Commerciële vaardigheden

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van bureau VRIS
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 bureau VRIS heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Geesteren (GLD)
2 apr. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 2 april 2020, 9.00-09:36, Commerciële vaardigheden

Beschrijving

Ben jij diegene die besluiten neemt? Heb je voldoende communicatieve vaardigheden om besluiten te nemen? Heb je voldoende commerciële vaardigheden om klanten te binden en te behouden? Je weet als geen ander wat je organisatie te bieden heeft en waarin het goed is. Je leidt je bedrijf actief, zodat klanten tevreden zijn en omzetten gehaald worden met langdurige klantrelaties als doel.
Bureau V.R.I.S ziet het als haar missie jou te begeleiden, te inspireren en te ontwikkelen, waardoor een ruimere blik en nieuwe mogelijkheden ontstaan. Bewust worden, ervaren en doen zijn de sleutelwoorden.

Resultaten

Je hebt inzicht in je communicatieve en commerciële vaardigheden
Je hebt inzicht in het ondersc…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Commerciële vaardigheden, Sales management, NIMA A Sales, Commercieel medewerker en Commerciële economie.

Ben jij diegene die besluiten neemt? Heb je voldoende communicatieve vaardigheden om besluiten te nemen? Heb je voldoende commerciële vaardigheden om klanten te binden en te behouden? Je weet als geen ander wat je organisatie te bieden heeft en waarin het goed is. Je leidt je bedrijf actief, zodat klanten tevreden zijn en omzetten gehaald worden met langdurige klantrelaties als doel.
Bureau V.R.I.S ziet het als haar missie jou te begeleiden, te inspireren en te ontwikkelen, waardoor een ruimere blik en nieuwe mogelijkheden ontstaan. Bewust worden, ervaren en doen zijn de sleutelwoorden.

Resultaten

Je hebt inzicht in je communicatieve en commerciële vaardigheden
Je hebt inzicht in het onderscheidend vermogen van jou en je organisatie
Je kent de regels in het sociale verkeer, wat doe je wel en wat niet
Je kent je kwaliteiten als leider en zet deze in
Je bent relatiegericht
Je kunt effectief communiceren met klant en collega
Je weet je commerciële vaardigheden/verkoopvaardigheden optimaal te gebruiken
Je toont lef

Inhoud

Wat is jouw rol? Wat is daarin belangrijk?
Waar staat jouw organisatie voor en wat draag jij uit?
Ken je jezelf en de organisatie? Organisatiewaarde en kwaliteiten van jezelf
Je leert bewust na te denken over wie je bent, wat je doet en wat je anders kunt in je rol als DGA en daarin het klantcontact
Communicatieve vaardigheden en gesprekstechnieken: de LSD-methode
Commerciële vaardigheden en de verschillende klanttypen
Het klantbezoek en de MVMV-methode

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.