen
medewerker Customer Service
8
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"De training werd heel erg fijn gegeven.leerzaam,(bruikbare tips),interactief, spontane manier, persoonlijk. De on the spot coaching vond ik een echt een pluspunt, persoonlijke benadering met daarbij goede bruikbare tips waar ik zeker mee aan de slag ga, bedankt !
" - 05-11-2019 10:32

"De training werd heel erg fijn gegeven.leerzaam,(bruikbare tips),interactief, spontane manier, persoonlijk. De on the spot coaching vond ik … alles lezen - 05-11-2019 10:32

starstarstarstarstar
Erna Guilliamse
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Een hele goede trainer!
Weet met afwisselende rollenspellen, enthousiasme en kennis de informatie heel goed over te brengen.
Veel tips gehad op beide trainingsdagen die heel goed in de praktijk toe te passen zijn. " - 04-11-2019 14:06

"Een hele goede trainer! Weet met afwisselende rollenspellen, enthousiasme en kennis de informatie heel goed over te brengen. Veel tips ge… alles lezen - 04-11-2019 14:06

Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,8
Udo Heesen - ‘Een doel zonder plan is gewoon een wens'
Udo Heesen
‘Een doel zonder plan is gewoon een wens'
9,5

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Coach+Result, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.