Coach+Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Breda (Ulvenhout)

9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 1.519 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Mark Engels
Coordinator large accounts
10
Managementtraining / Managementvaardigheden/ Coachend leidinggeven/Effectief coachen en begeleiden

"Ik ben heel blij met de persoonlijke benadering. Ik ben heel erg bewust gewonden van mijn valkuilen en heb duidelijke handvaten gekregen om hier iets mee te doen. Ook heel erg goed is dat er opvolging komt over de afspraken die we met elkaar hebben gemaakt." - 20-11-2019 11:30

"Ik ben heel blij met de persoonlijke benadering. Ik ben heel erg bewust gewonden van mijn valkuilen en heb duidelijke handvaten gekregen om … alles lezen - 20-11-2019 11:30

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 1.519 ervaringen
starstarstarstarstar
Mark Engels
Coordinator large accounts
10
Managementtraining / Managementvaardigheden/ Coachend leidinggeven/Effectief coachen en begeleiden

"Ik ben heel blij met de persoonlijke benadering. Ik ben heel erg bewust gewonden van mijn valkuilen en heb duidelijke handvaten gekregen om hier iets mee te doen. Ook heel erg goed is dat er opvolging komt over de afspraken die we met elkaar hebben gemaakt." - 20-11-2019 11:30

"Ik ben heel blij met de persoonlijke benadering. Ik ben heel erg bewust gewonden van mijn valkuilen en heb duidelijke handvaten gekregen om … alles lezen - 20-11-2019 11:30

starstarstarstarstar
Berry Kraak
Accountmanager
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Als accountmanager de training face-to-face acquisitie bij Sjoerd gevolgd.Sjoerd is een energieke man waar ik veel van heb geleerd. Waaronder gesprekstechnieken. Een echte aanrader om een training bij te volgen." - 19-11-2019 15:24

"Als accountmanager de training face-to-face acquisitie bij Sjoerd gevolgd.Sjoerd is een energieke man waar ik veel van heb geleerd. Waarond… alles lezen - 19-11-2019 15:24

starstarstarstarstar
Wesly van Lingen
Coördinator Large Accounts
10
Managementtraining / Managementvaardigheden/ Coachend leidinggeven/Effectief coachen en begeleiden

"Als leidinggevende/coördinator is het heel fijn om te weten waar je op moet letten bij je medewerkers, en hoe je dit vervolgens in de praktijk toe moet passen. Esther heeft mij geholpen hier een structuur in te creëren, in houvast aan hoe ik dit toe kan passen." - 19-11-2019 14:56

"Als leidinggevende/coördinator is het heel fijn om te weten waar je op moet letten bij je medewerkers, en hoe je dit vervolgens in de prakti… alles lezen - 19-11-2019 14:56

Peter van Koesveld
starstarstarstarstar
Peter van Koesveld
accountmanager MKB
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Sjoerd is in staat om het beste in mensen naar boven te halen. Zeer waardevolle tips gehad om concreet mee aan de slag te gaan. Met zijn enthousiasme en bevlogenheid is Sjoerd DE ervaringsdeskundige om mensen beter te laten functioneren in adviesgesprekken. " - 19-11-2019 11:17

"Sjoerd is in staat om het beste in mensen naar boven te halen. Zeer waardevolle tips gehad om concreet mee aan de slag te gaan. Met zijn ent… alles lezen - 19-11-2019 11:17

starstarstarstarstar
Ellen Simonek
apothekers assistente
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Erg leuke training.
Anouk brengt het op een grappige en heel energieke wijze. Ze maakt je erg enthousiast en dat motiveert enorm.
Veel nuttige tips gehad, waardoor mijn werk alleen maar leuker wordt." - 18-11-2019 15:48

"Erg leuke training. Anouk brengt het op een grappige en heel energieke wijze. Ze maakt je erg enthousiast en dat motiveert enorm. Veel nu… alles lezen - 18-11-2019 15:48

starstarstarstarstar
Jantiene Mohle
Customer Care
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Het was leuk om met Anouk samen te werken. Opbouwend en leerzaam. Ze geeft veel positieve feedback, maar ook goede en duidelijke handvatten voor de onderwerpen waar ik wat meer moeite mee heb." - 18-11-2019 11:08

