Workshop klantgericht communiceren

Type product
Tijdsduur
Logo van Better Marketing

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Deze incompany workshop van één dagdeel is bedoeld voor marketing communicatie adviseurs, call centre medewerkers en account managers. Het behandelt wetenschappelijke theorie over klantgerichtheid, customer experience en onderscheidend vermogen aan de hand van herkenbare voorbeelden die alle deelnemers kunnen herkennen. Bij voorkeur zitten alle drie de type klantcontact medewerkers aan tafel. Immers samen beheren ze de keten van klantervaring.

Er is veel ruimte voor discussie en interactie zodat deelnemers het zich eerder eigen maken.

Deelnemers gaan van te voren op pad met simpel huiswerk dat weinig tijd kost maar veel impact heeft. Tijdens de workshop gaan ze naast het huiswerk aan de sl…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Deze incompany workshop van één dagdeel is bedoeld voor marketing communicatie adviseurs, call centre medewerkers en account managers. Het behandelt wetenschappelijke theorie over klantgerichtheid, customer experience en onderscheidend vermogen aan de hand van herkenbare voorbeelden die alle deelnemers kunnen herkennen. Bij voorkeur zitten alle drie de type klantcontact medewerkers aan tafel. Immers samen beheren ze de keten van klantervaring.

Er is veel ruimte voor discussie en interactie zodat deelnemers het zich eerder eigen maken.

Deelnemers gaan van te voren op pad met simpel huiswerk dat weinig tijd kost maar veel impact heeft. Tijdens de workshop gaan ze naast het huiswerk aan de slag met werkelijke klantcontact momenten uit jullie organisatie: welke klantinzichten haal je daar uit? Ervaring leert dat de impact van de theorie dan pas goed landt en de gap zichtbaar wordt met het gedrag in de eigen praktijk.

Met deze workshop versterken jullie de keten van klantcontact en verhoog je de kans op klanttevredenheid. Naast deze workshop is het goed ook te kijken naar de gehele klantreis.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.