Klantgericht communiceren voor de Customer Service

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Jacqueline de Bree
Startdatum en plaats
Logo van bureau VRIS
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 bureau VRIS heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Bennekomseweg 41 in Ede
30 jan. 2020
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 30 januari 2020, 00:00-04:57, Klantvriendelijk communiceren voor de CS

Beschrijving

Wil jij de leiding tijdens een telefoongesprek? Wil jij klantvriendelijk communiceren? Hoe maak je de klantbelofte waar? Een goed professioneel telefooncontact is belangrijk voor het vertrouwen van de klant én voor de organisatie. Deze training biedt jou handvatten om effectief een gesprek te voeren waarbij klantgericht handelen voorop staat!

Resultaten

Je hebt inzicht in communicatie en het effect van alleen verbale communicatie, je kunt schakelen met de klant door de intonatie, tempo en volume van je stem, je beheerst de 5A's het proces in het klantgericht voeren van telefoongesprekken, je toont begrip voor de klant en de klant herkent je inlevingsvermogen, je kunt actief luisteren en do…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Wil jij de leiding tijdens een telefoongesprek? Wil jij klantvriendelijk communiceren? Hoe maak je de klantbelofte waar? Een goed professioneel telefooncontact is belangrijk voor het vertrouwen van de klant én voor de organisatie. Deze training biedt jou handvatten om effectief een gesprek te voeren waarbij klantgericht handelen voorop staat!

Resultaten

Je hebt inzicht in communicatie en het effect van alleen verbale communicatie, je kunt schakelen met de klant door de intonatie, tempo en volume van je stem, je beheerst de 5A's het proces in het klantgericht voeren van telefoongesprekken, je toont begrip voor de klant en de klant herkent je inlevingsvermogen, je kunt actief luisteren en doorvragen, je bent je bewust van het effect van je communicatie, je kunt effectief verschillende gesprekken voeren, je herkent de verschillende klanttypen, je bent klantgericht en handelt hiernaar, je herkent weerstand en weet dit om te buigen, je bent in staat slecht-nieuws-gesprekken te voeren, je bent in staat om een gesprek te sturen en de regie te behouden.

Inhoud

Een klantgericht gesprek voeren volgens de 5A's met daarin de LSD-methode, communicatie (Luisteren-Samenvatten-Doorvragen), houden van regie in een gesprek, inleven als kwaliteit of vaardigheid, bewust je stemgebruik inzetten, ken en herken de verschillende klanttypen, ombuigen van weerstand, klantgericht handelen, omgaan met klachten, rollenspellen of opname gesprekken beluisteren met daarin het geven van feedback, persoonlijke leerdoelen uitwerken. 

Doelgroep: iedereen die klantcontact heeft.

Door kleinschaligheid met een beperkt aantal cursisten is er meer diepgang, discussies en bewustwording mogelijk van de deelnemers.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.