"Het was leuk om met Anouk samen te werken. Opbouwend en leerzaam. Ze geeft veel positieve feedback, maar ook goede en duidelijke handvatten … alles lezen - 18-11-2019 11:08

starstarstarstarstar_border
Tina Sneijders
Customer servicemedewerkster
8
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Anouk is erg toegankelijk, energiek en deskundig. Haar professionele kijk op zaken en analyserend vermogen geeft een goed inzicht in persoonlijke krachten en leerpunten. Door haar open communicatie en houding voelt het leermoment niet als een bedreiging maar als een aanvulling." - 18-11-2019 10:31

"Anouk is erg toegankelijk, energiek en deskundig. Haar professionele kijk op zaken en analyserend vermogen geeft een goed inzicht in persoon… alles lezen - 18-11-2019 10:31

starstarstarstarstar
Hans Versteeg
Financieel adviseur
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Zeer enthousiaste coach waarbij je merkt dat ze intrinsiek gemotiveerd is in de cursist. Oprechte behoefte om het beste eruit te halen. Verder leuk, grappig en super in de omgang." - 15-11-2019 14:19

"Zeer enthousiaste coach waarbij je merkt dat ze intrinsiek gemotiveerd is in de cursist. Oprechte behoefte om het beste eruit te halen. Verd… alles lezen - 15-11-2019 14:19

starstarstarstarstar
Esther Staal
Accountmanager Bedrijven
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Sjoerd is een zeer enthousiaste en vakbekwame trainer/coach. Tijdens de training in ons team en in de één op één coaching sessie heb ik veel goede tips gekregen waarmee ik in de praktijk in mijn klantgesprekken direct mee aan de slag kan. Deze training is zeker een aanrader!" - 13-11-2019 14:28

"Sjoerd is een zeer enthousiaste en vakbekwame trainer/coach. Tijdens de training in ons team en in de één op één coaching sessie heb ik veel… alles lezen - 13-11-2019 14:28

René Nieuwenhuysen
starstarstarstarstar
René Nieuwenhuysen
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Individuele training van Coach + Result gevolgd. Deze heb ik als zeer goed ervaren. Tevens is dit in klant gesprekken goed toepasbaar. Vanuit de gesprekstechniek ben ik nu vaardiger om de behoeften van de klant te achterhalen en de klant weten te drukker en voor een vervolg." - 13-11-2019 11:26

"Individuele training van Coach + Result gevolgd. Deze heb ik als zeer goed ervaren. Tevens is dit in klant gesprekken goed toepasbaar. Vanui… alles lezen - 13-11-2019 11:26

starstarstarstarstar
Marry Koesveld
Verpleegkundige
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk weet de trainingen persoonlijk te maken met veel aandacht. Duidelijke aanwijzingen in gebruik van woorden etc. Ook fijn om bevestigd te worden in wat je goed doet. Goede tips gekregen om meer betrokkenheid van de klant te krijgen." - 12-11-2019 15:16

"Anouk weet de trainingen persoonlijk te maken met veel aandacht. Duidelijke aanwijzingen in gebruik van woorden etc. Ook fijn om bevestigd t… alles lezen - 12-11-2019 15:16

starstarstarstarstar
Lynda Jansen
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Positieve manier van coachen!!! Geeft je de ruimte om zelf aan het werk te gaan met je verbeter punten. Heeft een rustige en vriendelijke manier van communiceren. Heb er erg veel van geleerd.
" - 12-11-2019 14:54

"Positieve manier van coachen!!! Geeft je de ruimte om zelf aan het werk te gaan met je verbeter punten. Heeft een rustige en vriendelijke ma… alles lezen - 12-11-2019 14:54

starstarstarstarstar_border
Reinhold Thode
AML analist
8
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Al met al was een het een leuke, interessante en goede training die was gegeven in Zeist door de Rabobank aangeboden door coach en result en de trainer genaamd Koen Faber " - 12-11-2019 14:27

"Al met al was een het een leuke, interessante en goede training die was gegeven in Zeist door de Rabobank aangeboden door coach en result en… alles lezen - 12-11-2019 14:27

starstarstarstarstar
Luuk Bierman
analyst AML
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"De Training heeft plaats gevonden bij ons op het kantoor in Zeist. Koen nam ons mee door de cursus met veel energie en plezier. Al met wal hebben we veel geleerd en tussendoor ook gelachen om de praktijkvoorbeelden. Het is een goed handvat voor de toekomst! " - 12-11-2019 14:24

