Klantgericht telefoneren

Tijdsduur
Logo van Bosman Communicatie
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Bosman Communicatie heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 12 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Bosman Communicatie biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Utrecht

Beschrijving

“Wij stellen de klant centraal.” In een modern bedrijf ontkom je er niet aan om alles te doen om je klant tevreden te stellen. Dat doe je met goede producten, waardevolle diensten, vlotte processen. En veel belangrijker dan dat: een klantgerichte service. Hoe het laatste telefoongesprek met jouw bedrijf is verlopen, bepaalt hoe tevreden of ontevreden een klant is.  

Voor wie is deze training bedoeld?

Voor iedereen die in zijn werk veel telefonische contacten heeft. Bijvoorbeeld: call center medewerkers, accountmanagers, telefonistes en ondersteunend personeel. De training is in het Nederlands of in overleg in het Engels. De verdiepingstraining Verkoop is een verkorte versie van onze verkoo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

“Wij stellen de klant centraal.” In een modern bedrijf ontkom je er niet aan om alles te doen om je klant tevreden te stellen. Dat doe je met goede producten, waardevolle diensten, vlotte processen. En veel belangrijker dan dat: een klantgerichte service. Hoe het laatste telefoongesprek met jouw bedrijf is verlopen, bepaalt hoe tevreden of ontevreden een klant is.  

Voor wie is deze training bedoeld?

Voor iedereen die in zijn werk veel telefonische contacten heeft. Bijvoorbeeld: call center medewerkers, accountmanagers, telefonistes en ondersteunend personeel. De training is in het Nederlands of in overleg in het Engels. De verdiepingstraining Verkoop is een verkorte versie van onze verkooptraining die vooral gericht is op cross- en up-sell.

Wat leer ik?

  • Hoe kan ik de klant beter helpen?
    • Wat zegt de klant en welke aanknopingspunten geeft hij je?
    • Op welke punten vraag je door?
    • Hoe weet je zeker dat je de klant goed hebt begrepen?
  • Welke structuur zit in ieder gesprek?
    • Fasen in gesprekken
    • Hoe jij grip houdt op het gesprek
  • Hoe ga ik om met lastige gesprekken?
    • slechtnieuwsgesprek
    • klachten
    • boze klanten
    • ongeduldige of juist langdradige klanten
    • achteraf: de draad weer oppakken
  • Hoe presenteer ik mezelf als visitekaartje van ons bedrijf?
    • vriendelijk en oprecht stemgebruik
    • algemene afspraken en jullie huisstijl
  • Verdiepingstraining: Hoe verkoop ik aan de telefoon?
    • Cross-sell en up-sell
    • Tips en trucs
    • Omgaan met bezwaren

Wat bereik ik?

  • Je krijgt meer zelfvertrouwen aan de telefoon.
  • Je voert prettige gesprekken met je klanten.
  • Je verhoogt de klanttevredenheid aan de telefoon.

Hoe leer ik klantgericht telefoneren?

Deze training duurt 2 dagdelen. We oefenen veel, waardoor je leert wat voor jou het beste werkt. De verdiepingstraining is 1 dagdeel extra.

Ook jij kan beter leren communiceren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.