Monteur met sociale vaardigheden

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van bureau VRIS
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 bureau VRIS heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Ede
17 mrt. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 17 maart 2020, 00:00-15:25, Monteur met sociale vaardigheden

Beschrijving

Ben je praktisch en technisch ingesteld? Ben jij bewust dat jij het visitekaartje bent? Hoe is je 1e indruk bij de klant? Voel jij je echt een ambassadeur? Deze 1 of 2-daagse training geeft jou zicht op jouw rol als monteur, wat en hoe werkt en waar jij in uitblinkt! Wat wil jij je als ambassadeur laten zien?

Resultaten

Inzicht in wie je bent en wat je doet
Je weet waar jij in uitblinkt en kent de toegevoegde waarde van jouw bedrijf
Je past de sociale vaardigheden toe in de praktijk
Je weet wat je wel en wat je niet kunt doen bij klanten
Je bent helder in jouw communicatie en sluit daarbij aan bij klanten
en collega’s
Je bent initiatiefrijk 
Je zet de 4-traps raket in (melden/vragen/maken/vertell…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sociale vaardigheden, Monteur, Installatietechniek, Flensmonteur en Fietsenmaker.

Ben je praktisch en technisch ingesteld? Ben jij bewust dat jij het visitekaartje bent? Hoe is je 1e indruk bij de klant? Voel jij je echt een ambassadeur? Deze 1 of 2-daagse training geeft jou zicht op jouw rol als monteur, wat en hoe werkt en waar jij in uitblinkt! Wat wil jij je als ambassadeur laten zien?

Resultaten

Inzicht in wie je bent en wat je doet
Je weet waar jij in uitblinkt en kent de toegevoegde waarde van jouw bedrijf
Je past de sociale vaardigheden toe in de praktijk
Je weet wat je wel en wat je niet kunt doen bij klanten
Je bent helder in jouw communicatie en sluit daarbij aan bij klanten
en collega’s
Je bent initiatiefrijk 
Je zet de 4-traps raket in (melden/vragen/maken/vertellen) tijdens het klantbezoekWat is jouw rol? Wat is daarin belangrijk?
Waar staat jouw organisatie voor en wat draag jij uit?
Organisatiewaarden en kwaliteiten van jezelf
Je leert bewust na te denken over wie je bent, wat je doet en hoe jij jouw rol als
als monteur uitdraagt
De sociale vaardigheden: wat laat je zien en wat kan anders
Basiscommunicatie: de LSD-methode voor een goed gesprek
(Luisteren-Samenvatten-Doorvragen)
Het klantbezoek met de 4 traps raket de MVMV-methode
Effectieve communicatie met klant en collega

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met bureau VRIS, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.