"De Training heeft plaats gevonden bij ons op het kantoor in Zeist. Koen nam ons mee door de cursus met veel energie en plezier. Al met wal h… alles lezen - 12-11-2019 14:24

Linda Zandvliet
starstarstarstarstar
Linda Zandvliet
Transactie monitoring analist
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Training vond plaats op kantoor in Zeist. Training is goed gegeven,stof is goed te volgen en duidelijk. Koen is erg enthousiast en prettig in de omgang. Fijne training, leuke inhoud en oefeningen. " - 12-11-2019 14:23

"Training vond plaats op kantoor in Zeist. Training is goed gegeven,stof is goed te volgen en duidelijk. Koen is erg enthousiast en prettig i… alles lezen - 12-11-2019 14:23

starstarstarstarstar_half
Irena Vieira
Compliance Analyst
9
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Het was prettig dat de training op locatie werd gegeven. De trainer was heel enthousiast en kon de stof goed overbrengen. Genoeg pauzemomenten. Ik vind rollenspellen normaal vreselijk, maar ook daar ging Koen goed mee om. Ik hield er een goed gevoel aan over. " - 12-11-2019 14:23

"Het was prettig dat de training op locatie werd gegeven. De trainer was heel enthousiast en kon de stof goed overbrengen. Genoeg pauzemoment… alles lezen - 12-11-2019 14:23

starstarstarstarstar
Maarten van der Meijden
AML analist
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Super interessant. Bij de Rabobank in Zeist een dag training gehad. De training was erg interesse actief en gedurende de training heb ik verschillende technieken geleerd m.b.t. het benaderen van klanten. Het was erg leerzaam. Waarvoor dank!" - 12-11-2019 14:22

"Super interessant. Bij de Rabobank in Zeist een dag training gehad. De training was erg interesse actief en gedurende de training heb ik ver… alles lezen - 12-11-2019 14:22

Aalt van Lagen
starstarstarstarstar
Aalt van Lagen
Accountmanager
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Sjoerd is in staat om laagdrempelig en interactief met gezonde humor je direct te helpen met handvatten om een goed gesprek te voeren. Ik heb in teamverband en 1-op-1 training gehad en dat als zeer waardevol ervaren. Vooral door de directe toepasbaarheid en de wijze waarop Sjoerd traint. " - 12-11-2019 14:13

"Sjoerd is in staat om laagdrempelig en interactief met gezonde humor je direct te helpen met handvatten om een goed gesprek te voeren. Ik h… alles lezen - 12-11-2019 14:13

starstarstarstarstar
Nita Oemrawsingh
Customer Service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super leuke training! De tips die gegeven worden om nog beter in je vak te worden zijn heel goed. Bedankt Anouk voor deze mooie en leerzame training. Ik heb er vast nog heel lang plezier van. " - 12-11-2019 13:46

"Super leuke training! De tips die gegeven worden om nog beter in je vak te worden zijn heel goed. Bedankt Anouk voor deze mooie en leerzame … alles lezen - 12-11-2019 13:46

starstarstarstarstar
Morena Meilof
project coördinator
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Zeer enthousiaste en bekwame coach. De uitgebreide ervaring ervaar ik als een enorm pluspunt. Persoonlijke aanpak, direct toepasbare handvaten gekregen die ik niet direct verwacht had, maar wel erg positief bijdraagt. Al met al een geweldige, kundige begeleiding en zeker een titel Coach van het jaar waard!!" - 12-11-2019 11:53

"Zeer enthousiaste en bekwame coach. De uitgebreide ervaring ervaar ik als een enorm pluspunt. Persoonlijke aanpak, direct toepasbare handvat… alles lezen - 12-11-2019 11:53

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,7
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Udo Heesen - ‘Een doel zonder plan is gewoon een wens'
Udo Heesen
‘Een doel zonder plan is gewoon een wens'
9,5

Producten (23)

Trainers

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7

Extra kenmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 42.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel jouw opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel met een Springest adviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 86.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!